Gå til innhold

Klinger det sammen?

Anbefalte innlegg

Ikke det at det er så viktig for meg at søskennavn passer sammen, er mest nysgjerrig... :)

Navnet på storesøster er Vårin. Kjedelig, platt og sikkert et av verdens mest vanlige etternavn... Så fornavnet måtte være litt eget.

Lillebrøster kommer til å hete et av disse, mest sannsynlig:

Gutt:

Oliver

Olav

Håkon

Gustav

William

Viljar

Silas

Peter

Tor

Even

Philip

Elias

Jente:

Pernille

Elsa

Lilly

Åshild

Silje

Tiril

Eveline

Olivia

Jeg ELSKER navnet Tiril, men barnefar liker det ikke :( men hvilke synes dere var finest?

Anonymous poster hash: 0bfaf...38f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144205028-klinger-det-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det at det er så viktig for meg at søskennavn passer sammen, er mest nysgjerrig... :)

Navnet på storesøster er Vårin. Kjedelig, platt og sikkert et av verdens mest vanlige etternavn... Så fornavnet måtte være litt eget.

Gutt:

Oliver

Olav

Håkon

Gustav

William

Viljar

Silas

Peter

Tor

Even

Philip

Elias

Jente:

Pernille

Elsa

Lilly

Åshild

Silje

Tiril

Eveline

Olivia

Jeg ELSKER navnet Tiril, men barnefar liker det ikke :( men hvilke synes dere var finest?

Eveline og William synes nå jeg :) Men ikke bestem deg før den er ute da vel :D Du må jo se etter om det er en Viljar eller en William ;)

Anonymous poster hash: bb733...10f

Gutt:

Oliver

Olav

Håkon

Gustav

William

Viljar

Silas

Peter

Tor

Even

Philip

Elias

Jente:

Pernille

Elsa

Lilly

Åshild

Silje

Tiril

Eveline

Olivia

Masse fine navn her :) 

Topp 3:

Vårin og Silas

Vårin og Gustav

Vårin og Viljar

Vårin og Tiril (enig med deg - kjempefint!!)

Vårin og Lilly

Vårin og Eveline

Annonse

Hvis etternavnet er kjedelig, ville jeg i alle fall styrt unna William og Philip, da disse er så vanlige akkurat nå. Synes også dette er de som passer minst sammen med Vårin. 

Viljar og Vårin synes jeg er den fineste kombinasjonen hvis gutt. Liker også Viljar godt, fint navn. Ellers synes jeg Gustav, Peter og Even passer veldig bra, og er litt i samme gate. Litt stødige navn. Olav og Håkon liker jeg godt, men de er litt mer brukte navn i alle aldre enn Vårin, føler jeg. Uansett flotte navn. Oliver er veldig fint, selv om jeg synes det er i en litt annen gate enn Vårin. Resten er ok, men ikke min smak.

Fra jentenavnene liker jeg best kombinasjonen Vårin og Tiril. Tiril er fint, og passer veldig godt sammen med Vårin. Men man må jo være enige:) Åshild passer også bra, men ikke et navn jeg selv er så begeistret for. Helt greit. Av de øvrige synes jeg de andre ikke passer veldig godt sammen med Vårin, men er jo ikke så viktig. Pernille og Lilly er kanskje favorittene her, hvis jeg skal ta hensyn til både hvor godt jeg liker de, og at de skal passe. Men Silje og Eveline er nok de jeg synes er penest. 

Kan jeg foreslå Silja? Synes av en eller annen grunn at det passer bedre med Vårin enn Silje, kanskje fordi det er litt mindre brukt. Og hvis dere liker Viljar og William: kan Vilmer være aktuelt?

Anonymous poster hash: 85483...00b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...