Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Venter el neste mandag. Lurte på å kjøpe el tester, men legen sa at det ofte kommer falske positive og at man ikke kan stole helt på dem. Tenkte å prøve å teste neste gang om spiren ikke fester seg denne pp. Er bare pp 3 nå så vil ikke stresse med noe enda. Kan som regel kjenne når eggløsningen skjer så velger å stole på kroppens signaler :)

Noen som har fått positiv test uten å ha hatt el?

Kroppen er heldigvis grei å stole på :) Dessuten trenger man jo ikke å vite nøyaktig når eggløsningen er for å bli gravid, bare man har jevnlig sex ;) Det går nok strålende uten tester også! Jeg har ikke mye erfaring med el-tester (bare én pp) og har heller aldri fått falsk positiv, så vidt jeg vet.

Fortsetter under...

Her går det i regelmessig sex og null testing denne mnden.. Har EL-tester liggende, så satt litt langt inne å ikke bruke de😜 men nå prøver jeg ny metode, altså ingenting egentlig.. Satse på at jeg klarer å stresse ned på den måten😊 så er det bare å krysse fingrene for at EL ikke blir forsinket.. Gubben drar til Harstad på jobb neste uke og blir borte i 5 dager. Så uaktuelt med noe kluss i syklusen nå.. 😉

Krysser fingrene for at syklusen holder seg som den skal, Solan85! Her blir det også fravær av mann i neste uke. Videre fra det blir det også litt av og på når vi er sammen (stort sett bare annenhver helg) pga jobb, så jeg håper det klaffer denne gangen ;)

Her var det masse, klart slim på dopapiret nå nettopp. Skal ta en test litt senere i dag og se om den er sterkere enn gårsdagens svake :)

Forventet el i dag...

Masse hvitaktig slim i trusa, hehe

Er det vanlig? :)

Mitt slim pleier å være gjennomsiktig rundt eggløsning, men jeg antar at det kan være individuelle variasjoner :)

Her var testen like svak som på de to foregående dagene... Sukk... Det kommer vel snart :)

Annonse

Hadde en test som så sterk ut tidlig i uka,men siden clearblue digital var negativ har jeg forsatt å teste.

Glad jeg bruker womanlog for da kan jeg se når eltestene har slått ut positiv de siste mnd.

Og de har slått ut positiv på cd 14 og 15 .

I dag er det cd 13 så det er bare å avvente.

Det som er dumt er at gubben får kompiser på besøk i morgen så det spørs om det blir  no akskjelegging i helga da   :frustrert: 

Endret av attpåklattnr2

Huff Lillepip, skjønner du blir frustrert! Men det kommer nok :) hvilke syklus dag er du på i dag?

Attpåklattnr2, da er el veldig snart da, ut ifra womanlog (den bruker jeg også). Det spørs om ikke du må lure mannen litt utpå i helga, selv om han har besøk ;) hihi

Jeg fikk veldig sterk strek på eltesten i går kveld, og i dag enden fortsatt sterk, så her blir det hopping i høyet ;)

Huff Lillepip, skjønner du blir frustrert! Men det kommer nok :) hvilke syklus dag er du på i dag?

Attpåklattnr2, da er el veldig snart da, ut ifra womanlog (den bruker jeg også). Det spørs om ikke du må lure mannen litt utpå i helga, selv om han har besøk ;) hihi

Jeg fikk veldig sterk strek på eltesten i går kveld, og i dag enden fortsatt sterk, så her blir det hopping i høyet ;)

Da er det bare å kjøre på ned bompibompi da ;) ;) happy humping ;)

Venter el neste mandag. Lurte på å kjøpe el tester, men legen sa at det ofte kommer falske positive og at man ikke kan stole helt på dem. Tenkte å prøve å teste neste gang om spiren ikke fester seg denne pp. Er bare pp 3 nå så vil ikke stresse med noe enda. Kan som regel kjenne når eggløsningen skjer så velger å stole på kroppens signaler :)

Noen som har fått positiv test uten å ha hatt el?

Kroppen er heldigvis grei å stole på :) Dessuten trenger man jo ikke å vite nøyaktig når eggløsningen er for å bli gravid, bare man har jevnlig sex ;) Det går nok strålende uten tester også! Jeg har ikke mye erfaring med el-tester (bare én pp) og har heller aldri fått falsk positiv, så vidt jeg vet.

Ja her velger vi å stole på kroppens signaler :) det går i jevnlig sex, noe som heldigvis er ganske problemfritt siden mannen ikke trenger å reise i jobben sin. Forventet el er jo ikke før mandag 6, men vi setter igang allerede nå for å være på den sikre siden :)

Annonse

Syklusdag 16 her. Forventer eggløsning i morgen, dersom syklusen min er som den pleier, men det kan man jo aldri være sikker på ;) Kanskje den allerede har vært og jeg misset den med testingen. Hvem vet. Vi får bare prøve og se :)

Så bra at du har sterk test! Kjør på ;)

Jeg vet fortsatt ikke om el har vært eller om jeg fortsatt venter på den. Siste test ble svidd av i dag og den var fortsatt fryktelig svak. Hadde masse slim tidligere i uka (mandag), men negativ test. Sex på lørdag, mandag, onsdag, fredag og planlagt i morgen, så er der bare å vente og se hva som skjer ;)

Da var siste runde med svømmere lagt inn, og det blir ingen flere sjanser denne perioden. Uvisst hvordan det blir neste, siden mannen og jeg skal jobbe 500 km unna hverandre og se hverandre ca annenhver helg et par måneder fremover. Bare å vente nå :)

De fleste er vel over i dpo-land nå? Litt for tidlig å begynne å analysere symptomer opp og ned i mente enda kanskje :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...