Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Naboen skal gifte seg til helgen. Vi prates av og til over gjerdet, og vi har barn i samme klasse. Barna våre leker sammen ca 1 gang i måneden. Bør jeg gi bryllupsgave og i så fall hva/hvor mye i kr? Anonymous poster hash: 7c8e6...d8e
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Ja, en liten ting er hyggelig. Trenger ikke være noe stort, men kanskje en fin vase eller noe? Jeg fikk gave av litt perifere bekjente. Søstra til venninna mi blant annet. Fikk et lite lysfat med lys. Av en annen nabo fikk jeg en liten pakke med lys og servietter. Syns det var koselig å bli husket på
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Selvsagt, kikk på ønskelisten og kjøp noe til noen hundringser. Evt kan du gi en blomst. Anonymous poster hash: d69e0...a4a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Ville gitt en blomst. Anonymous poster hash: b5567...a6c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Ville gitt en blomst. Anonymous poster hash: b5567...a6c Har tenkt tanken, men hun jobber i en blomsterbutikk, så da er jeg litt usikker. Hvor mye for i såfall? Anonymous poster hash: 7c8e6...d8e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lang er en strek? Hva koster en blå bil? Du vet at det handler helt om hva slags forhold dere har? Anonymous poster hash: d6f53...cdc
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Ville tenkt 200kr.. Kjøp en fin pyntegreie eller et gavekort på 250kr (plantasjen eller tilbords etc) alt kan jo som regel byttes i verste fall? Evt kan du kjøpe en plante som lever lenge -i en flott vase, sette på trappa bryllupsdagen /kvelden før og skriv med ønsker om et langt og lykkelig liv Anonymous poster hash: abd8f...604
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lang er en strek? Hva koster en blå bil? Du vet at det handler helt om hva slags forhold dere har? Anonymous poster hash: d6f53...cdc Enig med deg. Derfor prøvde jeg å skrive litt i innledningen. Vi prates av og til over gjerdet og har barn i samme klasse som leker sammen 1 gang i måneden (det er sjeldent tatt i betraktning av at vi er naboer). Vi har mao ikke noe nært forhold. Barnet deres spiser mye og godt hos oss ved besøk, mens de er supergjerrige mot barnet mitt. Anonymous poster hash: 7c8e6...d8e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Ville tenkt 200kr.. Kjøp en fin pyntegreie eller et gavekort på 250kr (plantasjen eller tilbords etc) alt kan jo som regel byttes i verste fall? Evt kan du kjøpe en plante som lever lenge -i en flott vase, sette på trappa bryllupsdagen /kvelden før og skriv med ønsker om et langt og lykkelig liv Anonymous poster hash: abd8f...604 Gave på trappa dagen før med hyggelig hilsen høres veldig bra ut. Da får de en flying start på bryllupet dagen før. HI Anonymous poster hash: 7c8e6...d8e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Jeg syns de koseligste gavene/hilsenene var de som kom fra naboer og bekjente som jeg ikke "regnet med" kom til å gi gave. Det var ikke så nøye hva vi fikk, men det at de tok seg tid til å huske på oss ble jeg veldig glad for. Et kort er nok! Anonymous poster hash: 54d0e...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå