Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Ift babysvømming er det jo viktig at vannet er varmt, men i vanlige basseng i syden og lignende er det jo langt fra så varmt. Men har da vitterlig sett mange bade babyene sine i slike basseng... Er det ok som en kort dukkert hvis det er varmt i lufta? Planlegger sommerferien, og ble usikker på om det er vits å leie hus med svømmebasseng hvis bebbis ikke kan bade der uansett... Han er 8 mnd til sommeren forresten. Sikkert et dumt spørsmål, men ble så usikker.. 😛 Anonymous poster hash: dda8a...e7b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Ja det kan han, men det er slett ikke sikkert han liker det. Ville ikke leid hus med basseng bare for hans skyld. Anonymous poster hash: a2d5b...a1f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Det er jo bare å prøve. Det viktigste er jo at babyen liker det når den er åtte mnd begynner den å bli stor så det er ok. Under et halvt år ville jeg kanskje vurdert annerledes. God tur Anonymous poster hash: d9fed...3c7
Mum28 Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Jeg går på babysvømming med barnet mitt som er 9 mnd., og vi har fått beskjed om at det viktigste er å følge med på barnet. De gir ganske klart beskjed om de er ukomfortable i vannet. Et vanlig tegn hvis de er kalde er hikke og at de blir blå på leppene. Vil tro at det går helt bra å bade i et basseng i syden, bare det blir korte opphold i vannet.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Det er vel bare å prøve seg fram. Babyen sier nok fra om han ikke er komfortabel med temperaturen. Men hva med å ta med et lite plaskebasseng, så kan babyen bade i det? Anonymous poster hash: 405ce...11e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 I syden er d varmt og godt og en dupp vil være bare deilig, kanskje endatil viktig med tanke på oppheting/avkjøling! Sikker på han vil storkose seg Anonymous poster hash: 7bb70...c4c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Mitt barn elsket bassenget da han var 8mnd og vi var på ferie. Hadde aldri bada før (utenom i balje da). I begynnelsen bare beina, men etterhvert snurra vi rundt og rundt i vannet, mens barnet jublet. Gleder meg til å prøve med minstejenta i sommer! 😊 Anonymous poster hash: 672cb...40a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Var i syden da sønnen min var 10 mnd, det var for kaldt i bassenget til at han ville bade mye, men korte dupper gikk. Vi kjøpte en oppblåsbar båt og et oppblåsbart basseng som han satt i i bassenget da vi badet og i hagen. Fungerte veldig fint Anonymous poster hash: 025cc...e56
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Så bra, var redd det var "farlig" for de å bade i kaldere vann når de var så små... Hysterisk, førstegangs hønemor -jupp 😋 Hi Anonymous poster hash: dda8a...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå