Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Her har fruen i huset vært alene hjemme i helgen. Fant ut ganske fort at jeg ikke har noe middag i dag så valget falt på pizza. Og Dolly ligger like nedi gata her. Nå er bestillingen gjort og jeg gruer meg noe vanvittig for å gå å hente den. Tenk om jeg ser kjentfolk..tenk om restauranten er full og alle ser på meg når jeg kommer inn. Herregud, jeg er virkelig paranoid. Klarer ikke la være å tenke på hvor pinlig det faktisk er å kjøpe seg ferdigmat. Ikke er jeg overvektig eller stamkunde eller noe så jeg skjønner virkelig ikke hvor frykten kommer fra Frister å få den på døra men restauranten ligger 5 minutter unna liksom. Åååå! Gruer meg Anonymous poster hash: 58dc9...441
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Hæ? Er det pinlig å hente en take away-pizza? Og hva hvis det sitter kjente der? Javel, men da spiser jo de samme type mat som dere skal spise. Herlighet - i-landsproblem, tøys og tull. Anonymous poster hash: 33f9e...4d6
☆☆☆ Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Folk på restauranten er vel ikkje ukjende med pizza dei heller?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Kjenner meg igjen! Føler meg skikkelig Harry, og håper jeg ikkje treffer noen som har bygd opp landet på vei hjem. Anonymous poster hash: 89b3c...d1d
Lykken_er_tre Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Seriøst? Tenk om jeg hadde hatt en alene dag (bare det hadde vært utrolig nok i seg selv....) men jeg hadde garantert deg at jeg ikke hadde stått på kjøkkenet for å lage middag, hadde storkost meg med kanskje kina take-away og film.... drømme drømme... Uansett...registrerer at endel folk benytter seg av dolly sine tjenester på en søndag, så du kan bare slappe av....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Dette må vere den dårligste trolletråden på lenge. Er fristet til å si "ta deg en bolle", men nøyer meg med "ta deg en pizza". Anonymous poster hash: f1605...dd6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Hender seg jeg kjøpe milkshake på burgerking. Da holder jeg på å skjemmes ihjel.. Spiser ikke slik mat. Men å hente en pizza en gang i jubelåret synes jeg er greit. Om det sitter kjentfolk inne, spiser jo de det samme som deg. Anonymous poster hash: 1536d...da3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Hehe om jeg hadde følt det på den måten så hadde jeg nok bestilt med levering. Anonymous poster hash: 23000...4b6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #12 Skrevet 15. mars 2015 Dette må vere den dårligste trolletråden på lenge. Er fristet til å si "ta deg en bolle", men nøyer meg med "ta deg en pizza". Anonymous poster hash: f1605...dd6 Du er jo fader meg det verste trollet- som skriker høyt om alt du tror er troll. Det gikk forresten veldig fint. Nesten ingen folk der, og null kø. Fikk pizzaen i hendene ila et minutt HI Anonymous poster hash: 58dc9...441
klishe89 Skrevet 15. mars 2015 #13 Skrevet 15. mars 2015 Jeg hater både bestilling og henting Her må noen gjøre det for meg. Det er skikkelig flaut og grusomt
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #14 Skrevet 15. mars 2015 Jeg hater både bestilling og henting Her må noen gjøre det for meg. Det er skikkelig flaut og grusomt Bra vi er flere! HI Anonymous poster hash: 58dc9...441
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #15 Skrevet 15. mars 2015 Tanken har aldri slått meg. Synes du det er pinlig å spise ute også, eller er det bare når du tar maten med deg hjem? Anonymous poster hash: d3567...3b5
beef sister Skrevet 15. mars 2015 #16 Skrevet 15. mars 2015 Jeg liker heller ikke å hente mat, uavhengig av om den er sunn eller usunn. Misliker også å få det på døren. Det samme gjelder kjøp av usunne matvarer. Hvis jeg ikke kan scanne og betale selv, deler jeg heller opp kjøpet i to butikker. ;p
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #17 Skrevet 15. mars 2015 hvor selvoppatt er det egentlig mulig å være? for fin til at folk skal tro du kjøper ferdigmat.. så er det nettopp det du gjør.. halleluja! Da er du ikke så fin som du gjerne vil være, men tenker hvermansen greier å komme over skuffelsen, om de i det hele tatt har fått det med seg.. eller bryr seg. Anonymous poster hash: dcf03...933
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #18 Skrevet 15. mars 2015 Jeg liker heller ikke å hente mat, uavhengig av om den er sunn eller usunn. Misliker også å få det på døren. Det samme gjelder kjøp av usunne matvarer. Hvis jeg ikke kan scanne og betale selv, deler jeg heller opp kjøpet i to butikker. ;p Det må jo være grusomt å være så hemmet.. Å være så redd hva andre mennesker tenker om deg, Ville tro det mye lettere å bare spise ren og sunn mat. Anonymous poster hash: dcf03...933
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #19 Skrevet 15. mars 2015 Her har fruen i huset vært alene hjemme i helgen. Fant ut ganske fort at jeg ikke har noe middag i dag så valget falt på pizza. Og Dolly ligger like nedi gata her. Nå er bestillingen gjort og jeg gruer meg noe vanvittig for å gå å hente den. Tenk om jeg ser kjentfolk..tenk om restauranten er full og alle ser på meg når jeg kommer inn. Herregud, jeg er virkelig paranoid. Klarer ikke la være å tenke på hvor pinlig det faktisk er å kjøpe seg ferdigmat. Ikke er jeg overvektig eller stamkunde eller noe så jeg skjønner virkelig ikke hvor frykten kommer fra Frister å få den på døra men restauranten ligger 5 minutter unna liksom. Åååå! Gruer meg Anonymous poster hash: 58dc9...441 Eh.. Javel? Er det andre ting du syns er pinlig? Gå turer og sånn? Søk hjelp hos lege med din sosialangst... Anonymous poster hash: 55f85...f57
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. mars 2015 #20 Skrevet 15. mars 2015 Hahaha, jeg er likedan! Hvis jeg skal hente til flere er det liksom greit, men hvis det er bare til meg blir det plutselig SÅ pinlig! Godt vi er flere
Gjest Gul stjerne Skrevet 15. mars 2015 #21 Skrevet 15. mars 2015 Jeg synes ikke det er flaut å hente takeaway. Men jeg føler på det når jeg kjøper grandis på supern...
valkyrien Skrevet 15. mars 2015 #22 Skrevet 15. mars 2015 Jeg hater også å hente mat... Men jeg er feit da, så det er vel mye derfor
beef sister Skrevet 15. mars 2015 #23 Skrevet 15. mars 2015 Jeg liker heller ikke å hente mat, uavhengig av om den er sunn eller usunn. Misliker også å få det på døren. Det samme gjelder kjøp av usunne matvarer. Hvis jeg ikke kan scanne og betale selv, deler jeg heller opp kjøpet i to butikker. ;p Det må jo være grusomt å være så hemmet.. Å være så redd hva andre mennesker tenker om deg, Ville tro det mye lettere å bare spise ren og sunn mat. Anonymous poster hash: dcf03...933 Det er lang vei fra ikke å like noe til at det er grusomt og hemmende i hverdagen. Det handler vel mest om egne tanker, vil jeg si. Og, slik jeg også skrev, sunnhetsgrad er irrelevant.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #24 Skrevet 15. mars 2015 Før bestillte jeg pizza på døren hver helg etter småen var lagt seg å syns ikke det er pinlig i det hel tatt! Anonymous poster hash: e3682...3c8
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #25 Skrevet 15. mars 2015 Når du henter, kan du banne på at alle legger merke til hvor STYGG u ser ut Anonymous poster hash: d326f...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå