Gå til innhold

Kan det være derfor eggløsning ikke kommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Kan det være derfor eggløsningstest ikke slår ut?

Tok nettopp nå en egg.test å en grav.test å etter en stund (5-10min) var grav.testen også ultrasvak positiv. At eggløsning ikke er kommet fordi alt etter SA'en ikke er ute av kroppen likevel. Hadde en SA i februar (13,14,15 for fullt). Men jeg har jo tatt grav.test og de har vert negative. Så trodde liksom at kroppen var kommet litt i orden igjen jeg👎 noen kloke damer der ute som kan tenke seg hva det kan være?

Fortsetter under...

Kan det være derfor eggløsningstest ikke slår ut?

Tok nettopp nå en egg.test å en grav.test å etter en stund (5-10min) var grav.testen også ultrasvak positiv. At eggløsning ikke er kommet fordi alt etter SA'en ikke er ute av kroppen likevel. Hadde en SA i februar (13,14,15 for fullt). Men jeg har jo tatt grav.test og de har vert negative. Så trodde liksom at kroppen var kommet litt i orden igjen jeg noen kloke damer der ute som kan tenke seg hva det kan være?

ville tatt en ny test i morgen og er den positiv ville jeg kontaktet lege.I og med at du har fått negative tester kan du jo være gravid på nytt..men greit å sjekke hva som er tilfelle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...