Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trooor jeg er i dpoland.. Både deilig og litt stressende og ikke teste denne mnden! Gubben drar bort på jobb i morgen, så krysser alt jeg har for at EL var i helga som forventa!😊 skulle gjerne hatt tydelige tegn på EL, men aldri merka noe særlig, bortsett fra litt ekstra utflod.. Spennende håpe- og ventetid nå!😉

Trooor jeg er i dpoland.. Både deilig og litt stressende og ikke teste denne mnden! Gubben drar bort på jobb i morgen, så krysser alt jeg har for at EL var i helga som forventa!😊 skulle gjerne hatt tydelige tegn på EL, men aldri merka noe særlig, bortsett fra litt ekstra utflod.. Spennende håpe- og ventetid nå!😉

Litt i samme situasjon, vi. Ikke 100 % sikre på når og om el har vært og mennene våre er borte fra nå av ;) Vi krysser fingrene!

Haha, oh, I feel you, attpåklattnr2! Ventetiden føles uendelig! Jeg kan være maks 7-8 dpo (som nevnt vet jeg ikke når el var - hvis den har vært) og jeg har en helt fersk test liggende ved siden av meg her. Jeg skulle jo ikke teste før ikm denne gangen, lovet jeg meg selv :P Så mye for det! Jeg prøver også å ikke kjenne etter symptomer og å ikke håpe, for jeg har ikke trua her, men jeg klarer ikke å la være. Jeg har hatt veldig mye "spasmer" i magen (kanskje livmora?). Som leamus i øyet, hvis dere vet hva jeg snakker om?

(Testen er forresten dønn negativ, bare for å si det selvsagte ;) )

Nei, nei, nei. Vent litt! Jeg synes jeg kan skimte en strek der som har kommet fram mens jeg skrev her! No kidding! Jeg ser den! Svakt, svakt rosa!!! OMG! Jeg skal prøve å ta bilde og vise, men jeg tviler på at den synes på bilde. Det er etter fristen, da. 10 min har gått nå ca. Får vel bare vente og se hvordan det går :D

Annonse

Haha, oh, I feel you, attpåklattnr2! Ventetiden føles uendelig! Jeg kan være maks 7-8 dpo (som nevnt vet jeg ikke når el var - hvis den har vært) og jeg har en helt fersk test liggende ved siden av meg her. Jeg skulle jo ikke teste før ikm denne gangen, lovet jeg meg selv :P Så mye for det! Jeg prøver også å ikke kjenne etter symptomer og å ikke håpe, for jeg har ikke trua her, men jeg klarer ikke å la være. Jeg har hatt veldig mye "spasmer" i magen (kanskje livmora?). Som leamus i øyet, hvis dere vet hva jeg snakker om?

Nei, nei, nei. Vent litt! Jeg synes jeg kan skimte en strek der som har kommet fram mens jeg skrev her! No kidding! Jeg ser den! Svakt, svakt rosa!!! OMG! Jeg skal prøve å ta bilde og vise, men jeg tviler på at den synes på bilde. Det er etter fristen, da. 10 min har gått nå ca. Får vel bare vente og se hvordan det går :D

spennende.å se i morgen da.Har masse knytninger/murringer i livmor,men det hadde jeg forrige mnd også så jeg har ikke trua.Men man får se neste uke :)

Den er helt tydelige og rosa i virkeligheten, selv om den er svak. Omtrent likedan som den jeg fikk 10 dpo da jeg var gravid med jenta mi for et par år siden :) Dette var på utvannet drukket-to-store-kopper-kaffe-urin, så jeg skal teste igjen på morgenurin i morgen tidlig. Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast! :D

http://tinypic.com/view.php?pic=2h3pq8g&s=8#.VSTuJPmsVps

spennende.å se i morgen da.Har masse knytninger/murringer i livmor,men det hadde jeg forrige mnd også så jeg har ikke trua.Men man får se neste uke :)

Krysser fingrene for oss begge! Lykke til, alle sammen :D

Oi oi! Jeg ser streken jeg Lillepipp :) jeg svei også av en test i dag...hihi...men den var blendahvit. Er jo maks 6 dpo i dag, så forventer ikke noe enda. Har ingen symptomer...bare mye luft i magen, men det kan jo fint komme av helt andre ting også.

Gleder meg til å se bilde av testen din i morgen Lillepipp :)

Velkommen, Elsko! Lykke til! Jeg krysser fingrene for deg :)

Oppdatering: Dagens tester (ja, jeg måtte ta to) er ikke veldig mye sterkere enn i går, men jeg kunne skimte strekene før tidsfristen var ute denne gangen. Jeg har 8 tester igjen, så nå skal jeg bare ta én hver morgen og håpe at tanta holder seg unna :D

Endret av LillePipp

Annonse

Gratulerer så mye LillePipp!!!😄👏 har du hatt noen symptomer?

Jeg merker absolutt ingenting, men vet jo faktisk ikke om jeg har hatt EL en gang.. Bør jo ha vært, hvis ikke blir det for kort lutealfase😏 bare å være tålmodig her, nå begynner jeg neesten å angre på testefri pp.. Hehe.. 😜

Gratulerer så mye LillePipp!!! har du hatt noen symptomer?

Jeg merker absolutt ingenting, men vet jo faktisk ikke om jeg har hatt EL en gang.. Bør jo ha vært, hvis ikke blir det for kort lutealfase bare å være tålmodig her, nå begynner jeg neesten å angre på testefri pp.. Hehe..

Tusen takk :) I går hadde jeg litt "spasmer" nederst i høyre side av magen, men ellers merker jeg ingenting. Er vel bare 3+4 på vei eller noe slikt, så det er nok litt tidlig. Forrige graviditet hadde jeg bare ømme pupper som symptom fram til uke 6 da kvalmen meldte seg. Jeg vet heller ikke når eggløsningen var, da jeg aldri fikk noen positiv el-test, men et egg må jo nødvendigvis har sluppet for å få positiv g-test nå ;) Lykke til!

Er det noen som har noen symptomer enda da?? Jeg er trøtt, men er samtidig plaget med pollenallergi...så skylder på det ;) og litt mye luft i magen...men ingen murringer, menssmerter eller lignende...så vi får nå se...veldig tidlig enda uansett :)

Er det noen som har noen symptomer enda da?? Jeg er trøtt, men er samtidig plaget med pollenallergi...så skylder på det ;) og litt mye luft i magen...men ingen murringer, menssmerter eller lignende...så vi får nå se...veldig tidlig enda uansett :)

Som forrige mnd er jeg ganske så oppblåst og har masse verk i livmor. Men siden jeg ikke var gravid forrige mnd så tar jeg ikke disse symptomene seriøst.

dpo land her også nå. Etter kalenderen skulle el vært på mandag og i går hadde jeg smerter i livmor som ga seg etter noen minutter. Har vært trøtt og sliten i 2 dager og veldig oppblåst :P Er lenge til jeg en gang kan tenke på å teste, men er så gira!
Men gratulerer til deg LillePipp! Håper vi andre kan følge etter deg snart :)

Hei dere!

Har vært så stresset med lesing denne måneden at jeg mirakuløst har klart å legge prøvingen til side, har derfor ikke vært inne her noe særlig. Kan ha noe med at både jeg og samboer er i begynnende eksamensmodus (han i innspurten av oppgaveinnlevering), så da har vi ikke hatt så mye tid sammen som vi hadde ønsket, og ja, derfor har jeg egentlig mistet troen denne måneden. 

Spennende å følge dere andre, da! Og gratulerer til deg, LillePipp! :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...