Gå til innhold

Var på tidlig ultralyd idag , en lettelse ..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oisann, du har blitt noe feilinformert - sjansen for SA blir ikke 0 før du har kommet så langt at det kalles tidlig fødsel (eller lignende), og selv da er ikke sjansen 0 for at en for tidlig fødsel ikke vil skje. 

Sjansen er derimot betydelig mindre for SA om man har sett et bankende hjerte, så gled deg over det! Sjansen for SA (og for tidlig fødsel) vil minske for hver eneste dag som går. 

Gratulerer med graviditeten!

Anonymous poster hash: dcc0d...5cf

Gynekologen sa at nå når jeg i uke 9 og alt så

Bra ut , alt normalt er sjansen 3 prosent og 0 om en uke .. Dette har jeg også hørt ei annen si som var på tidlig ultralyd

. Så rart om 2 feil informerer som er gynekologer ... Kan være hun mener SA i forbindelse med inntil 12 uker da ... 100 prosent garanti går vel ikke an uansett ... Alt kan jo skje . Men mente sikkert i tanke på

SA innenfor 12 uker . Velger å stole på gynekologen min for hun er dyktig :-)

Jente933 ; hun sa sjansen var så liten fordi alt er normalt. Da så hun og målte plommesekken, barnet og sjekket hvor fostersekken var , blødninger , hjerte .. Hun sa at ved sjansen for SA så ser en det ofte på plommesekken , at den er

Mindre eller større enn det den skal være .. Ofte en indikasjon på at det er noe galt .. Så derfor kunne hun si at sjansen nå er 3 prosent ..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...