Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Våknet av noe romstering her isted, og da jeg gikk inn på stuen så jeg katten styre på med noe. Da hun så meg løp hun ned trappen, og der pilte det jammen en mus over gulvet. Musen forsvant bort i en krok, og jeg syntes jammen jeg kunne se en til som lå på gulvet, tilsynelatende død. Hva skjer?? Jeg tør ikke bevege meg, lukket døren til soverommet og gjemmer meg i sengen. Mannen ligger og sover i første etasje med minstemann, så får ikke vekket ham. Kommer ikke til å få sove et minutt til i natt, aner ikke hva jeg skal gjøre...😱😥 Anonymous poster hash: 78a79...3d7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Altså enten må du ringe ned til mannen eller så får du sitte der til du blir sulten. Sannsynligvis tar katten seg av problemet men det ville jeg hatt bekreftet. Hadde aldri fått sovet igjen om jeg ikke var 100% sikker😜 Anonymous poster hash: d264b...737
muffis♥ Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Katten kom heldigvis opp igjen og laget masse bråk, regner med problemet er løst. Mannen og minstemann har vært på musejakt uten å finne noe, så hun har forhåpentligvis tatt med seg musen ut igjen. Den "døde musen" jeg så på gulvet viste seg å være en adapter til en radio 😂 Men uff så ekkelt, hun har katteluke og kan jo drasse hva som helst med inn. Tror jeg må stenge døren til vaskerommet om natten...😜
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Uff, stakkars mus, så livredd den må ha vært! Anonymous poster hash: 4bf10...4c3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Lurt å lære kattene å være inne på natta. Her kommer kattene når jeg roper om kvelden. Kommer de ikke når jeg roper, komme de løpene fort etter lysene i stua er slokket. Så jeg pusser tenna etter jeg har slukket lysa og lukker inn kattene før jeg går i seng. Har musejegere her i huset også. Får de ros når de har fanget mus, så tar de med musa og herjer med den utenfor. De står som oftes klistra til vinduet med musa i munn. Min mann syns bare det var ekkelt når de fanget mus, så han jaget kattene vekk bare, men da begynte de å snike seg inn. Jeg sa han burde rose de litt, klappe katten evt på ryggen. Han prøvde dette og det fungerte. Ikke kommet inn med mus siden. Anonymous poster hash: 71676...ff8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Katten kom heldigvis opp igjen og laget masse bråk, regner med problemet er løst. Mannen og minstemann har vært på musejakt uten å finne noe, så hun har forhåpentligvis tatt med seg musen ut igjen. Den "døde musen" jeg så på gulvet viste seg å være en adapter til en radio 😂 Men uff så ekkelt, hun har katteluke og kan jo drasse hva som helst med inn. Tror jeg må stenge døren til vaskerommet om natten...😜 Haha uff!! Kjenner jeg er glad for at jeg nektet mannen å sette inn katteluke. Nå har jeg hvertfall kontroll på at katten ikke drar med seg "venner" inn😉 Anonymous poster hash: d264b...737
*Miss Marple* Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Grunn nr 764 til at jeg ikke vil ha katt! Hadde fått hetta om det sprang mus omkring i huset. Usj.
Himmel og hav Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Sånn er det å ha rovdyr som kjæledyr. Det kunne ha vært verre. Den kunne hatt med ei rotte, eller en hoggorm, ekornunge, fugl, lemen... da er ikke ei lita mus så ille lenger! Du blir nok vant til det etterhvert. Har man en katt som jager, så tar de ofte byttet med seg hjem.
muffis♥ Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Lurt å lære kattene å være inne på natta. Her kommer kattene når jeg roper om kvelden. Kommer de ikke når jeg roper, komme de løpene fort etter lysene i stua er slokket. Så jeg pusser tenna etter jeg har slukket lysa og lukker inn kattene før jeg går i seng. Har musejegere her i huset også. Får de ros når de har fanget mus, så tar de med musa og herjer med den utenfor. De står som oftes klistra til vinduet med musa i munn. Min mann syns bare det var ekkelt når de fanget mus, så han jaget kattene vekk bare, men da begynte de å snike seg inn. Jeg sa han burde rose de litt, klappe katten evt på ryggen. Han prøvde dette og det fungerte. Ikke kommet inn med mus siden. Hi her... Hun er vant til å gå ut og inn som hun vil, og remjer derfor sykt hvis døren er lukket. Katteluken er på vaskerommet, så får heller lukke den døren om natten. He he, trodde aldri jeg skulle bli "reddet" av katten min, snakk om pyse. Men musen var ganske stor, tenk om det var en rotte! 😳😱 Å fy søren... Forresten så skrøt jeg veldig av katten min, klappet og koste. Hun var tydelig stolt...😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå