Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for alle dere andre videre! Krysser dem også for meg selv akkurat nå, håper så inderlig ☺ Men tar ingenting for gitt før jeg ser flere positive tester!

Krysser fingre og tær for 2 nydelige streker når du får testene!!😍

Fortsetter under...

Det var kjedelig Kinemoor91!

Ingen tegn til TR her, blendahvit test i dag og 3-4 dager på overtid! Blir helt tullete av detta.. Men nå er det nok stressinga mi som har skylda, så må bare prøve å slappe av og håpe tanta dukker opp snart😕 blitt dårlig og, og gressenke hele uka.. Skikkelig blåmandag føler jeg!😝

Annonse

Uff.. Så stusselig, håper virkelig tanta dukker opp før det har gått så lang tid! Hehe.. Man får jo virkelig håp når man går over sånn, og man til vanlig har veldig regelmessig mens.. Men med 4 hvite tester på overtid er det jo bare å innse at a kommer til å dukke opp😏

Krysser fingrene ei lita stund til for din del, murringer kan jo være både det ene og det andre... 😉

Kan skrive under på at det var veldig stusselig å gå 16 dager over :P Var testoman i de ukene og har ikke telling over hvor mange tester jeg tok :P har tatt 2 tester nå, en i går og en i dag, begge hvite :( Krysser fingrene for oss begge to! Så lenge tanta holder seg unna er det håp ^^

Våknet i dag med kraftige murringer i magen, var nesten sikker på at tr hadde dukket opp, men nei! Positivtest i stedet og det ikke på morgenurin :D:)

Forrige pp ble tr 7 dager forsinka hos meg. Da måtte jeg bare senke skuldrene og ta det helt med ro en helgedag også dukka hu opp utpå kvelden :)

Endret av Elsk0

Våknet i dag med kraftige murringer i magen, var nesten sikker på at tr hadde dukket opp, men nei! Positivtest i stedet og det ikke på morgenurin :D:)

Forrige pp ble tr 7 dager forsinka hos meg. Da måtte jeg bare senke skuldrene og ta det helt med ro en helgedag også dukka hu opp utpå kvelden :)

Gratulerer! Så fantastisk at det dukket opp noen flere med positive tester :D Har du funnet veien inn i Desember-gruppa på Facebook enda? Hvis ikke, er det bare å sende meg en personlig melding med Facebooknavn, så skal jeg legge deg til :)

Gratulerer Elsk0!!!😄 så gøy!!!

Ja, jeg er sikker på at det er stressinga mi nå som har skylda.. Så må bare prøve å slappe av så godt som mulig og håpe at tanta dukker opp snart. Som sagt, selvom man håpet så inderlig,. Er såpass realistisk at 4 negative tester på overtid, de tar ikke feil! Dessverre😢

Annonse

Her kom tanta snikende i går - 1 dag etter forventet :( Så her blir det også ny pp på oss... rimelig lei av dette, men tenker at gleden blir bare større og større for hver måned som går hvis vi plutselig får en positiv test <3 

Progesteron-testen var ihvertfal fin ifølge legen, så vi må bare fortsette å prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...