Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 En kompis av samboeren min skulle fikse en telefon jeg hadde knust skjermen på, det er snart ett år siden. Han har hele tiden sagt at han skal levere den tilbake, eller komme med penger for telefonen. Han har stukket av noen ganger, derfor har vi venta så lenge. Men nå er jeg lei! Hva hadde dere gjort? Politianmeldt det hele så jeg kan få litt tilbake på forsikringa? Jeg vet jo hvem fyren er, hva han heter og hvor han bor, så det blir eventuelt ikke noe problem å få spora det. Hvor telefonen er, vet jeg ikke, men han har den jo mest sannsynlig ikke, tenker jeg... For da hadde han jo bare levert den tilbake. Den er jo ikke direkte stjålet, og jeg har jo ikke noe kontrakt på at han skulle fikse den, men det er jo normalt å levere tilbake andres mobiltelefoner, hvertfall i mine øyne... Anonymous poster hash: c0344...783
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Jeg tror ikke du vil få noe på forsikringen. Du har frivillig overlevert telefonen til kameraten. Da regnes det som så grovt uaktsomt at du ikke vil få noe. Anonymous poster hash: dd91e...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå