Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da kommer jeg over også! Fikk tanta på besøk på fredag, tidenes menssmerter denne gangen. Aldri opplevd lignende, men har aldri vært veldig plaget med menssmerter heller.. Roet seg nå, så da er det bare å klargjøre seg for pp 9.. 😊 håper på masse babystøv i denne gruppa!!

Foreløpig Ikm 17.04.

Fortsetter under...

Hei til dere nye :) Velkommen og lykke til! Flott med testetips, attpåklattnr2. Kanskje jeg skal gå til innkjøp av noen digitale...? Jeg har endel strimmeltester liggende fra i høst, da. Nei, jeg får klare meg med dem foreløpig ;) Ååå, jeg er så spent! Første prøveperiode bringer med seg optimisme og håp (som jeg er forberedt på at kommer til å synke, hehe).

Annonse

Da har jeg shoppet el-tester og g-tester på ebay :) håper det er siste gang jeg trenger å bestille!! Hihi :)

Kanskje vi skulle bli litt bedre kjent?

Jeg er 39 år, bor sentralt på Østlandet med mann og to barn. Jobber i helsevesenet. Har en historie hvor vi har mistet 5 ganger siste 3 åra.

Det var en koselig idé, Fisken2012 :) Trist å høre at dere har mistet så mange ganger. Det må være vondt. Heier på deg og håper det går denne gangen!

Jeg er 25 år. Forloveden min, datteren vår på straks 2 år og jeg bor i Trondheim. Jeg jobber med innspurten på masteroppgaven min, men vi skal flytte til Oslo-området så snart jeg er ferdig med den.

Iiih, nå ble jeg litt redd for at noen jeg kjenner skal lese her. Paranoid :P

Da har jeg shoppet el-tester og g-tester på ebay :) håper det er siste gang jeg trenger å bestille!! Hihi :)

Jeg er 39 år, bor sentralt på Østlandet med mann og to barn. Jobber i helsevesenet. Har en historie hvor vi har mistet 5 ganger siste 3 åra.

Spennende! Rekker du å få de i tide til el-testing tror du? Lurer på om jeg skal prøve noen av graviditetstestene derfra... De burde jo ha kommet innen da? Erfaringer med leveringstid?

Hei :)

Jeg er 31 år, bor sammen med mannen min og min sønn fra et tidligere forhold, holder til mellom Asker og Drammen. Jeg jobber også i helsevesenet og har 2 ma bak meg siden jeg ble gravid i juni i fjor (senest for litt over en uke siden).... Får bedre oppfølging denne pp/graviditeten og skal vurdere bruk av medisiner hos gyn på torsdag :) Det blir spennende!

Er helt ny her inne jeg (meldte meg inn i dag) så jeg tenkte jeg skulle slenge meg på her!

Jeg er 23 år (24 i april). Jeg bor i Arendal sammen med forloveden min og vi bestemte oss for å bli prøvere i januar i år :) Jeg har fast stilling på en flott arbeidsplass og planlegger å bli værende der :)

Jeg hadde IKM 9 mars så jeg venter enten på tanta eller to streker! Skal til legen til onsdag siden testene fortsatt er negative og jeg ikke kjenner noen tegn til at tanta skal komme. Lever i håpet  :hjertesmil:

Endret av Kinemoor91

Annonse

Spennende! Rekker du å få de i tide til el-testing tror du? Lurer på om jeg skal prøve noen av graviditetstestene derfra... De burde jo ha kommet innen da? Erfaringer med leveringstid?

Jeg er 31 år, bor sammen med mannen min og min sønn fra et tidligere forhold, holder til mellom Asker og Drammen. Jeg jobber også i helsevesenet og har 2 ma bak meg siden jeg ble gravid i juni i fjor (senest for litt over en uke siden).... Får bedre oppfølging denne pp/graviditeten og skal vurdere bruk av medisiner hos gyn på torsdag :) Det blir spennende![/quote

Det er første gang jeg har bestilt fra ebay, men fikk epost i dag om at pakken er på vei...så da håper jeg de rekker frem i tide :)

Da bor vi ikke så langt fra hverandre ;). Følges du opp på sykehuset eller privat? Uansett vil jeg anbefale deg en privat gynekolog i Drammen, Dr. Knut Magne Uv. Han er veldig flink og veldig hyggelig, og har et meget bra ultralyd apparat :)

Hei alle sammen :) 

Første gang som forumsbruker! :-o Føles uvirkelig.. Har vært innom og lest litt i trådene når utålmodigheten etter å begynne prøvingen har vært på sitt verste, men nå som jeg og samboeren endelig tar steget føles det mer naturlig å skulle skrive noe her selv også, men oi, så rart det kjennes! :) Jeg er 25 år, studerer og bor i Oslo, og er veldig klar for å sette igang! Dette blir første prøveperiode, med ikm 16. april - skal jeg skrive meg inn på lista selv?  

