Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei. Jeg tok silikon for 2,5 uker siden. Jeg har selvsagt fått full info om dette og ang sportsbh. Men saken er at den er så vond!! Silikonen kjenner jeg ingenting til da jeg tok over muskelen og tok veldig lite. Så jeg har ingen smerter eller ubehag der. Problemet er at jeg fikk beskjed om å kjøpe fila bh som jeg skulle bruke i 6 uker. Men den er så vanvittig vond rundt midjen(?) under brystene. Altså ikke i selve brystene men rundt der den er festet. Kjøpte i str 75 som de sa. Var så vond etter 1, 5 uke. Ble blå rundt om (får ekstremlett blåmerker). Kjøpte større for å prøve, men det gjør fortsatt like vondt. Er det slik at jeg må bruke den dag og natt i 6 uker?? Eller kan jeg sitte en time hjemme om kvelden uten den får å få avlaste litt? Og så sa hun at hvis jeg skulle noe spesielt kunne jeg godt bruke vanlig bh noen timer. Men jeg glemte å spørre fra når og evnt hvor ofte jeg kunne gjøre det. Noen som har tatt silikon og vet litt mer? Anonymous poster hash: 8e57d...8d2
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Min søster tok silikon for 7 mnd siden. Hun fikk beskjed om og gå med sports bh'en i 6 uker. Eneste gangen man skulle ta den av var når hun dusjet. Anonymous poster hash: 35fbc...cde
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Ja du må ha bh på i 6 uker så de fester seg i riktig posisjon. Silikonen må nemlig feste seg til vevet. Jeg tok for 3 år siden og måtte operere igjen nå på torsdag da den ikke hadde festet seg på venstre bryst og da skapt mye væske rundt brystet. Så nå er det nye 6 uker på BH. Er det triumf du har kjøpt? Bred kant nederst? Anonymous poster hash: cae68...225
shila85 Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Nei, jeg har kjøpt fila sin fra reimers. Synes kanten er for tynn og stram. Men triumph har en med bred kant altså? Har den åpning/lukking foran også?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Nei, jeg har kjøpt fila sin fra reimers. Synes kanten er for tynn og stram. Men triumph har en med bred kant altså? Har den åpning/lukking foran også? Det er triumf sine man får på sykehuset hvor jeg opererte. Tykke kanter. Den lukkes bak på ryggen og sitter godt over bysten. Kjøpte en til helt lik så har to jeg bytter på. Anonymous poster hash: cae68...225
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Hehe, jeg må gå med fullt korsett med fransk åpning i minimum 6 uker, helst lenger. Det er etter bukplastikk. Det er så trangt at det føles som om jeg kveles. Vanskelig å trekke pusten skikkelig. Vanskelig å spise normale porsjoner, faktisk helt umulig. Og å gå på do er et kapittel for seg. Lykke... Anonymous poster hash: 8f3b7...642
shila85 Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Hjelpes meg, synes så synd i deg som må bruke korsett når jeg har så vondt for å gå med en sportsbh:p får prøve å finne den andre typen en plass da. Trodde liksom det skulle bli behagelig å få gå rundt i sportsbh:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå