Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Kjøpte en robothund av denne typen: http://www.amazon.co.uk/Teksta-68369-Robotic-Puppy-Blue/dp/B00CO31TMY på en lokal lekebutikk til min datter som fylte 6 år. Svindyr var den, betalte vel rundt 1100 kr for den, men jeg visste hun ønsket seg denne. Gleden var stor når hun åpnet pakken, og vi satte igang med å koble den til nettbrettet for å leke med den. Problemet var jo bare at det ville den slettes ikke. Vi bruke 45 min før den endelig responderte på å koble den til, noe som i utgangspunktet skulle være en enkel sak. Da vi endelig fikk koblet den til, så gjorde den bare 1/3 av alle kommandoene vi prøvde å få den til. Jeg måtte pakke den ned igjen og ta med både robotbikkja og en skuffet 6 åring på lekebutikken for å få bytte i noe annet. Men det skulle ikke være lett. Fikk beskjed av dama bak disken at jeg måtte vente til en annen kar kom på jobb, for han måtte se om det var noe feil på den. Javel? Så ringte han idag da, og påsto at vi måtte komme ned med nettbrettet vårt og få testa om det virkelig var feil på den. Det var jo tross alt en dyr leke han måtte kaste rett i søpla om han bare lot oss få bytte den uten videre. Han mente først han skulle teste på sitt eget nettbrett, hvilket jeg påpekte var lite hensiktsmessig ettersom det jo faktisk skal fungere på vårt for at vi skal kunne bruke det? Altså skal ikke butikker ta imot leker, er det ikke lover på at man har bytterett på ting man kjøper som ikke virker? Synes de gjør det veldig tungvint for meg som kunde, hva slags rettigheter har jeg? Anonymous poster hash: 1f5e1...f65
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 De må selvfølgelig sjekke om det stemmer at det ikke virker, hvis ikke kan det jo hende at du påstår den ikke virker fordi det viser seg at datteren din har ombestemt seg og ikke ønsker seg den likevel. Hvis det derimot stemmer at det ikke virker (noe jeg tror på, men mannen i butikken må ha bevis for), så er det dårlig kundeservice om du ikke får byttet den. Anonymous poster hash: 6467e...5e8
the amazing spidermamma Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Synes ikke det er dårlig kundeservice. Det kan jo være en eller annen innstilling på deres brett som han kan fikse på en enkel måte, hvis du har kjøpt en elektronisk dings som ikke er kompatibel med deres nettbrett, så er jo det ditt ansvar, ikke butikken sitt. Sjekket du dette før du kjøpte?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Syns det høres greit ut at man tester leken og ser om den fungerer. Viss ikke kan jo alle pakke opp leker, leke en helg og så si de ikke virket på vårt nettbrett/hos oss og levere den inn. Mange leker virker ikke nøyaktig som i reklamene. Anonymous poster hash: c9698...8be
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Du har ikke automatisk noen bytterett nei, ikke før det er helt klart at det faktisk er en feil ved varen. Butikken er i sin fulle rett til å teste varen selv før de godtar reklamasjonen. Jeg kan ikke heller se st det skulle være noe problem å la dem teste det, både mot deres og sin egen iPad? Hvis de finner ut av hvorfor den ikle fungerer, og får retter opp feilen, så er jo det hele løst uansett. Anonymous poster hash: 4a353...6f9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Syns kanskje mannen i butikken kunne sagt, ta med deg nettbrettet ditt også skal vi se om vi kan få det til å fungere..... Det hadde vært god kunde service😉 Anonymous poster hash: 2d773...660
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Løser seg nok uansett. Hun vil jo ha den hunden, så om de får det til å virke er det flott. Om ikke er jeg sikker på vi får bytte i en annen hund eller leke HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9 Vel, jeg er utdannet innad salgsyrket selv og min arbeidsplass har det motto at kunden har alltid rett. Om det skulle vise seg at det er vårt nettbrett det er feil på, så synes jeg egentlig uansett at butikken bør tilby en byttelapp om ikke annet. De taper penger på det ja, men de får også en fornøyd kunde som kommer tilbake. Om de derimot nekter meg noe som helst men gir meg leken i retur fordi mitt nettbrett er defekt, så kommer jeg ikke til å krangle på det. Men jeg kommer derimot til å klage til de rundt meg på noe jeg betegner som dårlig service, og dette vil ha en ringvirkning som mest sannsynlig vil føre til at de taper mer på de enn å føye seg etter mine ønsker som deres kunde. Just my 50 cents. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9 Vel, jeg er utdannet innad salgsyrket selv og min arbeidsplass har det motto at kunden har alltid rett. Om det skulle vise seg at det er vårt nettbrett det er feil på, så synes jeg egentlig uansett at butikken bør tilby en byttelapp om ikke annet. De taper penger på det ja, men de får også en fornøyd kunde som kommer tilbake. Om de derimot nekter meg noe som helst men gir meg leken i retur fordi mitt nettbrett er defekt, så kommer jeg ikke til å krangle på det. Men jeg kommer derimot til å klage til de rundt meg på noe jeg betegner som dårlig service, og dette vil ha en ringvirkning som mest sannsynlig vil føre til at de taper mer på de enn å føye seg etter mine ønsker som deres kunde. Just my 50 cents. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Butikken kan jo ikke for at ditt nettbrett ikke virker! Dersom du klager på det til venner virker du bare idiotisk. Butikken bør ordne opp dersom leken ikke virker. Om nettbrettet ditt ikke fungere optimalt så må du eventuelt kjøpe nytt nettbrett. Det kan jo ikke butikken styre. Anonymous poster hash: c9698...8be
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9 Vel, jeg er utdannet innad salgsyrket selv og min arbeidsplass har det motto at kunden har alltid rett. Om det skulle vise seg at det er vårt nettbrett det er feil på, så synes jeg egentlig uansett at butikken bør tilby en byttelapp om ikke annet. De taper penger på det ja, men de får også en fornøyd kunde som kommer tilbake. Om de derimot nekter meg noe som helst men gir meg leken i retur fordi mitt nettbrett er defekt, så kommer jeg ikke til å krangle på det. Men jeg kommer derimot til å klage til de rundt meg på noe jeg betegner som dårlig service, og dette vil ha en ringvirkning som mest sannsynlig vil føre til at de taper mer på de enn å føye seg etter mine ønsker som deres kunde. Just my 50 cents. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Butikken kan jo ikke for at ditt nettbrett ikke virker! Dersom du klager på det til venner virker du bare idiotisk. Butikken bør ordne opp dersom leken ikke virker. Om nettbrettet ditt ikke fungere optimalt så må du eventuelt kjøpe nytt nettbrett. Det kan jo ikke butikken styre. Anonymous poster hash: c9698...8be Nei de kan ikke det, men du taper heller litt penger for å få en meget fornøyd kunde? De har all rett til ikke å gjøre det selvsagt, men jeg vil påstå de tjener på å gjøre det Nå snakker jeg ikke bare om min situasjon, men i de fleste situasjoner vil det lønne seg å gjøre kunden fornøyd. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9 Vel, jeg er utdannet innad salgsyrket selv og min arbeidsplass har det motto at kunden har alltid rett. Om det skulle vise seg at det er vårt nettbrett det er feil på, så synes jeg egentlig uansett at butikken bør tilby en byttelapp om ikke annet. De taper penger på det ja, men de får også en fornøyd kunde som kommer tilbake. Om de derimot nekter meg noe som helst men gir meg leken i retur fordi mitt nettbrett er defekt, så kommer jeg ikke til å krangle på det. Men jeg kommer derimot til å klage til de rundt meg på noe jeg betegner som dårlig service, og dette vil ha en ringvirkning som mest sannsynlig vil føre til at de taper mer på de enn å føye seg etter mine ønsker som deres kunde. Just my 50 cents. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Butikken kan jo ikke for at ditt nettbrett ikke virker! Dersom du klager på det til venner virker du bare idiotisk. Butikken bør ordne opp dersom leken ikke virker. Om nettbrettet ditt ikke fungere optimalt så må du eventuelt kjøpe nytt nettbrett. Det kan jo ikke butikken styre. Anonymous poster hash: c9698...8be Nei de kan ikke det, men du taper heller litt penger for å få en meget fornøyd kunde? De har all rett til ikke å gjøre det selvsagt, men jeg vil påstå de tjener på å gjøre det Nå snakker jeg ikke bare om min situasjon, men i de fleste situasjoner vil det lønne seg å gjøre kunden fornøyd. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Jeg forstår ikke hvordan du konkluderer med at butikken taper penger? Anonymous poster hash: 4a353...6f9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #14 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9 Vel, jeg er utdannet innad salgsyrket selv og min arbeidsplass har det motto at kunden har alltid rett. Om det skulle vise seg at det er vårt nettbrett det er feil på, så synes jeg egentlig uansett at butikken bør tilby en byttelapp om ikke annet. De taper penger på det ja, men de får også en fornøyd kunde som kommer tilbake. Om de derimot nekter meg noe som helst men gir meg leken i retur fordi mitt nettbrett er defekt, så kommer jeg ikke til å krangle på det. Men jeg kommer derimot til å klage til de rundt meg på noe jeg betegner som dårlig service, og dette vil ha en ringvirkning som mest sannsynlig vil føre til at de taper mer på de enn å føye seg etter mine ønsker som deres kunde. Just my 50 cents. