Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Skrev et innlegg men finner det ikke igjen. Har et dilemma.jobb 1 og 2. Jobb 1 har vært på intervju får svar til uken. Jobb 2.skal på intervju og får sikkert ikke svar før etter jeg har fått svar på jobb 1.kommer til å takk ja til jobb 1.men har veldig lyst på jobb 2.er en jobb jeg alltid har drømt om.kan jeg si på jobbintervju på jobb nr 2 at jeg får svar på jobb nr 1 til uken, forklare dilemmaet og si at jeg har veldig lyst på jobben.eller hva hadde dere gjort?kanskje de avgjør tidlig.skulle gjerne fått velge, men det er jo ikke så lett: ) begge er egentlig jobber jeg ønsker meg så er ingen krise..men ikke morro om jeg takker ja til jobb 1, så ringer de fra jobb 2 å tilbyr meg den rett etterpå.kan jeg evt si til jobb 1 hvis jeg blir tilbydt den..å be om en dag betenkning pga valget mellom to jobber? Anonymous poster hash: d193b...55c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Når man blir tilbudt en jobb er det ikke (vanligvis) et krav å svare der og da. Du kan fint be om betenkningstid Anonymous poster hash: 31ccc...227
lover Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Er det ikke veldig kort oppsigelsestiden før man har startet å virke i stillingen? Tror det Dette kan du google, tror det er snakk om et par uker. Når jeg har vært innstilt til stillinger jeg ikke har fått har jeg ikke fått beskjed om at jeg ikke har fått jobben før evigheter etter at den var tilbydt andre. Før de 100% sikker på at de fikk den som var innstilt som nummer 1. Ville takket ja, så heller sagt den fra meg senere. Google mulighetene dine til dette, finnes sikkert mye info på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå