Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen aning om hvor mange dpo jeg er.. Testa blendahvitt i går morges, klarte ikke la være.. 😝 men er så ulidelig varm.. Føler jeg koker over, men null feber. (Aner ikke om det kan være et symptom en gang, men) Tung i hodet og. Kan selvfølgelig være null og nada, men lov å håpe litt hvertfall😄

Og.. Under sengehygge i dag så det ut som om vi hadde brukt melk som glidemiddel.. Beklager detaljer!! Men var virkelig "ille". Helt kritthvit utflod, og mye(!!) av det.. Håpet stiger, men har jo hatt falske symptomer og forhåpninger mange ganger nå! Blir en lang uke framover nå... 😊

Så spennende å høre om de mulige symptomene deres! Jeg heier på dere alle sammen :D Selv merker jeg ingenting og har vanskelig for å tro at jeg faktisk er gravid selv om testene sier så. Jeg hadde i det minste forventet en øm pupp som forrige gang, men neeeida :P

Så spennende å høre om de mulige symptomene deres! Jeg heier på dere alle sammen :D Selv merker jeg ingenting og har vanskelig for å tro at jeg faktisk er gravid selv om testene sier så. Jeg hadde i det minste forventet en øm pupp som forrige gang, men neeeida :P

Ser den! Men 2 streker er 2 streker!😄 Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg bare er sliten og litt halvdårlig. Har "lurt" meg selv så mange ganger! Er jo noe som kan være gravidsymptom nesten hver pp😝 hehe..

Annonse

Noen andre enn meg som er oppblåst? Jeg har ikke hatt noen spesielle symptomer, men har vært så utrolig oppblåst de siste to dagene. Hatt vondt i hodet store deler av dagen i dag, men tror ikke det er et symptom (eller hvem vet?). Blir en lang uke frem til neste helg når tr er ventet! ☺

Hei, var her for 8 år siden da jeg gikk gravid med guttungen ☺️ Nå har jeg og typen prøvd siden januar uten hell :// men vi prøver så godt vi kan... Kan jeg hive meg på her da jeg venter ikm 18 april?

De siste dagene har jeg hatt ilninger nedover lårene fra hoftene og korsryggen .. Økt sex lyst også.. Ømme pupper har jeg men det pleier jeg å ha på denne tiden.. Er vel 7 dpo nå :) kan vel kanskje ikke legge merke så mye enda men håper er der hele tiden :)

Og.. Under sengehygge i dag så det ut som om vi hadde brukt melk som glidemiddel.. Beklager detaljer!! Men var virkelig "ille". Helt kritthvit utflod, og mye(!!) av det.. Håpet stiger, men har jo hatt falske symptomer og forhåpninger mange ganger nå! Blir en lang uke framover nå... 😊

Jeg har også hvit utflod, men siden det kan komme før mensen og ved graviditet så er ikke det godt å vite.

Jeg har også hvit utflod, men siden det kan komme før mensen og ved graviditet så er ikke det godt å vite.

Nei, er akkurat det.. Hatt det før mensen jeg og, men ikke så mye. Var nesten litt pinlig😏 men er ikke noe annet å gjøre enn og vente å se😊

Noen andre enn meg som er oppblåst? Jeg har ikke hatt noen spesielle symptomer, men har vært så utrolig oppblåst de siste to dagene. Hatt vondt i hodet store deler av dagen i dag, men tror ikke det er et symptom (eller hvem vet?). Blir en lang uke frem til neste helg når tr er ventet! ☺

Hvis jeg skal nevne noe, har jeg faktisk vært oppblåst de siste dagene, jeg også. Ikke hele tiden, og det kan jo komme av andre ting, men hvem vet. Krysser fingrene for deg :)

Hei, var her for 8 år siden da jeg gikk gravid med guttungen ☺️ Nå har jeg og typen prøvd siden januar uten hell :// men vi prøver så godt vi kan... Kan jeg hive meg på her da jeg venter ikm 18 april?

De siste dagene har jeg hatt ilninger nedover lårene fra hoftene og korsryggen .. Økt sex lyst også.. Ømme pupper har jeg men det pleier jeg å ha på denne tiden.. Er vel 7 dpo nå :) kan vel kanskje ikke legge merke så mye enda men håper er der hele tiden :)

Velkommen! Håper du har hellet med deg! :)

Annonse

Ser den! Men 2 streker er 2 streker!😄 Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg bare er sliten og litt halvdårlig. Har "lurt" meg selv så mange ganger! Er jo noe som kan være gravidsymptom nesten hver pp😝 hehe..

Hehe, ja, to streker er bedre enn en øm pupp ;) Håper symptomene ikke er innbilte denne gangen i at du virkelig er gravid! :)

Hehe, ja, to streker er bedre enn en øm pupp ;) Håper symptomene ikke er innbilte denne gangen i at du virkelig er gravid! :)

Ja, håper så inderlig!!!😍

6 dpo her. Sist pp hadde jeg masse symptomer som viste seg å ikke stemme. Mensen kom ikke når den skulle og jeg var en ivrig tester. Ventet i hele 16 dager før mensen endelig kom. Nå har jeg vært helt utrolig trøtt siden torsdag og har hatt murringer og stikkinger i livmor fler ganger om dagen. Ikm er ikke før mandag 20 så tror ikke jeg orker å teste før det.
Vi har prøvd enda hardere denne pp så håper så inderlig at spiren har festet seg <3

Tror det blir ny pp her også...10 dpo og negativ test...men første gang jeg tester med billigtester fra ebay....noen som vet hvor tidlig man kan teste med de?? Testen er i hvertfall blendahvit, ingen antydning til strek nr 2...

Ebay tester er like gode som dei norske tester.

Anonymous poster hash: 11e06...65e

Jeg kan huske at jeg tidlig i forrige svangerskap hadde mye utflod, sånn melkehvitt....men ikke at det luktet. Kan jo være et symptom, men kan også være soppinfeksjon...

I morgen tenkte jeg å kjøpe CB med ukesindikator....den vet jeg kan vise positivt hele 4 dager før ikm. Her litt usikker på ikm også, da jeg har hatt litt varierende sykluser, alt fra 25 til 30 dager....men tror ikke ikm kan være senere enn 18 kanskje? Huff, blir litt frustrert....har mye mensmurringer nå, men pleier ikke egentlig å ha det før mensen bryter ut, og her er det ikke tegn til noen blødning hvertfall...

Hvordan går det med dere andre da??

Har hatt mye melkehvit utflod og hodepine de siste dagene.. Bortsett fra det, ingenting! Har ikke helt trua den mnden her heller, men håpet er jo der😊 vet ikke sikkert hvor mange dpo jeg er, men svidd av en test som var blendahvit. Skal prøve å vente til ikm med neste og siste test i skapet! Frustrerende denne ventetida ja... 😁

Soppinfeksjon har jeg hatt før, og det er ikke slik jeg har opplevd det. Da har utflodet vært mer "klumpete" og har hatt kløe i underlivet.

Nå virker kroppen helt normal, utenom utflod mengden i dag. Og utflodet lukter ikke vondt, kun mer enn normalt ☺

Jeg tenker å vente med testinga til nærmest mulig helgen og ikm ☺ Oppdater oss hvordan det går Fisken2012! Krysser fingrene for alle her inne!

9dpo og blendahvit test.Skinte så hvit og skarpt mot meg...blæh..
Går mot januarbarn dette ,jeg bare føler det på meg.
.Nå håper jeg at neste EL kommer uten overraskende overnattingsbesøk..
Nå har det gått 2 mnd hvor akskjelegging bare har blitt sånn halv-velykket.
Neste mnd håper jeg å få til de 2 dagene før el og eldagen clear.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...