Virker forresten som en veldig hyggelig gjeng, deilig å kunne dele opplevelsen med noen andre som er i samme situasjon :-) 

Hei alle sammen :)

Første gang som forumsbruker! :-o Føles uvirkelig.. Har vært innom og lest litt i trådene når utålmodigheten etter å begynne prøvingen har vært på sitt verste, men nå som jeg og samboeren endelig tar steget føles det mer naturlig å skulle skrive noe her selv også, men oi, så rart det kjennes! :) Jeg er 25 år, studerer og bor i Oslo, og er veldig klar for å sette igang! Dette blir første prøveperiode, med ikm 16. april - skal jeg skrive meg inn på lista selv?  

Virker forresten som en veldig hyggelig gjeng, deilig å kunne dele opplevelsen med noen andre som er i samme situasjon :-) 

Jeg gjorde akkurat det samme da jeg var utålmodig etter å begynne prøvingen på snuppa for 3 år siden ;) Det er veldig koselig å henge her inne, synes jeg. Å ha noen som er like babysyke og testegale som en selv å telle ned dagene sammen med :D Du kan bare kopiere lista og skrive deg inn på 16. april, ja :)

Enig, godt med et forum for "likesinnede" 😉

Jeg er 29 år, bor i Hedmark og jobber også i helsevesenet. Jeg og forloveden min har vært prøvere siden august i fjor, så nå må jeg innrømme jeg begynner å bli litt utålmodig.. 😜 Prøver på vårt første barn nå😊 ellers bor vi landlig med 2 små katter, neste mini i hus skal være 2 beint😄

Jeg er 22 år gammel og har kjøpt hus med min kjære i Narvik, ei lita bygd oppe i nord. Har ei datter som blir 3 år nå i April <3

Er selv utdanna barne og ungdomsarbeider, men begynner på høgskole i sommer for å gå økonomi og administrasjon :)

Vi er på vår 5 måned med prøving nå, og begynner å bli veldig utålmodig. Første jenta var et p-pille barn, så trodde neste skulle komme like fort men! :) neste er velkommen når den ønsker <3

Vi har ingen faste dyr, men har nye dyr i hus nesten hver måned! Hahah. Vi jobber med hjemløse/syke pusekatter som vi jobber med for å få tamme/friske før vi finner dem et permanent hjem. Noen må jo gjøre det når vi ikke har dyrebeskyttelsen her :)

Nå er jeg lei tantebesøk og klar for ny pp! TR kom med brask og bram på fredag.. Aldri vært plaget med menssmerter, men denne mnden har det vært helt j*****. Vært helt på felgen hva gjelder energi, null søvn i hele helga pga smerter. Har i tillegg hatt jobbhelg. Kjennes ut som noen stikker meg med kniver i både mage og korsrygg! Smertene begynner heldigvis å gi seg, men fortsatt vondt i ryggen. De 2 siste nettene har jeg sovet 10 timer, men like fordømt trøtt og sliten. Hau!! Dagens klagesang🙈 nå vil jeg ha en mnd med full klaff!!! Skal jeg gå som dette, vil jeg hvertfall ha en god grunn til det!! 😊

Håper det klaffer for deg nå, Solan85! Menssmerter er noe dritt.

Her var tantebesøket over på mandag. Det er godt! Vi satser på å få til sex annenhver dag fram til eggløsning, som etter mine beregninger bør komme på fredag 3. april. Vi setter igang på denne fredagen, tenker jeg ;) Litt utfordringer blir det, da vi kommer til å være bortreist på påskeferie med familie hele uka, uten særlig mye privatliv. Vi skal nok få det til å gå på et vis uansett ;)

Jeg er 31 år, bor sammen med mannen min og min sønn fra et tidligere forhold, holder til mellom Asker og Drammen. Jeg jobber også i helsevesenet og har 2 ma bak meg siden jeg ble gravid i juni i fjor (senest for litt over en uke siden).... Får bedre oppfølging denne pp/graviditeten og skal vurdere bruk av medisiner hos gyn på torsdag :) Det blir spennende![/quote

Det er første gang jeg har bestilt fra ebay, men fikk epost i dag om at pakken er på vei...så da håper jeg de rekker frem i tide :)

Da bor vi ikke så langt fra hverandre ;). Følges du opp på sykehuset eller privat? Uansett vil jeg anbefale deg en privat gynekolog i Drammen, Dr. Knut Magne Uv. Han er veldig flink og veldig hyggelig, og har et meget bra ultralyd apparat :)

Jeg har valgt privat oppfølging i og med at jeg føler meg mye tryggere der. Der får jeg også snakke med samme person hver gang. På drammen sykehus har jeg vært borti ihvertfall 4-5 forskjellige som sier forskjellige ting alle sammen. Jeg går hos Vivek Sethi på Lørenskog, han er overlege på Ahus og fødselsspesialist og utrolig trygg og behagelig. Det er et stykke å kjøre, men er vel verdt både det og de ekstra pengene det koster :)

Men takk for tips om Uv, han har jeg faktisk hørt mye positivt om!

Da har første el-test gått her. Jeg har bare 9 stk igjen, så jeg vet ikke om jeg rekker å teste helt fram til eggløsning, men. Da har jeg i alle fall en indikasjon på når den har vært/ikke vært ;) Den var dønn negativ, såklart, men jeg forventer positiv først om en ukes tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...