Ønskelille Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Holder på å gå på veggen her.. Er nå gravid igjenn etter en SA og en EXU... Hvordan holder dere ut denne ventingen på den mer "sikker" periode?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Jeg tror du bare må prøve å tenke at -Skjer det, så skjer det- Dette har du ingen kontroll over uansett, desverre.. Men det går jo helst bra, og jeg håper det lykkes for deg denne gangen😊 Anonymous poster hash: 893d9...afd
bærtur88 Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Det eneste som hjelper for meg etter å ha mistet veldig mange ganger, er ukentlige ultralyder. Ingenting annet roer meg ned. Det var legen selv sitt forslag.
Ønskelille Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2015 Takk for svar.. Ja, er nettopp det.. Mister man, så er det ikke noe å Gjøre med det.. Skal inn til tidlig ultralyd, så håper dagene går fort.. ☺
missdec Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Hei, Først av alt: Gratulerer med spiren! Jeg mistet i MA i desember, men ble heldigvis raskt gravid igjen. De første ukene var jeg et nervevrak! Helt ødelagt. Men så fikk jeg målt HCG og progesteron hos legen, og det hjalp å se at disse steg som de skulle Og i dag var vi på tidlig UL og der fikk vi se et et bankende hjerte! Siden jeg fikk målt HCG og progesteron for noen uker siden har jeg egentlig prøvd å tenke minst mulig på graviditeten (letter sagt enn gjort, jeg vet). Og etter ultralyden i dag føler jeg virkelig at jeg kan senke skuldrene litt og glede meg over spiren Det er en berg-og-dal-bane å være gravid etter å ha mistet, men for meg har det hjulpet VELDIG å bli tatt alvorlig av helsepersonell. Bare det at noen har giddet å høre på bekymringene mine og ta noen blodproøver gjorde underverker. Så jeg synes du skal ta en tur til fastlegen din og få henvisning til en gynekolog så du kan få en elller flere tidlige UL og svar på alt du lurer på. Masse lykke til!
selma07 og engel Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Holder på å gå på veggen her.. Er nå gravid igjenn etter en SA og en EXU... Hvordan holder dere ut denne ventingen på den mer "sikker" periode? Gratulerer med spire❤️❤️ Du må bare stå i det.. Har selv en dødfødsel og fem sa/Ma i bagasjen:( Har ei flott datter på 8 år og etter alt det vonde har vi fått Ingrid som nå er 7 mnd! Jeg blødde store deler av svangerskapet som var fylt av frykt og redsel for at det skulle gå galt.. Men det gikk❤️ Lykke til!!
Ønskelille Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2015 Takk 😄 Ringte til legen I dag, så jeg fikk komme å ta hcg prøve.. Da jeg kom fikk jeg snakke litt med legen som sa jeg kom ikke til å få så mye svar fra de prøvene ennå, men fikk tilbud om ultralyd noe jeg så klart takket ja til.. Der fikk vi se et lite knøtt på ca 3,5mm.. Å ifølge legen var det det hun håpet på å få sett nå.. Ultralyd igjenn neste uke.. *krysser fingrene*
Håper_og_tror Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har hatt 3 SA og 1 exu! Er nå gravid for 5 gang og er kjempenervøs for at dette skal gå samme vei! Vi får bare prøve å tenke minst mulig på det og håpe at vi passerer de ukene vi frykter mest! Lykke til 😄
Ønskelille Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer med graviditeten ☺ Tror desverre det går galt denne gangen å..Kom noen rosa utflod I går, å I dag.. men får bare vente å se, å krysse fingrene på at det går bra.. Masse lykke til til deg ☺
Ønskelille Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #11 Skrevet 24. mars 2015 Gikk desverre ikke bra denne gangen heller.. Var hos legen I går etter blødning I helga, å hcg (urinprøve) var negativ.. 😭
Solfaktor Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Ånei, så forferdelig!! Hvor langt var du på veg? Du må vel uansett på ultralyd idag eller i morgen? Masse lykke til.... Klem 😢
Ønskelille Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2015 Fikk positiv test veeeldig tidlig.. Så den dagen jeg blødde var jeg 3+6.. Som sagt veldig tidlig.. Tok ul I går å det var tomt "alt så bra ut" Takk 😟 Klem
Solfaktor Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 Huff, så fælt! Men iallefall bedre at det ble oppdaget tidlig, det har nok vært noe veldig galt med embryoet. Det er gode sjanser for at det går bra neste gang! Jeg hadde 2 MA i fjor og er gravid igjen. Klem Masse lykke til til deg!!
Solfaktor Skrevet 24. mars 2015 #15 Skrevet 24. mars 2015 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144166041-eggløsningprøving-etter-ma/page-70#entry147102258 Denne tråden er fin for oss som har mistet 😢
Ønskelille Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2015 "Glad" det skjedde så tidlig når det først skulle skje ivertfall.. Gratulere med graviditeten ☺ Moro å høre at det går bra til slutt ☺ Takk for det, Lykke til til deg også 😊 Da skal jeg ta en titt på den siden..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #17 Skrevet 24. mars 2015 For meg var en Angelsounds doppleren redningen! Den gjorde både at jeg ble beroliget (det er IKKE vanskelig å finne hjertelyden selv...), at jeg kunne begynne å glede meg til å bli mamma og kose meg med den fine hjertelyden. Tok den bare frem når jeg virkelig trengte den, og da var den genial. Anonymous poster hash: 474dd...8b8
Ønskelille Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #18 Skrevet 25. mars 2015 Takk for tipset ☺ Det skal jeg huske 😀
ønskermeg84 Skrevet 26. mars 2015 #19 Skrevet 26. mars 2015 Da er vi to.. er ikke lett å slappe av og tenke at alt er fint. Er gravid 4+4 nå, men har mistet 7 ganger før (6 sa og 1 ma), så har ikke akkurat gode erfaringer med graviditet. Men får bra lege oppfølging, hcg prøver når jeg vil og ukentlige ul fra uke 7 om jeg ønsker. Vet ikke om det beroliger mer enn stresser meg, men... Er også 100% sykmeldt som gjør at man har mer til å gruble og google unødvendige ting. Ønsker deg hvertfall lykke til og mest sannsynlig går alt bra
Ønskelille Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #20 Skrevet 26. mars 2015 Gratulerer med graviditeten.. Så trist å høre at du har mistet så mange ganger, er jo ikke noe som er vondere. . Så godt du får tett oppfølging, Da skjønner jeg godt at du får mye tid til å tenke ja.. Håper du finner deg en hobby, så du slipper å tenke for mye. . Selv om det ikke er lett.. Masse lykke til
ønskermeg84 Skrevet 26. mars 2015 #21 Skrevet 26. mars 2015 Tusen takk for det, nei er ikke så lett å få tida til å gå fort når man bare vil runde de 12 lange ukene men har ikke så mye valg!!
Ønskelille Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #22 Skrevet 26. mars 2015 Hehe.. Neida, en har jo ikke det.. Er overbevist om at de uke er ekstra lange 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå