Gå til innhold

Når har dere termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter min jente nr 3 den 30.juli eller deromkring. Første kom 2 uker før termin, mens andre drøyde til bare to dager før, så holder en liten knapp på fødsel på termin pluss/minus en dag eller to denne gangen...

• 2 uker senere...

Termin med fjerde gutten 1 august.

Alle mine har kommet over termin.
Noe jeg syns er rart, spesielt med de to siste da jeg virkelig presset kroppen til det ytterste.
Med sistemann var jeg uheldig nok til å havne i en ordentlig livskrise som bare dro ut i all evigheter, samtidg som jeg sleit med ekstrem svangerskapskvalme med daglig oppkast X1000, presset meg gjennom studier og jobb til 1 uke før termin.
Han kom 5 dager over termin.

Denne gangen har jeg vært sykemeldt siden uke 15, og kommer til å vøre det ut svangerskapet.
Syns allikevel tiden går rasende fort!

Annonse

Tiden går alt for fort ja! Har vært sykemeldt i noen måneder selv og tenker tilbake, husker hvor enormt langt tid det tok til uke 20 og nå er det plutselig uke 29 xD Nå kan vi hente bleiebøtta på Barnas Hus! :D Jippi! Det skal jeg i dag, pluss Rimi-pakken og Apotek1 pakken xD Free stuff yay!

Jm sa akkurat til meg at hun anbefalte meg faktisk å roe ned om jeg ønsket slippe overtid . Hun hadde tro på å la kroppen hvile og gjøre seg klar. 

har hatt venninner som har fått tidlig på grunn av ekstrem påkjenning med sykehusinnleggelser pga sykdom. Tror det varierer, men mange sier jo at kroppen venter med fødsel til man har litt overskudd. 

Uansett er det spennende tider :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...