Gå til innhold

Finner ikke livmor. Ikke hard mage. uke 13

Anbefalte innlegg

Jeg er 13 +1. Om morgenen prøver jeg å kjenne etter livmoren men kjenner ingenting. Har noen andre det på samme måte? Når jeg står kjennes jeg litt har rett over skambenet men kjennes ganske myk når jeg ligger. Var på UL for nesten 3 uker siden og alt var bra. Er det noen andre som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 9aa22...667

Fortsetter under...

tusen takk for svar. er godt å høre at det er vanlig. leser bare om "alle" som kjenner en appelsin over skambenet og da begynner tankene å kverne ;) men må vel bare lære meg at alt er veldig individuelt..

Anonymous poster hash: 9aa22...667

Annonse

Gjest Runforit

tusen takk for svar. er godt å høre at det er vanlig. leser bare om "alle" som kjenner en appelsin over skambenet og da begynner tankene å kverne ;) men må vel bare lære meg at alt er veldig individuelt..Anonymous poster hash: 9aa22...667

Fant aldri "appelsinen". En dag så var det rett og slett ikke noen overgang lengre fra beinet under navlen (Hva heter det da? Men dere skjønner hva jeg mener) og opp over navlen. Den overgangen forsvant bare og så begynte magen å vokse. Når jeg lå på ryggen så merket jeg plutselig en dag en hard klump på magen og noen uker senere hadde jeg endelig skikelig mage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...