Frøken Ubesluttsom Skrevet 18. mars 2015 #76 Skrevet 18. mars 2015 Hæ, er det så upopulært? Jeg kommer! Hvilket tema er det? Hehe. Jeg slenger meg med! jeg og. Skal selv ha temafest på lørdag der temaet er fruktsalat, og den kan tolkes akkurat dit man vil...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #77 Skrevet 18. mars 2015 Nå blir jeg aldri bedt på fester, så ville ha gått for jeg kommer meg ikke ut ellers, men ville ha følt meg utenfor. Er sydame, så det hadde ikke vært noe problem å slenge sammen noen plagg i løpet av et par kvelder for å ha på. Hvis utkledning skjer i forbindelse med skikkelig utDRITINGSlag for en brud, så nekter jeg å gå. Anonymous poster hash: e3f0a...46d
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #78 Skrevet 18. mars 2015 Jeg elsker utkledning! Det finnes ikke barnslig, et lekent sinn kan man heldigvis ha hele livet, men forstår at ikke alle liker det. Noen har aversjoner mot slikt, og det er det bare å akseptere😊 Anonymous poster hash: d615f...9ff Elsker også utkledning😊
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #79 Skrevet 18. mars 2015 Vi har invitert til temafester flere ganger og har møtt bare positivitet i vår omgangskrets i alle fall. Vi syns det er gøy å gjøre litt ut av fester! Anonymous poster hash: 51da1...f5a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #80 Skrevet 18. mars 2015 Åh, jeg elsker det Er ikke tilbakestående engang. Anonymous poster hash: 06d5c...e77 Denne var bra . Ligger å ler för meg selv av denne kommentaren Anonymous poster hash: 13978...f8a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #82 Skrevet 19. mars 2015 Jeg feirer 30-års lag med temafest. Har en venninne som annonserte at hun kommer inntil hun fikk vite det var utkledning. Nå merker jeg hun kvier seg for å komme selv om 50 andre jubler og kommer. Hadde du kunnet droppe en fest pga utkledning? I tilfelle hvilken utledning synes du er klein. Anonymous poster hash: e6861...777 Jeg liker ikke utkledning, men ville nok kommet for det. Men det er jo mulig å skrive at det er valgfritt å kle seg ut da:-) Anonymous poster hash: 5f6a5...69e
Pobie Skrevet 19. mars 2015 #83 Skrevet 19. mars 2015 Jeg hater utkledningsfester. Da går jeg kledd helt vanlig, eller jeg dropper hele greia. Er for å være ung og leken hele livet, men forskjellige folk har forskjellige måter å gjøre dette på.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #84 Skrevet 19. mars 2015 Vi har invitert til temafester flere ganger og har møtt bare positivitet i vår omgangskrets i alle fall. Vi syns det er gøy å gjøre litt ut av fester! Anonymous poster hash: 51da1...f5a Jeg hater det! Men blir jeg bedt går jeg kanskje likevel, smiler til vertskapet og sier "Så gøy!" Selv om jeg ikke kan fordra utkledning ønsker jeg jo ikke å såre et vertskap som tydelig elsker det, så jeg ville holdt kjeft. Anonymous poster hash: b2199...05d
Tired mama Skrevet 19. mars 2015 #85 Skrevet 19. mars 2015 Hæ, er det så upopulært? Jeg kommer! Hvilket tema er det? Hehe. Jeg slenger meg med! jeg og. Skal selv ha temafest på lørdag der temaet er fruktsalat, og den kan tolkes akkurat dit man vil... Oj. Kult. Kommer på festen din også jeg da. ;-) Utkledd sånn her http://www.outblush.com/women/life/holidays-events/doubtblush-bridget-by-roma-flirty-fruit-cup-costume/
Kathrine. Skrevet 19. mars 2015 #86 Skrevet 19. mars 2015 Elsker temafester. Skal på temafest i helga. Tema; Rock. 😎
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #87 Skrevet 19. mars 2015 På tide å bli voksen? Utkledning er for barn? Kleint? Hvor seriøse er dere til vanlig? En av de gøyeste festene jeg har vært på, var hore og hallik. Den festen ble det snakket om i år etterpå, er tydelig at vi var mange som koste oss. Utkledning er gøy, en fin unnskyldning til å finne frem barnet som fremdeles bor inni meg. Anonymous poster hash: db06a...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå