Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Min far. En 68'er-ræddis. Med eccosko, "journalistvest" og helskjegg. Tidligere innrøkt og nikotingul. Anonymous poster hash: 15adc...cbf
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Jeg vet om en som leser Klassekampen. Bor i stor villa som de pusser opp, er i midten av 30-årene, kjører Tesla og går i skjorte og dressbukse i jobben. Det er så sært!!!! Anonymous poster hash: 4594b...3fe
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Jeg leser Klassekampen, og kjenner mange andre som gjør det. Det typiske for dem er at de er ganske forskjellige. Jeg er 40 år, bor på Oslo vest i et lite rekkehus fra 60-tallet som er et evig oppussingsobjekt, jobber i forlag, har en mann som er førsteamanuensis. Vi har en gammel bil, men reiser mest kollektivt, eller sykler. Anonymous poster hash: 69b63...6eb
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Jeg vet om en som leser Klassekampen. Bor i stor villa som de pusser opp, er i midten av 30-årene, kjører Tesla og går i skjorte og dressbukse i jobben. Det er så sært!!!! Anonymous poster hash: 4594b...3fe Ha ha - må bare spørre; HVA er sært?? At hun bor i villa? At hun pusser den opp? At hun er i 30-årene? At hun kjører Tesla? At hun har en jobb med formell dresskode? ELLER at hun leser Klassekampen?? 😂 Anonymous poster hash: accb6...a79
MammantilNurket Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Vi holder Klassekampen, Aftenposten og lokalavisen på lørdagene. Vi bor i et nyoppusset rekkehus i Suburbia. Kjæresten har doktorgrad. Jeg holder på med MA. Han er en velkledd realist, jeg er ganske glamourøs humanist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå