Gå til innhold

Klarer du å sitte i lotusstilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt overrasket når flere av mine bekjente hevdet at de ikke klarer det, alle i tjueårene. Jeg har alltid innbilt meg at de aller fleste klarer det, men kanskje det ikke stemmer?

Anonymous poster hash: 23623...65b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møter til og med barn sim ikke kan sitte i lotusstilling, eller med beina i kryss uten fotbladet vendt opp..

Helt med i 7 års alder

Det er trist

Anonymous poster hash: 36690...ad9

Skrevet

Haha😂 Er så høygravid at det kunne ikke falle meg inn å prøve. Ville aldri kommet meg opp igjen😂 Notmalt sett klarer jeg det, men nå er det ekstremsport å knyte sko.

Skrevet

Ja det kan jeg.

Men det er ikke alle som kan det, kan ha noe ned skjelettet å gjøre også ifølge min yogalærer

Anonymous poster hash: 3be0c...253

Skrevet

Jeg har aldri klart det! Klarer ikke engang sitte med det ene benet over det andre. Kiropraktoren mener jeg er like stiv som dame på 70 år! Men har jo alltid vært det...

Anonymous poster hash: 4d5f5...2db

Skrevet

Haha😂 Er så høygravid at det kunne ikke falle meg inn å prøve. Ville aldri kommet meg opp igjen😂 Notmalt sett klarer jeg det, men nå er det ekstremsport å knyte sko.

Prøv kanskje det skremmer baby ut ☺☺

Skrevet

Helt fra jeg var barn har jeg vært stiv som en pinne. Lotus, bro og spagatt har aldri vært mulig for meg. Så for noen ligger dette i skjelett, sener og muskulatur og handler ikke om at man er dårlig trent el.

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 663f1...dba
Skrevet

Hvordan gjøres det. Ser bare for meg noen som sitter med bena krøllet i fanget, og det kan jeg.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har aldri kunnet det, selv ikke når jeg var helt liten og ellers veldig myk.

Skrevet

Har heller aldri kunnet det. I likhet med andre over her er jeg stiv som en stokk og har aldri fått til lotus, bro eller spagat. Ikke kunnet bøye meg frem og ta i gulvet heller så lenge jeg kan huske.

Anonymous poster hash: dd0b8...704

Skrevet

Eller nei, det klarte jeg visst ikke.

Skrevet

Nei har ikke sjans i havet😁

Skrevet

Ja, har alltid klart det uten problemer.

Skrevet

Ja, jeg kan det - også som høygravid. Jeg har visstnok godt utslag på hoftene (hva nå det betyr!😆)

Skrevet

Nei, klarer kun halv lotus. Men jeg klarer å sitte lenge i knelende stilling i yoga, det er visst ikke så vanlig om du ikke er durkdreven innenfor yoga

Anonymous poster hash: ad930...071
Skrevet

Ja, men ikke lenge.

Skrevet

Ja. Er veldig myk tror jeg. Lårene ligger i bakken og kan ta fotbladene mot hverandre mens knærne ligger langs gulvet.

Anonymous poster hash: 4b36a...8df

Skrevet

Jeg klarer det og jeg er 34 år. Tror det er genetisk, er stiv som en pinne andre steder på kroppen.

Anonymous poster hash: 17ba7...fb5

Skrevet

Jepp. Er over 40 og null problem. Dessverre er det slik at vi som er litt hypermobile (det vi tidligere kalte "myk"), også er disponert for slapp hud og grevinneheng.

Ikke så fornøyd med mykheten min nå som jeg var tidligere. Og ikke danser jeg ballett lenger heller, så jeg får ikke vist frem evnene mine. Hmm, kanksje begynne på yoga...

Anonymous poster hash: 2773a...44b

Skrevet

Måtte google bilde av stillingen og prøve. Jeg klarte det.

Skrevet

Har aldri klart det. Men 1000 år gammel klarer jeg fremdeles å stå med strake knær og legge håndflatene i gulvet. Tror dette har mye med individuell anatomi å gjøre :)

Skrevet

jeg vet ikke hva det er engang..

Anonymous poster hash: a01e4...054
Skrevet

Ja, uten problemer. Også nå, 36 år og 39 uker + 3 dager på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...