Gå til innhold

Ok, dere som har reist litt. Praha, Barcelona eller Berlin for langhelg kjærestetur?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på flere svar, og gjerne tips til hva vi eventuelt kan gjøre i den aktuelle byen! :) 

Gleder meg skikkelig. Har planer om å overraske kjæresten med tur på bursdagshelgen hans, så lenge sjefen går med på å sette han på fri selvom han ikke setter seg opp selv. (krysser fingrene!) 

Ser at de har en del tilbud på overstående byer på letsdeal, og da får vi en ganske alright pris på turen :) 

Alle tips tas imot med super takknemlighet! Hvis noen har tips om andre byer tar jeg selvfølgelig imot det også! 

Fortsetter under...

Skrevet

Barcelona❤️ Nydelig by - shopping - sol og Strand - og masse serverdigheter for de som vil det👏 Elsker den byen 😊 Anbefaler i hvertfall å se La sa grada Familia! Og gjerne gå på Nou camp hvis dere er fotballinteressert - en opplevelse😊

Anonymous poster hash: 8b9b2...90a

Skrevet

Anbefaler også Barcelona! Var der på kjærestetur i fjor vår, og det var helt nydelig :)

Anonymous poster hash: 99169...6f1

Skrevet

Har vært i Barcelona og Praha. I Praha er det masse fine bygninger, broer og turisttorg (litt kjedelig men koslig handletorg). Jeg kommer definitivt til å dra tilbake hit i løpet av livet, for var utrolig romantisk og koselig. Men venter nok med reuren til jeg blir litt eldre. Praha er mer rolig (og litt mindre som skjer) enn i Barcelona.

Barcelona er det også mye fine bygninger å se på. Det er sighsing busser der du kan få se det meste av hva byen har å by på. Det er strand. Stranda er fin, men se opp for tyver, kan ikke en gang la hånkleet ligge igjen alene på stranda. Bedre mat i Barcelona. I Praha var det veldig dårlig mat, fikk tilogmed brus med ølsmak, som sikkert var helt i fra brusen til forrige kunde, glass i desserten, bein i maten etc. Barcelona er den byen jeg har vært i som det har vært mest og mye forskjelig å se på og oppleve. 

Anonymous poster hash: 6019e...36b
Skrevet

Alle tre! Men hadde tatt Barcelona først. :)

Anonymous poster hash: 89229...02e

Skrevet

Firenze ville jeg tatt mannen min med til. Har vært der i forbindelse med jobb og drømmer om å ta mannen min dit en dag på en romantisk helgetur.

Anonymous poster hash: 8cc26...ed2

Annonse

Skrevet

Barcelona

Anonymous poster hash: a753b...e1a

Skrevet

Ser ut til at Barcelona er favoritten her :D Vi reiser så mye vi klarer, så vi kommer nok til å dra til de andre byene også +++. Har veldig lyst til å dra til Venezia <3 Har hørt at det er kjemperomantisk. Men så ut til at jeg måtte ut med 10 000 bare for turen for en langhelg- og det har jeg ikke råd til akkurat nå. Barcelona og Berlin trooor jeg at jeg kan få til halve prisen når jeg bruker letsdeal på hotellet :) 

Tusen takk for tilbakemeldinger! 

Skrevet

Som de andre. Barcelona! Nydelig der. Og anbefaler å kjøpe slik hopp på og av busspass. Fra andreetasjen av en slik får dere god oversikt, guide og finner dere en bra plass går dere bare av for å utforske

Skrevet

Vi skal til Barcelona i april. Gleder oss!

Skrevet

Har vært i alle tre og ville rangert slik:

Praha

Berlin

Barcelona

Ikke fordi Barcelona ikke er en flott by, men jeg syns den passer bedre for jentetur.

Skrevet

Vi planlegget Istanbul!

Anonymous poster hash: afa4a...15d

Annonse

Skrevet

Har vært i alle tre og ville rangert slik:

Praha

Berlin

Barcelona

Ikke fordi Barcelona ikke er en flott by, men jeg syns den passer bedre for jentetur.

Hmm, det kommer kanskje an på mannen? Min er vel da litt feminin, for Barcelona fungerte fint for oss.

Jeg liker Barcelona best av dine tre, HI. Fint å sitte på fortauskafe og spise tapas, koselig gamleby å rusle rundt i, fin strand, mye fint å se. Sagrada Familia selvfølgelig og alle de kule bygningene.

Vi fikk OK mat i Praha, hjelper å bevege seg ut av de mest hektiske turistgatene. Romantiske gater der også.

Av andre vellykkede kjærestehelger, kommer Venezia, Roma og Amsterdam høyt på lista. Madrid, St Petersburg lenger ned.

Skrevet

Lisboa liker jeg veldig godt.

Skrevet

Men det kommer jo an på hva han liker også, Da?

Skrevet

Vært i alle tre.

Favoritten er Barcelona:-) vi storkoste oss der. Fikk både konsert og fotballkamp (mannens ønske) mye å se og gjøre. Strand og storby.

Skrevet

Vi planlegget Istanbul!

Herregud,skrivefeil! Planlegger skulle det stått!

Skrevet

Men det kommer jo an på hva han liker også, Da?

Altså, han liker å slappe av :P Veldig lite komplisert mann.. Han synes det er alright å se på gamle bygninger, ting med historie og sånt- uten at han er noe over gjennomsnittet interessert i det. Er ikke noe fotball fan. Det han (og forsåvidt jeg) vil ha ut av turer er å komme oss bort, være oss to (eller tre), spise god mat, ikke alt for dyrt, kanskje titte litt etter shopping- men han er ikke glad i jall og kjøper stortsett bare ekte ting. Hvis vi kan oppleve litt ny kultur, ny mat, slappe av og bare kose oss- så er vi veldig fornøyd begge to tror jeg :) Han liker å være med meg. Høres kanskje teit ut, men det er sant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...