Gå til innhold

Å droppe en fest pga utkledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes personlig at utkledningsfester er dritgøy og det gjør flere i min vennegjeng også.

Men det er veldig varierende hvor mye folk legger i det. Og noen liker det ikke og kler seg ikke ut. Til nød en cowboyhatt eller en fotballdrakt på overkroppen, liksom. 

Men kan du ikke bare si at det er greit om hun ikke legger noe særlig i utkledningen? Kanskje det hjelper. Hva er tema, forresten?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde aldri droppet en bursdag fordi det var utkledning. Samme som at jeg ikke hadde droppet et bryllup fordi det var en variant jeg ikke likte. Det er jo bursdagsbarnets dag, da ofrer vi oss den dagen. Det er jo uansett gøy med noe annet enn det man alltid gjør:)

Skrevet

Jeg hadde ikke droppet det, men liker egentlig ikke slike temafester. Med unntak av et tema som var 20-tallet, selskapet fikk litt glam over seg, samt en trengte ikke gjøre masse utav det. Hodepynt med fjær og et perlekjede holdt massevis til en vanlig sort kjole. Svar spesielt kjekt da alle hadde gjort det beste de kunne, og festen ble holdt i et passende lokale med tema som gjennomsyret hele festen. En av de kjekkeste festene jeg har vært i, faktisk! Bortsett fra dette, er jeg ikke nevneverdig glad i tema, men tema som hore og hallik og barbiefest som nevnt tidligere kunne faktisk fått meg til å blitt hjemme.

Skrevet

Ja. Det kunne jeg elegant droppet. Temafester suger, det er skikkelig krampe og pes for gjestene. Det eneste som mangler da er sanger og selskapsleker.

Anonymous poster hash: 96e83...dc7

Skrevet

Hater slikt, så jeg hadde ikke kommet

Skrevet

For et merkelig spørsmål... Ja, det kunne jeg

Hadde ikke du droppet utkledningsfesten hvis det var et krav at alle måtte gå nakne nedentil?

Anonymous poster hash: 94b21...327

Annonse

Skrevet

Eh, nei! Hadde ALDRI droppet en fest pga. utkledning. Hadde heller gjort ALT for å komme meg på den festen!

Men nå skal det sies at jeg ELSKER å kle meg ut da. Vet det er mange som hater å kle seg ut og som derfor vegrer seg å dra på utkledningsfester.... Innmari synd egentlig.

Skrevet

Passer ikke temaet meg spør jeg om jeg kan slippe å kle meg ut. Hater feks toga party.

Må jeg kle meg ut så må jeg da si nei takk.

Anonymous poster hash: a09ab...c1c

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Herrefred, så mange prippene frøkner det er her inne :o

Nei, jeg hadde ikke droppet en fest pga utkledning!

Skrevet

Prippen??

Skrevet

spørs hvor nære venner vi er. hadde nok droppet det om vi ikke var bestevenner. om vi hadde vært bestevenner hadde jeg hatet å kle meg ut, men gjort det og sikkert endt opp med å ha det kjempegøy!

nysgjerrig på temaet da! det har mye å si.

Anonymous poster hash: 52bae...814

Skrevet

Hæ, er det så upopulært?

Jeg kommer! Hvilket tema er det? :)

Skrevet

Hvorfor i himmelens navn inviterer voksne folk til temafest? Så jævla flaut for deg. Du driter deg ut..

Anonymous poster hash: 571c7...ade

Annonse

Skrevet

Jeg hadde ikke droppa det, men jeg hadde kommet uten å kle meg ut. Jeg haaater å  kle meg ut. Alltid gjort, mamma og pappa måtte overtale meg til å kle meg ut på karneval i barnehagen. Har droppa flere Halloween-fester pga at alle insisterer på å kle seg ut. 

Anonymous poster hash: 2122a...439
Skrevet

Prippen??

Åpenbart noen som ikke helt forstår betydningen av ordet...

Anonymous poster hash: bdbaf...3f9

Skrevet

Grusomt!

Anonymous poster hash: 9eb6a...7c2

Skrevet

Du må slutte å bruke ord du ikke forstår 😂

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jæjæ..fisefine, da :P Ser jeg har skrevet det helt feil også :D

Skrevet

Jeg feirer 30-års lag med temafest. Har en venninne som annonserte at hun kommer inntil hun fikk vite det var utkledning. Nå merker jeg hun kvier seg for å komme selv om 50 andre jubler og kommer.

Hadde du kunnet droppe en fest pga utkledning? I tilfelle hvilken utledning synes du er klein.

Anonymous poster hash: e6861...777

Jeg hadde lett droppet det ja. Jeg er tykk og sliter med å finne kostymer som passer. KOstymer er forbeholdt normalvektige.

Anonymous poster hash: 73fb4...5e7

Skrevet

😂😊

Skjønner ikke hva som er fisefint med at man misliker å kle seg ut?

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

😂😊

Skjønner ikke hva som er fisefint med at man misliker å kle seg ut?

Jeg opplever det som fisefint! Syns det er merkelig å ha så mye i mot og kle seg ut at man faktisk nekter å møte opp!? Det er EN dag.. Lenge leve lekenheten! :P

Skrevet

Oi her var det mange voksne som ikke tør å leke lenger!

-Man slutter ikke å leke fordi man blir gammel, man blir gammel fordi man slutter å leke -

Jeg hadde stilt opp med glede!

Aldri i livet om jeg blir for gammel til å leke, tulle og le 😃

Skrevet

Jeg er absolutt ikke glad i å kle meg ut, men jeg hadde jo ikke droppet å gå en venninnes 30-årsdag av den grunn...

Anonymous poster hash: b0b35...212

Skrevet

Hater utkledning og føler festen blir mer om kostyme og folk føler seg ubekvem enn om å ha det hyggelig sammen. Styrer meg unna utkledningsfester så godt jeg kan.

Skrevet

Oi her var det mange voksne som ikke tør å leke lenger!

-Man slutter ikke å leke fordi man blir gammel, man blir gammel fordi man slutter å leke -

Jeg hadde stilt opp med glede!

Aldri i livet om jeg blir for gammel til å leke, tulle og le 😃

Din definisjon av lek er ikke det samme hos meg. Synes temafest ofte bikker til å bli utrolig rølpete og harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...