Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 For en måned siden så han sin far i et par timer, to måneder før der igjen var det vel en halvtime. Jeg synes ikke det er riktig å startet med overnatting en hel helg enda, men far er uenig. Anonymous poster hash: 7ac44...52b
GeeGee Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 En hel helg? Jeg ville ikke sagt ja til overnatting en gang ennå. Barnet må få dagtidssamvær minst hver uke før det blir snakk om overnatting, det må være en gradvis overgang. Det er en mnd siden far så barnet, og så vil han ha overnatting en hel helg? Ikke si ja til det ennå. Ta kontakt med fvk hvis far ikke forstår at tilvenning er til barnets beste.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 En hel helg? Jeg ville ikke sagt ja til overnatting en gang ennå. Barnet må få dagtidssamvær minst hver uke før det blir snakk om overnatting, det må være en gradvis overgang. Det er en mnd siden far så barnet, og så vil han ha overnatting en hel helg? Ikke si ja til det ennå. Ta kontakt med fvk hvis far ikke forstår at tilvenning er til barnets beste. Jeg er veldig enig med deg, og har prøvd å snakke med han. Desverre ser han ikke barnets beste. Han tenker bare på seg selv som bor langt unna og ikke har inntekt. Vi har vørt hos famulievernkontoret men det er ikke så mye hjelp å få det. Det er tydeligvis ikke så farlig at far er fraværende og at kontakt skjer kun når det passer han. Jeg blir så irritert at jeg bare vil nekte han, men jeg har jo egentlig ikke lov. Dette er så frustrerende og vanskelig! Anonymous poster hash: 7ac44...52b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Her fikk far tvinget gjennom å ha han en helg når han aldri hadde overnattet uten meg. Når han kom tilbake var han totalt avvisende mot meg å nektet å snakke til meg. Han var også stygg mot meg,han slo og klorte meg helt uten noe forvarsel. Sånn er han aldri ellers! Han pleier å være en utadvendt masekråke som snakker hele dagen å med ett godt humør. Barnehagen mente at han følte seg forlatt av meg å at han dermed "straffet" meg med å avvise meg og være stygg mot meg. Han skreik også mye om natten i søvne etter samvær å virket som han var redd for at jeg var borte igjen. Heldigvis roet han seg så fort han hørte stemmen min. Sånn kan også barnet ditt komme til å reagere hvis plutselig far har han alene på overnatting en hel helg når de har så lite kontakt. Anonymous poster hash: 453f8...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå