Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Har sett på Fibo Trespo, men finner ingen jeg liker spesielt.. Har hatt slike plater på et bad, blanke med brede/smale "fliser". Helt ok men synes de blir litt "plastic". Kanskje noen som er mattere...? Eller store fliser.. Evt en vegg med farge.. Rommet er forholdsvis stort med inngangsdør, 2 innerdører + noe skap vegg + vask.. Vi må bestemme oss snart og jeg føler jo mere jeg ser jo mer "forvirret" Trenger sårt litt tips.. Noen som har brukt slike baderomsplater nylig og fornøyd...? Vet at smaken er som baken , men kan fort komme på sporet av noe vi også liker, takknemlig om noen gidder svare ! :-) Anonymous poster hash: cea09...251
Førstemann Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Vi har nylig brukt slike plater på vaskerommet, valgte helt glatt hvite. Det ser fint ut, men de var noe skikkelig herk å sette opp.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Vi har fibo trespo black flower i kombinasjon med vanlige fibo trespo hvit høyglans. Syns det er pent :-) Anonymous poster hash: 6bc43...85e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Vi har fibo trespo black flower i kombinasjon med vanlige fibo trespo hvit høyglans. Syns det er pent :-)Anonymous poster hash: 6bc43...85e Takk for svar! Har dere da en eller flere med black flower...? Anonymous poster hash: cea09...251
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Vi har fibo trespo black flower i kombinasjon med vanlige fibo trespo hvit høyglans. Syns det er pent :-)Anonymous poster hash: 6bc43...85e Takk for svar! Har dere da en eller flere med black flower...? Anonymous poster hash: cea09...251 Vi har en vegg med black flower. Kjøpte de i 120 cm bredde slik at det ble bare to plater. Veggen er ca 2,20 meter. Anonymous poster hash: 6bc43...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå