Gå til innhold

Hva skal hcg nivået ligge på i uke 5? Hva ligger deres på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var hos lege på mandag å tok blodprøve, da lå hcg på 18.300, tok ny blodprøve på tirsdag å da lå det på 28.400. Er det normalt? Fikk beskjed om at alt var som det skulle, men at det var noe høyt. Tvillinger? Hehe..

Anonymous poster hash: 440b6...493

Skrevet

Først og fremst; hvis legen sier det er greit, synes jeg du skal stole på det :) Ved tvillinger vil man ofte ha høyere HCG, men noen har bare naturlig høyt HCG. 

Jeg målte HCG da jeg var 5+5 og 5+6. Ble målt til 7400 5+5 og 9550 5+6. Fikk beskjed om at det var lovende verdier i øvre skikt av normalen. Tror variasjonene i HCG er ganske store på denne tiden, så vet ikke hvor mye man egentlig kan lese ut av dem...

Skrevet

Hadde 24000 og 32000 da jeg var 5+2 og 5+4. Alt normalt og det er bare en der inne. Er store variasjoner, stigning er det som betyr noe.

Skrevet

Fikk litt panikk i går kveld. Hadde litt rosa utflod. Gikk over med engang, kan man ha festeblødning så sent? Var ikke klumper, bare lyserosa utflod.

Anonymous poster hash: 440b6...493

Skrevet

Ja er som nevnt store variasjoner på måling av hcg. Selv hadde jeg 195 13 dpo og 1700 18 dpo, og det er visst også normalt :) viktigste er vel at det er stigende!

Skrevet

Enig med ønskermeg84, det viktigste med Hcg er at det stiger, og ikke nivået i seg selv, som kan være veldig individuelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...