Gå til innhold

Sykkelvogn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som bruker sykkelvogn som transport til og fra barnehage? Hvilken isåfall og anbefaler dere den videre?

Tenker at det kan være like så greit å sykle til og fra barnehagen, da barnehagen ligger veldig nærme jobb. :) Jeg har sett litt på nordic cab og thule chariot cougar 2, ganske dyre modeller, men de som er i lavere prisklasser kommer jo ikke så godt ut i tester :s Håper noen kan komme med noen som er litt billigere, evt bekrefte at de dyrere faktisk er verdt prisen :P

Anonymous poster hash: af0d7...0d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som bruker sykkelvogn som transport til og fra barnehage? Hvilken isåfall og anbefaler dere den videre?

Tenker at det kan være like så greit å sykle til og fra barnehagen, da barnehagen ligger veldig nærme jobb. :) Jeg har sett litt på nordic cab og thule chariot cougar 2, ganske dyre modeller, men de som er i lavere prisklasser kommer jo ikke så godt ut i tester :s Håper noen kan komme med noen som er litt billigere, evt bekrefte at de dyrere faktisk er verdt prisen :P

Anonymous poster hash: af0d7...0d6

Vi kjøpte Thule chariot cougar 2 for julegavepenger - den koster litt så vi ønsket penger til dette. Er kjempefornøyd med vognen, kjøpte en pakke der det fulgte med hjul til trillevogn-funksjonen. Var en pakke på XXL som faktisk var billigere enn kun sykkelvognen! Bruker den til eldstemann på 4.5 år (21 kg og LANG) og lillesøster på 1 år (12 kg). Det er litt trangt pga storebror, men det funker greit til og fra barnehage. Ellers når han er sliten av å sykle selv feks. Er kjempegod å trille- lett og enkel. Mannen synes den er god å sykle med også, jeg har ikke forsøkt. Ønsker å kjøpe skikit-settet slik at vi kan bruke den som pulk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Vi kjøpte thule chariot cougar 2, fordi det var uaktuelt å ha en vogn uten dempere. Kjøpte med skisett og joggesett :) Får vogna i morgen, så kan ikke si om vi er fornøyd enda, men jeg tror det blir veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...