Gå til innhold

Å droppe en fest pga utkledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg feirer 30-års lag med temafest. Har en venninne som annonserte at hun kommer inntil hun fikk vite det var utkledning. Nå merker jeg hun kvier seg for å komme selv om 50 andre jubler og kommer.

Hadde du kunnet droppe en fest pga utkledning? I tilfelle hvilken utledning synes du er klein.

Anonymous poster hash: e6861...777

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det kunne jeg.

Hadde jeg ikke følt at jeg hadde noe som passet seg å kle seg ut i så hadde jeg blitt hjemme i stedet.

Anonymous poster hash: 295c0...15a
Skrevet

Det hadde jeg glatt droppet.

Finnes ikke noe kleinere enn vokse folk som skal kle seg ut å "ha det så artig".

Tipper 90% av de som kommer skulle ønske det var en vanlig fest. De siste 10% er moderat tilbakestående.

Kleeeeeint...

Anonymous poster hash: 571c7...ade

Skrevet

Ja, unngår utkledningsfester så langt det er mulig.

Skrevet

Jeg hadde droppet det

Anonymous poster hash: 7a193...77c

Skrevet

Ja, jeg hadde droppet det, hater all form for utkledning

Anonymous poster hash: 1d232...5ca

Annonse

Skrevet

Kommer an på temaet.

Problemet mitt nå er rett og slett økonomi. Ville ikke hatt råd til noen utkledning... :/

Anonymous poster hash: 5bf8f...81c
Skrevet

Jeg går å håper på utkledningsfest så jeg hadde glatt kommet. Mannen derimot hadde blitt hjemme. Jeg syntes det er greit at det ikke er et bestemt tema, bare utkledning. Hadde du hatt "hore og hallik" tema skulle du vært en svært god venninne om jeg skulle ha kommet 😀

Anonymous poster hash: e141f...c34

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde droppet det, men jeg hadde mumlet misfornøyd for meg selv, for jeg hater egentlig slikt. Jeg hadde nok funnet noen effekter å "dekorere" antrekket mitt med, men noen full utkledning hadde vært uaktuelt. En ting er å bruke penger på en pen kjole kjøpt inn for en spesiell anledning, men som jeg kan bruke senere. Noe helt annet er å bruke masse penger på noe jeg høyst sannsynlig aldri vil få bruk for igjen. 

Anonymous poster hash: bdbaf...3f9
Skrevet

Åh, jeg elsker det :) Er ikke tilbakestående engang.

Anonymous poster hash: 06d5c...e77
Skrevet

Uff, nei jeg hadde ikke blirr overhappy for utkledningsfest. Jeg ville nok kommet på festen, men.....

Anonymous poster hash: d9f44...6c9
Skrevet

Jeg hadde nok stønnet for meg selv, men hadde sannsynligvis kommet. Hore og hallik hadde jeg ikke stilt opp på. En venninne var bedt i barbiefest, det hadde nok også fått meg til å takke nei.

Skrevet

Ja, jeg hater sånt.

Anonymous poster hash: b2199...05d

Annonse

Skrevet

Det spørs om jeg har noe egnet hjemme fra før.

Tilsier det at jeg må ut og shoppe og bruke mange hundre kroner på klær/utstyr, så ville jeg droppet festen.

Anonymous poster hash: 2a377...c5a

Skrevet

Ja hadde droppet det.karneval er for barn

Skrevet

Droppet det. Jeg husker karneval på barnehagen!!! jeg grudde meg hver gang. Liker IKKE og "spille roller" eller være noe annet enn hva jeg er. Det er til tider tøft nok og "finne seg selv",- og være seg selv godt nok, om jeg ikke skal hansker med og "leke" annet.....

Anonymous poster hash: 43b19...496
Skrevet

Nei, jeg hadde gjerne kommet, men hadde det vært et "vanskelig" tema hadde jeg kommet uten utkledning. Og når jeg tenker meg om er det få temaer annet enn åttitallet som hadde vært enkle. Men åttitallsfest er jo pur tenåringsmimring så det hadde gått fint.

Skrevet

Hadde droppet det og funnet på en unnskyldning.

Noe så kleint. Hadde ikke dratt ut blant andre folk for å komme til en fest i utkledningsklær.

Sier som ei annen. Det er for barn.

Om du er 30 år er det på tide å bli voksen.

Anonymous poster hash: 5262d...0a1
Skrevet

Jeg synes det høres gøy ut :) Men det kommer kanskje litt an på tema.

Anonymous poster hash: 498e5...286

Skrevet

Jeg elsker utkledning! Det finnes ikke barnslig, et lekent sinn kan man heldigvis ha hele livet, men forstår at ikke alle liker det. Noen har aversjoner mot slikt, og det er det bare å akseptere😊

Anonymous poster hash: d615f...9ff

Skrevet

Hvorfor ikke bare ha en vanlig fest der folk kan komme som de vil?

Utkledning innebærer mye styr, man må finne ut hvordan man skal kle seg, ut og shoppe... Ikke noe jeg hadde prioritert å bruke tid på.

Anonymous poster hash: 6f536...60e

Skrevet

Hadde droppet det, liker ikke utkledningsfester.

Anonymous poster hash: 4feb4...0f7

Skrevet

Åh, jeg elsker det :) Er ikke tilbakestående engang.

Anonymous poster hash: 06d5c...e77

Jeg også! Hi du får be oss!

Skrevet

Kommer an på tema. Er det en sånn type 60/70/80-talls-greie så hadde jeg kommet. Hadde det vært karneval (kle deg ut som noen andre/noe annet) så hadde jeg droppet det.

Anonymous poster hash: 4d3a8...cd7

Skrevet

Det hadde satt en skikkelig demper på det, men hadde jeg først sagt jeg kom, så hadde jeg holdt meg til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...