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Butikken kan jo ikke for at ditt nettbrett ikke virker! Dersom du klager på det til venner virker du bare idiotisk. Butikken bør ordne opp dersom leken ikke virker. Om nettbrettet ditt ikke fungere optimalt så må du eventuelt kjøpe nytt nettbrett. Det kan jo ikke butikken styre. Anonymous poster hash: c9698...8be Nei de kan ikke det, men du taper heller litt penger for å få en meget fornøyd kunde? De har all rett til ikke å gjøre det selvsagt, men jeg vil påstå de tjener på å gjøre det Nå snakker jeg ikke bare om min situasjon, men i de fleste situasjoner vil det lønne seg å gjøre kunden fornøyd. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Så da kan alle kjøpe leker, pakke de opp, leke litt med de, finne ut at 99% av alle leker faktisk ikke fungere som reklamen og så få tilbake til butikken og bytte leken igjen? Butikken må ifølge deg da bytte leken slik at de får fornøyde kunder. Eller er det bare dine ting de må ta tilbake? Du ser problemet dersom alle kunder er like kravstore som deg? Jeg syns du er helt idiotisk! Rett og slett! Er leken ødelagt må selvsagt butikken bytte/ordne opp, er nettbrettet ditt ødelagt må du ordne dette. Det kan jo ikke lekebutikken noe for. Anonymous poster hash: c9698...8be
pifi med tre nurk Skrevet 13. mars 2015 #15 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Her synes jeg rett og slett at HI er urimelig, hvis du virkelig mener at butikken skal gi deg pengene tilbake/ annen vare hvis det viser seg at nettbrettet ditt ikke er kompatibelt med hunden/ eller ikke virker. Det er da ærlig talt ikke butikken sitt ansvar eller skyld. Er det noe galt med hunden er det jo en annen sak. Men butikken har lov til å teste om de finner feilen før du har rett på noe som helst. Endret 13. mars 2015 av pifi med tre nurk
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #16 Skrevet 13. mars 2015 Vel, HI. Jeg jobber også i srvicebransjen og heldigvis er ikke alle kunder som deg. Og; Kunden har faktisk ikke alltid rett, men vi strekker oss langt for å gjøre vårt ytterste for å få fornøyde kunder. Men innenfor rimelighetens grenser. Du er ikke innenfor de grensene. Anonymous poster hash: d76fe...e6c
the amazing spidermamma Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har også jobbet med salg i mer enn 20 år. Vi strekker oss også langt for at kunden skal være fornøyd. En sjelden gang kommer vi dessverre borti kunder med helt urimelige krav. Det kan for eksempel være kunder som tror de kan bytte en vare etter et halvt år, gjerne uten Kvittering. Da har kunden faktisk ikke rett, om de blir aldri så pottesure. Heldigvis har de andre kundene som står og hører på forståelse for oss når det skjer sånne ting. Så dette å forvente at man bare kan komme i en butikk og kreve alt mulig fordi de bør ville ha fornøyde kunder, synes jeg er litt sært. Nå synes jeg det virker som om Hi krisemaksimerer litt, da, det kan jo faktisk hende at dette går i orden uten større problemer. En ting er i hvert fall sikkert: man kommer mye lenger som kunde med en 'hvordan løser vi dette'-tilnærming enn en 'jeg forlanger at dere løser dette, selv om jeg vet at jeg er urimelig, jeg er jo kunde, og jeg har alltid rett'-tilnærming'.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #18 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9 Vel, jeg er utdannet innad salgsyrket selv og min arbeidsplass har det motto at kunden har alltid rett. Om det skulle vise seg at det er vårt nettbrett det er feil på, så synes jeg egentlig uansett at butikken bør tilby en byttelapp om ikke annet. De taper penger på det ja, men de får også en fornøyd kunde som kommer tilbake. Om de derimot nekter meg noe som helst men gir meg leken i retur fordi mitt nettbrett er defekt, så kommer jeg ikke til å krangle på det. Men jeg kommer derimot til å klage til de rundt meg på noe jeg betegner som dårlig service, og dette vil ha en ringvirkning som mest sannsynlig vil føre til at de taper mer på de enn å føye seg etter mine ønsker som deres kunde. Just my 50 cents. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Hadde du klaget til meg om dette, ville jeg sett på deg som en idiot. Anonymous poster hash: 5ad50...f48
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #19 Skrevet 13. mars 2015 Dette er det sykeste jeg har hørt på lenge! Om ditt nettbrett er defekt skal butikken bytte leken?? Det er sånne som deg som lager gode historier for dersom jobber i serviceyrke 😂😂😂 Anonymous poster hash: 4173b...4b9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #20 Skrevet 13. mars 2015 Ja jeg sjekket, og det sto ikke noe om hvilke type nettbrett det var. Sjekka også at jeg kunne laste ned appen på android, og det kunne jeg. Ja om han får den til å funke og det viser seg at vi bare har gjort feil er jo det flotte greier. Hva om han finner ut at den fungerer på hans nettbrett men ikke mitt? Kan jo være en feil i mitt nettbrett for alt jeg vet, men det er jo ikke noe jeg kunne forutse. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om det er en feil i ditt nettbrett, så er det jo ikke noe galt med leken, og ikke noe lekebutikken kan noe for. Jesus! Når det er sagt så har vi også sånn en hund. Fireåringen ønsket seg det så mye til jul, og fikk det. Har kanskje brukt den fire ganger siden. Den responderer tregt, om den i det hele tatt responderer, og er ikke sånn som reklamen i det hele tatt. Han var sikkelig skuffa. Betalte foresten 700,- for den på ringo, så synes din var dyr. Anonymous poster hash: 4173b...4b9 Vel, jeg er utdannet innad salgsyrket selv og min arbeidsplass har det motto at kunden har alltid rett. Om det skulle vise seg at det er vårt nettbrett det er feil på, så synes jeg egentlig uansett at butikken bør tilby en byttelapp om ikke annet. De taper penger på det ja, men de får også en fornøyd kunde som kommer tilbake. Om de derimot nekter meg noe som helst men gir meg leken i retur fordi mitt nettbrett er defekt, så kommer jeg ikke til å krangle på det. Men jeg kommer derimot til å klage til de rundt meg på noe jeg betegner som dårlig service, og dette vil ha en ringvirkning som mest sannsynlig vil føre til at de taper mer på de enn å føye seg etter mine ønsker som deres kunde. Just my 50 cents. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Butikken kan jo ikke for at ditt nettbrett ikke virker! Dersom du klager på det til venner virker du bare idiotisk. Butikken bør ordne opp dersom leken ikke virker. Om nettbrettet ditt ikke fungere optimalt så må du eventuelt kjøpe nytt nettbrett. Det kan jo ikke butikken styre. Anonymous poster hash: c9698...8be Nei de kan ikke det, men du taper heller litt penger for å få en meget fornøyd kunde? De har all rett til ikke å gjøre det selvsagt, men jeg vil påstå de tjener på å gjøre det Nå snakker jeg ikke bare om min situasjon, men i de fleste situasjoner vil det lønne seg å gjøre kunden fornøyd. HI Anonymous poster hash: 1f5e1...f65 Om leken ikke funker fordi ditt nettbrett er noe feil med blir det bare teit at du skal forvente å få byttet en åpnet vare på det grunnlaget. Da er det jo noe du har som gjør at produktet ikke funker. Anonymous poster hash: 9027b...ab1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #21 Skrevet 13. mars 2015 Jeg er også en erfaren innen salg og service, og mener nok også du er urimelig. Klart de i butikken nå må sjekke om leken faktisk er i orden eller ei. Er det nettbrettet ditt det er noe i veien med har du ikke krav på noe som helst. Blir utrolig oppgitt noen ganger over tilsvarende situasjoner rundt rett til deponering, bytterett og reklamasjonssaker. En strekker seg langt for å gjøre kunder fornøyd, men visse grenser må en ha. Anonymous poster hash: 6934b...b92
Elsker livet Skrevet 13. mars 2015 #22 Skrevet 13. mars 2015 De hudene ønsket to av barna mine seg til jul, noe de fikk. Betalte heldigvis ikke mer enn 599 kr. Det var ikke akkurat en sprek leke, den kunne omtrent like mye som et hoppetau. Tror forøvrig ikke det er noe galt med deres hund, du må sette deg inn i alle de fantastiske 3-4 triksene denne hunden er i stand til, og lære deg komandoene. Da lystrer den på et klumsete vis kanskje hver 3. gang, noe som er helt normalt for en valp. Skal du klage på den må du nesten la butikken få teste den. Det er helt normalt at varer kunden mener ikke holder mål undersøkes. Men det du bør klage på er prisen, de har jo lurt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå