Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til å finne et skap i "Fransk landstil"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på et brødskap / fremskap som er litt skrevt og slitt og har sjel. 

Har trålt finn.no uten hell, og finner masse blogger med slike skap men de er jo ikke til salgs. 

http://trefemtien.blogspot.no/2010/07/pa-nskelisten.html

De tre i grønt, blått og hvitt litt nede på siden er noe sånt jeg tenker på. 

Noen som har noe sånt stående, eller kan tipse om et sted jeg kan få tak i? 

Anonymous poster hash: 0fbb0...2f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett på den siden, men det blir fort veldig dyrt å få det fraktet til Norge.... 

Men takk for tips. 

HI

Anonymous poster hash: 53718...662
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Å de skapene er så fine syns jeg! Du har ikke mulighet for å reise en tur til Danmark på shopping da? Der er det jo så mye fint på bruktmarkeder og til en rimelig penge.

Skrevet

Skap fra IKEA, femåring med hammer, nytt glass og litt maling så burde du være der.

Anonymous poster hash: ab7b1...26d

Skrevet

Fortsett å følg med på finn. Det dukker opp et og annet innimellom.

Anonymous poster hash: c907c...e20
Skrevet

Å de skapene er så fine syns jeg! Du har ikke mulighet for å reise en tur til Danmark på shopping da? Der er det jo så mye fint på bruktmarkeder og til en rimelig penge.

Vi skal til Danmark i mai, men flyr jo frem og tilbake. Ser for meg at frakten blir en formue om det må sendes ...? 

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Vi skal til Danmark i mai, men flyr jo frem og tilbake. Ser for meg at frakten blir en formue om det må sendes ...? 

Ja skal dere fly blir det nok ikke så enkelt. Jeg tenkte mer på bil og henger jeg ;) Men om man ikke har mulighet til det så blir det ikke så lett. Men som de andre skriver, følg med på Finn eller andre steder hvor de selger brukt. Kan faktisk være veldig heldig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...