Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vent nå... Kan dere sjekke galeriet mitt? Er den positiv eller ser jeg syner?

TR har ikke dukket opp i dag så tok en test nå nettopp. Jeg ser en svak strek på bildet!! Gjør dere??

j

Jeg ser streken men du burde dobbelsjekket med en vanlig test. De siste dagene har jeg sett flere som har blitt lurt av krysstester.

Dette var en test fra Boots. Har fått positiv test med denne testen tidligere i vinter, dessverre endte det i tidlig SA i uke 5... Da fikk jeg også positv med CB og CB-digital. Skal så klart kjøpe en digitaltest så fort jeg får mulighet til det! Men jeg er bortreist i helgen og får ikke mulighet til å teste da, ved mindre jeg får sniket meg alene inn på apoteket og kjøpt tester uten noen skeptis blant min mor og svigermor ;)

Bestilte billig tester i dag og om ikke tr kommer i løpet av helga blir det testing med en gang jeg kommer hjem! :) Krysser fingrene!!

Ikm er blitt utsatt litt her for jeg er ganske sikker på at el kom litt senere enn antatt. Har ikm til mandag, men dette var bare vår 3 pp så jeg har ikke den store troen :/ Hvilke pp er dere i? :)

Pp 9, så nå håper jeg det klaffer snart!!!😍

Ikm er blitt utsatt litt her for jeg er ganske sikker på at el kom litt senere enn antatt. Har ikm til mandag, men dette var bare vår 3 pp så jeg har ikke den store troen :/ Hvilke pp er dere i? :)

Håpet er ikke ute! Krysser fingrene for deg :) Dette var faktisk prøveperiode én for oss i denne runden, så vi har vært så heldige at jeg nesten ikke kan tro det!

Krysser fingrene for deg, Elsk0. Spent på hvordan det går med deg!😊

Fortsaty ingen tegn til TR her.. Og negative tester! Kjenner jeg blir litt smågal, selvom jeg etter min beregning bare er 1-2 dager over ikm. Spørs om EL har vært senere enn beregna😏 Ikke mye tålmodighet å finne i disse prøvetider.. 😜

Annonse

TR har foreløpig ikke dukket opp, og har begynt å kjenne litt murringer i magen :) Håper inderlig det er livmor som presser på og ikke en kraftig mens som kommer.. Har veldig sjeldent symptomer på at mensen er på vei, det er kun de få gangene med kraftige smerter rett før den ankommer.

Disse stikingene minner meg om da jeg ble gravid i vinter. Men tilbake da hadde jeg flere symptomer i forkant av positv test. Men men, krysser fingrene! :):D

Du må holde oss oppdatert Elsko! Her tok jeg test på morgenurin i dag og den var blendahvit :( Har hatt murringer i 2 dager nå og hadde egentlig ikke forventet noe annet. Pleier aldri ha symptomer på at mensen skal komme, men nå er jeg helt sikker på at den kommer snart :(

Du må holde oss oppdatert Elsko! Her tok jeg test på morgenurin i dag og den var blendahvit :( Har hatt murringer i 2 dager nå og hadde egentlig ikke forventet noe annet. Pleier aldri ha symptomer på at mensen skal komme, men nå er jeg helt sikker på at den kommer snart :(

Så kjedelig! Men det er fortsatt håp.. 👍 3 dager over ikm i dag, og fortsatt helt hvit test på morgenurin i dag.. Nå vil jeg bare at tanta skal dukke opp, så man kan starte på neste pp. Vil jo selvfølgelig alle helst at det plutselig dukker opp 2 streker, men føler håpet er litt ute nå! Prøvd å sjekke livmortappen, men har jo ikke gjort det før nå.. (Aldri før heller) så aner jo ikke hvordan den evnt har vært tidligere, eller hvordan den burde kjennes ut!? 🙈

Er vel hvertfall ingen tvil om forsinka/sen EL.. Har lyst til å få sjekket dette, for har en mistanke om at EL alltid kommer for sent, slik at lutealfasen blir for kort. Men må vel vente til det har gått 12 mnder før legen vil utrede noe... 😕

Så kjedelig! Men det er fortsatt håp.. 3 dager over ikm i dag, og fortsatt helt hvit test på morgenurin i dag.. Nå vil jeg bare at tanta skal dukke opp, så man kan starte på neste pp. Vil jo selvfølgelig alle helst at det plutselig dukker opp 2 streker, men føler håpet er litt ute nå! Prøvd å sjekke livmortappen, men har jo ikke gjort det før nå.. (Aldri før heller) så aner jo ikke hvordan den evnt har vært tidligere, eller hvordan den burde kjennes ut!?

Er vel hvertfall ingen tvil om forsinka/sen EL.. Har lyst til å få sjekket dette, for har en mistanke om at EL alltid kommer for sent, slik at lutealfasen blir for kort. Men må vel vente til det har gått 12 mnder før legen vil utrede noe...

Tror nok håpet er ute for oss denne pp. Hadde et sterkt håp om 2 streker i dag, men den kunne ikke blitt mer hvit. Jeg har sjekket tappen gjennom hele syklusen, men jeg kan ærlig talt ikke si jeg skjønner meg så mye på den :P Har jo lest på sider der jordmødre har svart på spørsmål og da sier de at de aldri stoler på tappen så vi burde egentlig ikke legge for mye vekt på å sjekke den. Min har vært lukket for å så åpne seg og så lukke seg igjen, så jeg stoler ikke på tappen :P Dette var bare vår 3 pp, men når du er 24 og har ønsket deg barn siden du var 19, så er det veldig tungt å måtte vente :/

Så kjedelig! Men det er fortsatt håp.. 3 dager over ikm i dag, og fortsatt helt hvit test på morgenurin i dag.. Nå vil jeg bare at tanta skal dukke opp, så man kan starte på neste pp. Vil jo selvfølgelig alle helst at det plutselig dukker opp 2 streker, men føler håpet er litt ute nå! Prøvd å sjekke livmortappen, men har jo ikke gjort det før nå.. (Aldri før heller) så aner jo ikke hvordan den evnt har vært tidligere, eller hvordan den burde kjennes ut!?

Er vel hvertfall ingen tvil om forsinka/sen EL.. Har lyst til å få sjekket dette, for har en mistanke om at EL alltid kommer for sent, slik at lutealfasen blir for kort. Men må vel vente til det har gått 12 mnder før legen vil utrede noe...

Tror nok håpet er ute for oss denne pp. Hadde et sterkt håp om 2 streker i dag, men den kunne ikke blitt mer hvit. Jeg har sjekket tappen gjennom hele syklusen, men jeg kan ærlig talt ikke si jeg skjønner meg så mye på den :P Har jo lest på sider der jordmødre har svart på spørsmål og da sier de at de aldri stoler på tappen så vi burde egentlig ikke legge for mye vekt på å sjekke den. Min har vært lukket for å så åpne seg og så lukke seg igjen, så jeg stoler ikke på tappen :P Dette var bare vår 3 pp, men når du er 24 og har ønsket deg barn siden du var 19, så er det veldig tungt å måtte vente :/

Da er det bare å krysse fingrene for at pp 4 gir resultater i tilfelle! Alle gode ting er 3, på det 4rde skal det skje😉

Skjønner at det er tungt selvom det "bare" er pp 3 ja!! Når man starter prøvingen har man jo en idé om at man skal blir gravid "med en gang". Da jeg sluttet på pillen i juli hadde vi en plan om at vi skulle få fortelle foreldrene våre at jeg var gravid på julaften i fjor, da alle feiret jula hos oss.. Men den gang ei, og nå har det gått 9 mnder uten en eneste skyggestrek😕 begynner å komme mye tanker omkring muligheten til å bli gravid osv.. Men må bare holde håpet og trua oppe, en dag må det jo bli vår tur også❤️

Er akkurat det! Det er så utrolig tungt selv om det "bare" er 3 pp. Har bursdag nå til fredag så det hadde vært den beste bursdagsgaven å få 2 streker, men sånn ble det nå ikke :( Tankene svirrer her også for både meg og mannen, men syns ikke det er noen grunn for å bli redd enda. Vi kasta pillene til nyttår og fikk syklusen tilbake med en gang, men vet jo at det kan ta en stund før noe skjer etter pilleslutt :forvirret:  Men som du sier, en dag må det bli vår tur også  :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...