Gå til innhold

Flere som trives best i tights her?

Anbefalte innlegg

Syns tights absolutt er mest behagelig nå. Føler at disse gravidbuksene enten bare sklir ned, eller så strammer det store båndet altfor hardt øverst på magen.

Er i uke 26+4. For tidlig og rømme inn i tights? Har en lang sinlet og en lang genser over. Føler meg teit da... Alle sier jo at tights er så stygt.. :-/ Men er det litt lov når man er gravid? ;)

Hva trives dere best i nå?

Anonymous poster hash: a0fb1...658

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144204117-flere-som-trives-best-i-tights-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Bruker loosefit bukser med strikk i livet. Er jo så mange fine bukser nå med masse farge og mønster som er rålekre med stram overdel og gjerne en kort dressjakke/skinnjakke. Ellers er basic skjørt med masse stretch supre.

Tights KAN gå i noen tilfeller med rett tilbehør, men som oftest ser det ikke bra ut dessverre.

Jeg syns jo ikke tights akkurat ser veldig bra ut på meg, men føler ikke at disse loose fit buksene vil gjøre det heller. Jeg er så kort i bena, å føler jeg har for stor rumpe :o

Men hvor finner du disse buksene da?

:)

Annonse

Gjest Runforit

Jeg syns jo ikke tights akkurat ser veldig bra ut på meg, men føler ikke at disse loose fit buksene vil gjøre det heller. Jeg er så kort i bena, å føler jeg har for stor rumpe :o

Men hvor finner du disse buksene da?

:)

Kappahl. Gina, Lindex, HM etc. Med litt hæl så blir det veldig pent. Funker fint om du er kort. Alle er ikke like vide lår/rumpe :)

Endret av Runforit

Synes tights er helt toppers jeg, med en tunika til, eller en kjole. 

Jeg går aller helst i tights, eller slike stoffbukser type "haremsbukser" eller hva en kan kalle dem. 

Har et par gravidbukser også, men har ikke stor nok mage enda til at det elastiske båndet på magen sitter godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...