Gå til innhold

Ville dere hatt 0,5 l.brus eller 1,5 l til dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp(kommer ca. 40 stk.

Så lurer jeg på hva som er vanligst; er det å ha store flasker med brus som alle kan forsyne seg av, eller masse småflasker??

Anonymous poster hash: 23992...105
Skrevet

Små :)

Anonymous poster hash: 15545...467

Skrevet

men det blir sabla dyrt da med små:-S uff veit ikke.....må jo nesten ha 40 flasker da, om ikke mere, blir fort en tusenlapp i brus:-S

Skrevet

Små.

Anonymous poster hash: 865b1...b7a
Skrevet

Vi skal ha dåp(kommer ca. 40 stk.

Så lurer jeg på hva som er vanligst; er det å ha store flasker med brus som alle kan forsyne seg av, eller masse småflasker??

Små

Anonymous poster hash: 95f7b...020

Skrevet

Har aldri sett noen har hatt små flasker i barndåp jeg. Selv har vi bare hatt store, i alle tre. ☺

Blir jo kjempe dyrt med små!

Nei, jeg stemmer for store. 👍☺☺

Skrevet

Jeg har vært i flere barnedåper å alle har hatt små flasker.

Skrevet

Små flasker. Syns det ser litt bedre ut når de står på bordet, ruver ikke like mye som 1,5 l flasker..

Skrevet

Ha 1.5 l flasker. Sett de på et eget bord, så kan gjestene ta selv der. Evt. kjøp bokser med brus hvis dere har kort vei til Sverige:-D

Skrevet

Ser litt harry ut med brusbokser på bordet da hehe!

Stemmer for små flasker jeg,det ser finest ut :)

Anonymous poster hash: 78cf4...5b4
Skrevet

Jeg synes det er helt ok med store flasker.

Skrevet

Jeg ville kjøpt en kasse med glassflasker. Men det er og helt ok med store flasker

Anonymous poster hash: f9571...45d
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Her hos oss drikker vi av glass og ikke flasker, så det går helt fint med store flasker.  Er det virkelig noen som setter flasker på bordet i "fine" selskap?  

Skrevet

Her er vi ikke så fine på det, så setter brusbokser fra Sverige på bordene, et lite utvalg av forskjellige ting, cola, pepsi max og ramløsa (farris) så får folk velge hva de vil ha.

Vært i dåp hvor det står 1,5 l flasker på eget bord. Litt pes å måtte gå dit flere ganger underveis i maten for å fylle på syns jeg da.

Anonymous poster hash: da17a...871

Skrevet

Ingen av delene. Jeg ville gått for skikkelig god saft (bringebærsaften til Askim Bærpresseri er nydelig) i pene glasskarafler til barna. Farris, eplemost/cider (også i glassflasker) og mussérende til de voksne.

Skrevet

Ville hatt 1,5 litere

Skrevet

1,5 på eget bord. Rimeligere. Husk saft til de som ikke liker brus. Ville vurdert små juice/kjeft/capricione? m sugerør til barna som en hyggelig gest.

Anonymous poster hash: 5a0e0...20b

Skrevet

Vi har hatt store og det har alle andre jeg har vært i dåp hos også hatt. Har jo ikke flaskene stående på bordet uansett.

Anonymous poster hash: d93ad...147

Skrevet

Vi hadde store på eget bord. Capri-sonne til de som ville ha det.

Skrevet

Brus står på et eget bord, sammen med vin, der man kan forsyne seg med det man vil.

På bordet står det karameller med vann og eplemost.

Anonymous poster hash: 29be2...de4

Skrevet

Eget bord til drikke hvor folk kan forskyne seg, og 1,5 l flasker.

Skrevet

Brus står på et eget bord, sammen med vin, der man kan forsyne seg med det man vil.

På bordet står det karameller med vann og eplemost.

Anonymous poster hash: 29be2...de4

Karameller med vann hørtes litt smakløst ut. Med eplemost derimot hørtes godt ut. Har du laget selv, eller kjøpt de? 😂😂😂

Anonymous poster hash: ba7c6...9b5

Skrevet

Vi går for store flasker på eget bord, sammen med saft og capri sonne til barna.

Anonymous poster hash: 8c68c...972

Skrevet

Vi går for store flasker på eget bord, sammen med saft og capri sonne til barna.

Anonymous poster hash: 8c68c...972

Husk pepsi max er den nue kaffen, så kjøp nok av det.

Anonymous poster hash: 20e29...903

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...