Gå til innhold

Positiv test etter flere negative?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte egentlig bare på hvor mange som har opplevd helt negative (blendahvite) tester frem til IKM, for så å få en positiv en? :)

Føler selv at løpet er kjørt når jeg får en negativ test på 9-11 dpo og hadde vært kult å sett om noen faktisk fikk positive tester etter negative :)

Helst de som faktisk er 100% sikker på når eggløsning var, så man visste hvordan dpo man var på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jul fikk jeg negativ test en dag før ikm, og positiv 5 dager etter:)

Skrevet

Jeg fikk helt negativ test 11 dpo i høst når jeg var gravid med tvillinger. Positiv test 12 dpo. Helt 100% sikker på når jeg hadde eggløsning siden jeg brukte pergotime.

Skrevet

Ville ikke gitt opp helt enda😀 Jeg fikk negativ 10 dpo (tempet så er ganske sikker på el), svak positiv like før tidsfristen både 12 og 13 dpo. Klar positiv først etter ikm 😃

Anonymous poster hash: bad4d...a83

Skrevet

Ikkje gi opp håpet. Noen produserer HCG sent og vil ikkje få positive tester fra ca 15 dpo til langt over 30 dpo. Men % er mindre ved sein HCG produksjonen. Normale er fra 9 til 14 dpo.

Anonymous poster hash: 8c1a2...bb2

Skrevet

Da vi skulle ha nummer tre testet eg negativt 11 dpo og positivt 12 dpo.

Skrevet

Alle testene er jo negative til de er positive :P Det er en grense for hvor tidlig man kan teste positivt, og før det er alle testene negative. Det er ganske vanlig å ikke teste positivt før 1-2 uker etter ikm.

Skrevet

Jeg hadde negative tester (3 stykk) 2 dager etter IKM :-) Dag 4 fikk jeg positiv med cleablue digital.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...