Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du kommer med gravid støv. Men for meg er håpet ut, venter på heksa som er forventa torsdag.

Der er vel ein liten spire siden mensen ikkje vil komme ?

Kanskje jeg har med støv fra ikm 14;P

Der er det noen positive tester..

Men vi har desverre veldig liten sjans til å bli gravide selv.

Ventet på lap før ivf :D

Men "prøver" jo uansett :danse:

Endret av Baremeg1

Tok akkurat en billigtest nå ikveld 12dpo siden jeg har følt meg så uggen i hele kveld og det kom en tydelig lyserosa strek.   :wub:  Har hatt trua denne pp, men har vært så redd jeg har innbilt meg alt. IKM er egentlig på onsdag, så krysser nå alt jeg har for at lille spire klorer seg fast og at det blir sterkere test om et par dager. Håper på flere positive tester hos oss alle fremover! 

IKm på søndag om ei veka, litt utålmodig for å seia det slik...kor tidleg har de fått positiv test? Eg har alltid venta til anten IKM eller dagen før..kan 9 dagar etter EL stemma? Synst å ha lese det..då er vel det tysdag for meg, men tør ikkje så tidleg trur eg.

Lukke til alle saman :)

Jeg fikk ikke før kvelden 14dpo (dagen før IKM) når jeg ble gravid i høst Grøne. Husker jeg testa rundt 10-11dpo og fikk negativ, og var dermed helt sikker på at det ikke hadde gått fordi det virket som alle fikk så mye tidligere her inne. :) Så var jeg helt utafor og spydde 14dpo, mulig den hadde slått ut 12-13dpo den pp også. Denne gangen har jeg vært litt uggen av og på noen dager, og mannen har kommentert at jeg har hatt samme oppførsel som sist det klaffet. Hadde ikke mange tester liggende og redd for å få opp håpet og så bli skuffa, men som sagt vært uggen i kveld slik som sist jeg testa positivt, så måtte bare prøve. Ville prøvd å vente så nærme IKM du klarer selv om jeg veit det er supervanskelig, kanskje torsdagen? Lykke til! :)

Her er jeg så sliten at jeg ikke vet opp og ned på meg selv. 

Jeg sover hele tiden.

Er lov å håpe, selv om jeg egentlig har trodd jeg ikke har hatt el. 

er på pause mnd i pergokur.

er på 14 pp, så begynner å miste motet litt. 

Men håper det går denne mnd.

Annonse

Jeg har stadig symptomer, så tør ikke stole på de. 

Venninnen min som vet at vi prøver erter meg med at jeg snart starter og samle bamser under senga mi slik hundene gjør da de har innbilt svangerskap :P

Har ikke hatt el, så derfor jeg går på pergo ja.

Har ikke tatt noen g test denne mnd da jeg bare har 2 igjen. har ikm 11 eller 12. 

Så synd slurpå! Håpar jo at ingen av joinar i veke 19, men det er vel ikkje usannsynlig. Eg trur ikkje eg testar før på torsdag, men då skal eg til tannlegen og bør jo Vita.....gulp! Hadde tenkt å venta til ikm, men godt med ei god unnskyldning for å testa og. Kan jo vera håp om resultat då. Fekk smilefjes på cb el- test fredag for snart to veker sidan. Så el kan ha vore på,laurdagen og...og om eg ikkje får to strekar må eg bestille fleire. Nokon som har tips til billegare/betre enn billige testar? Ha r og prøvd elstrimlane deira, men dei skjønar eg ingenting av!

Krysser fingrer for deg. Jeg kjøper på Ebay og tolker El testene bra. Tar 3 for dagen for å få med meg toppen. Har stabil syklus. CB digital er jo best men dyrt.

Har no mens smerter og rekner med spottingen begynner i morgon. 6 Dpo kom det svak strek som forsvant. Har ikkje testa siden 8 Dpo pga testane vart blendakvit.

Håper det kommer fleire positive tester.

Annonse

Hei damer..

Noen husker meg kanskje fra andre IKM uker, da det ikke har klaffet for oss det siste halve året,henger jeg fortsatt med...Jeg har ikke meldt meg inn i IKM uke 15, rett og slett fordi jeg er så redd for å bli altfor opphengt i alt sammen...og dermed enda mer skuffet.

Jeg er usikker på når IKM egentlig er denne mnd, da min syklus var kortet ned fra 25 til 19 dager sist periode..

Vel..nå har jeg kjøpt en test, tissa på pinnen og etter 1 min kom en svaaak strek opp..Jeg skjelver enda på hendene og hjertet hamrer i brystet..Er denne virkelig positiv?Hva tror dere?(jeg la den ut på bli gravid forumet også)

http://tinypic.com/view.php?pic=awcjcz&s=8#.VSZUcdofp9B

Den ser veldig positiv ut EllaMed4små :) Gratulerer :D!

Jeg har ikm i dag, negativ bt, ingen mens tegn eller andre tegn og lukket livmorstapp. Er ganske sikker på når el var,  får se om tr dukker opp i dag eller i morgen, hvis ikke blir det ny test på lørdag:)

Ser klart streken! 

Så moro :) Gratulerer så masse. 

3-4 dager til IKM, men har ikke den store troen. 

Men håper jo innerst inne hver gang forde : )

Tror ikke jeg kommer til å teste før etter IKM. 

Men formen er som en jojo. 

Jeg går fra å være stup trøtt den ene dagen, til å ha masse energi den andre dagen. 

Opp og ned hele tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...