Gå til innhold

Hvor ofte reiser dere med familie til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere begge to i jobb?

Anonymous poster hash: fd9c2...a8d

Fortsetter under...

Skrevet

Aldri. Ja, vi er begge to i jobb;)

Skrevet

Det har skjedd 1 gang. ja, vi er begge to i jobb. Reisen med hotell og halvpensjon ble på 37 000. Synes det er altfor dyrt.... Danmark fra nå av :)

Anonymous poster hash: d8c8f...38f
Skrevet

Spania en gang i året. Men disponerer hus der, så det blir ikke så dyrt.

Begge er i jobb.

Anonymous poster hash: 54ee5...3b2

Skrevet

Kommer an på hva du mener med å reise til syden.

Barna våre har aldri vært på chartertur, men har vært i mange land likevel. Vi er glad i å reise og prioriterer å bruke tid og penger på det. Men typisk "Syden" med chartertur, bamseklubb, all inklusive og bare skandinaver overalt er ikke noe for oss. Vi finner andre steder! Så svaret på spørsmålet ditt er vel at vi aldri drar til syden.

Anonymous poster hash: 30fce...953

Skrevet

Reiser 3-4 ganger i året. Mannen i full jobb og jeg mindre enn 50 %.

Annonse

Skrevet

Hver sommer. Begge i full jobb, og sydenturen er gulerota vår :-)

Anonymous poster hash: c9409...b29

Skrevet

Minst en gang i året. Han jobber 100% og jeg 30%.

Anonymous poster hash: 46335...656

Skrevet

Spørs hva du mener med Syden? Vi har vært chartertur tre ganger på 8 år, om vinteren. Men hver sommer reiser vi to uker til utlandet (Danmark, Frankrike eller Italia). Så selv om vi har vært ved Middelhavet, er det jo ikketypisk sydentur. Vi leier hus eller leilighet og farter en del rundt, med bil eller tog.

Begge er i full jobb.

Anonymous poster hash: ec559...acd

Skrevet

Har ikke vært i "syden" på noen år. Vi jobber begge. Vi har imidlertid vært på langreise. Ellers så trives vi veldig godt med Norgesferie! Det er mange flotte plasser i Norge!

(og jada - vi har råd til å reise til syden - til og med et par ganger i året om vi vil)

Anonymous poster hash: 004b8...bda
Skrevet

Jeg er 40 år og mannen min er 44 år, begge i jobb.

Ingen av oss har noen gang vært på chartertur, så det har naturlig nok ikke ungene våre vært heller.

Vi reiser på ferie hvert år, men vi leier hus/hytte i bilavstand (Norge, Sverige, Danmark)

Anonymous poster hash: 73b6c...a3c
Skrevet

Aldri.

Anonymous poster hash: ed73e...6f7

Annonse

Skrevet

De siste årene har vi, alle eller halve familien vært i "syden" sånn ca. én gang pr. år, og det gjør vi rett og slett for å være sikret en ukes tid med sol, uansett vær hjemme. Høstferie i "syden" er bra - det korter ned høsten, men i år blir det i begynnelsen av sommerferien. Vi jobber begge to, selvsagt, jeg studerer i tillegg. 

Anonymous poster hash: b10ee...cb8
Skrevet

Minst en gang i året. Begge er i full jobb.

Skrevet

1 gang i året, vi jobber begge fullt. Men ser for meg at det blir litt sjeldnere de neste årene, da vi venter en til og ikke har så god økonomi

Skrevet

Aldri. Begge er i full jobb og kronisk allergiske mot "syden"

Skrevet

Minst 1 gang i året. Det er dyrt, men hææærrrrrrrlig !!

Anonymous poster hash: d5f47...e0b

Skrevet

Aldri, for jeg liker ikke varmen. Det vil jeg helst ikke betale for å oppleve.

Men vi ferierer mye, vi reiser til fjells hver vinter og påske ferie. Når barna blir større blir det nok Alpene. Vi drar på jule shopping, storby tur i Europa hvert år, blir muligens NY med tid og stunder. Vi drar også bort i høstferien, enten innenlands eller utenlands.

Sommeren har vi besøk av familie og vi besøker familie i inn og utland.

Anonymous poster hash: 0450e...19a

Skrevet

1-2 ganger i året siden 1997. Vi eeeelsker 'syden', og kan jo variere veldig mye 😊

Anonymous poster hash: 35ddc...f9f

Skrevet

1-2 ganger i året, selv om jeg hater typisk Syden, charterferie. Fom neste år blir det litt mer eksotiske plasser når ungene er blitt litt større :)

Anonymous poster hash: a3adc...506

Skrevet

2-3 ganger i året, til varmere strøk.

Jeg er litt allergisk mot charter men ser nytteverdien med barn.

Nå er han riktignok så stor at vi kan fortsatt oppleve sol & bad foruten en fullstendig omringelse av justin bieber håndklær og bamseklubb.

Skrevet

Nå er jeg enslig mor og student. I fjor var vi en uke i Spania i mai, så var vi 3 uker i Italia og Frankrike i juli. Dette er ikke charter. Og i Spania besøker vi barna sine besteforeldre. I sommer skal vi 2 uker til Spania i juli. Men dette blir jo da faktisk veldig billig ferie, vi betaler 6000 kr for fly for 3 personer, så bor og spiser vi gratis. Jeg kjøper inn middag, og lager noen dager iblant. Men er jo veldig billig mat der nede.

Ellers så er vi på en storby ferie i året sammen, og jeg er gjerne på en storby ferie uten barna.

Men vi finner ekstremt billige reiser, og vi bruker ikke så mye lommepenger. Og reiser er noe som blir prioritert. Jeg bruker omtrent ikke penger på meg selv overhodet ellers.

Anonymous poster hash: 9304a...6db
Skrevet

Ikke noe fast. Var i Tyrkia for 3 år siden. Skal til Mallorca i mai. Er i Danmark hvert år.

Skrevet

Mine barn har vært i syden to ganger, begge gangene betalte mine foreldre store deler av turen. Den ene gangen hadde jeg samboer, kun han var i jobb og den andre gangen var jeg alenemor.

Både jeg og ny samboer jobber og jeg er veldig sikker på at vi kommer til å få til egne sydenturer fremover. Hvertfall om vi mekker reisen selv med fly og opphold hver for seg, noe vi har blitt ganske drevne på.

Anonymous poster hash: 8002c...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...