Mari_83 Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Hei dere! Har dere noen stmptomer enda, og isÄfall hvilke? Jeg har nesten ingen (5+5 i dag) enda, er veldig trÞtt og litt murringer i puppene/korsryggen innimellom. Men murringer har jeg hatt nÄr jeg ikke har vÞrt gravid ogsÄ.  Merker at dette stresser meg litt men. Skal pÄ tidlig UL neste torsdag 6+6 og hÄper sÄ inderlig jeg fÄr se hjerteslag da. IsÄfall kanskje jeg klarer Ä slappe av litt mer...
MissFebruary Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra at jeg er veldig trÞtt ! Har ikke sÄ veldig Þmme pupper heller. Var pÄ tidlig UL i dag og fikk se hjertet slÄ! sÄ alt var bra her og det er det sikkert med deg ogsÄ. SÄ lenge man ikke blÞr eller har vondt sÄ er nok alt i skjÞnneste orden:) jeg er forresten 6+4. Endret 11. mars 2015 av MissFebruary
HĂžnemor ___ Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har ingen symptomer og er 6+4 . Bare litt Ăžmme Bryst Vorter ... Ellers ingenting ! Skal pĂ„ ultralyd om en uke , gleder meg ... SĂ„ Stas Ă„ se et bankende hjerte đ
HÞnemor ___ Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Missfebruary ; 6+4 idag ? Men du var satt deg pÄ 7 nov pÄ Terminliste? Har jeg regna feil? Jeg er 6+4 idag og har fÄtt 2 Nov som termin pÄ kalkulator ..?
MissFebruary Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Jeg var visst lenger pÄ vei enn jeg trodde iflg den tidlige ultralyden jeg var pÄ i dag:)
HĂžnemor ___ Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Aha ... SkjĂžnner đ Trodde kanskje jeg hadde gjort feil ... Men da har vi begge termin 2 nov da đđ
MissFebruary Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Ja det har vi Endret 12. mars 2015 av MissFebruary
Lythia Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Murringer, stikking i brystene og dessverre - kvalme! Er bare 6+2 og kvalmen kom for en uke siden. Var ikke sÄnn i min forrige graviditet aÄ nÄ fÞler jeg pÄ hvor vanskelig det kan bli Ä skjule det pÄ jobben en stund til.
MissFebruary Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Flere her som er ekstremt oppblÄste ?? Det er sÄ ille at jeg faktisk kan vÄkne om natten av mageknip. Ser ut som jeg er gravid i 6 Mnd selvom jeg bare er 7+5. Spiste fiberknekkebrÞd i gÄr og i dag og det har hjulpet litt. Er fortsatt ikke kvalm da sÄ jeg skal vel ikke klage for mye.
mrs sparrow Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Hei! Postiv test i dag, er sĂ„nn ca 5+1. Har i en ukes tid hatt litt murringer som har kommet og gĂ„tt. Brystene har i en uke kjentes Ăžmme og brystvortene har blitt sterkere i fargen. Ekstremt trĂžtt i over en uke nĂ„, lagt meg mellom klokken 18:00 og 20:00 nesten hver dag! MagetrĂžbbel hver morgen. Og vĂŠrt skikkelig frysepinn i ca en ukes tid. Kan virke som om de fleste av mine symptomer startet ved ikm.  Jeg er noe oppblĂ„st ja.Â
MB1986 Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har hatt Þmme bryst siden egget festet seg. Ellers en del murringer, litt oppblÄst men ellers helt fin! 6+5 i dag
MissFebruary Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 Er 8+1 i dag og er ekstremt sliten. PÄ kvelden i gÄr klarte jeg nesten ikke Ä stÄ oppreist. Gleder meg til 2.trimester og hÄper det stemmer for min del at man blir bedre da:) kjedelig Ä vÊre sÄ trett og sliten hele tiden
Gjest jippi85 Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 Hei alle og gratulerer med termin i November!  Jeg er 5+2 og utenom det obvious (4 tester og ingen mens) har jeg svÊrt fÄ symptomer, kun Þmme bryster og oppblÄsthet i tide og utide.  Det skal virkelig bli godt Ä fÄ det bekreftet hos legen. Jeg klarer ikke helt Ä tro pÄ det fÞr den tid sÊrlig siden dette er min fÞrste gang og alt er nytt og overveldende.. Flere som bÊrer pÄ sin fÞrste?  Gleder meg til Ä fÞlge dere alle pÄ denne reisen!
MB1986 Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 Jeg er ogsÄ i gang med nr 1:) begynner Ä fÄ litt kvalmelignende fÞlelser om dagen. Hatt to runder i dag, en fÞr lunsj og en fÞr jeg skulle legge meg. TrÞtt, oppblÄst og fÞler meg veldig aleine om dagen, og spesielt pÄ jobb! Har sÄ lyst Ä bare skrike det ut til alle:)
MissMj Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 Jeg hadde i tiden rundt ikm stikninger i korsryggen, murringer, vondt i hodet og veldig trĂžtt. NĂ„ (5+6) er jeg veldig trĂžtt, tisser ofte og brystvortene begynner Ă„ bli relativt Ăžmme!
Ăžkln Skrevet 1. april 2015 #16 Skrevet 1. april 2015 Har ikke hatt et symptom siden jeg hadde voldsomme murringer rundt ikm, men i dag kom kvalmen đ·đ° MĂ„tte det gĂ„ fort over, for dette er travelt med to smĂ„ i hus..(og en pappa som er pĂ„ jobb)
Shep Skrevet 7. april 2015 #17 Skrevet 7. april 2015 Var veldig svimmel rundt uke 5, det har heldigvis gĂ„tt over, men kvalmen har for fullt tatt over! GĂ„r og er smĂ„dĂ„rlig hele tiden, veldig vanskelig Ă„ skjule graviditeten pĂ„ jobb nĂ„. Er 7+4 i dag, sĂ„ har planer om Ă„ vente litt til fĂžr jeg sprer nyheten der  Ellers sĂ„ har jeg murringer, Ăžmme bryst selv om de er pĂ„ langt nĂŠr like vnde som de var for ett par uker siden, heldigvis! Og sĂ„ er jeg veeeeeeeeldig trĂžtt!!Â
HÄper_og_tror Skrevet 8. april 2015 #18 Skrevet 8. april 2015 Jeg er 7+1 i dag. Har veldig Þmme pupper og mÄ oftere pÄ do! I uke 5-6 var jeg ogsÄ veldig kvalm og oppblÄst i magen men dette har forsvunnet litt nÄ! Fleresom har opplevd at kvalmen gÄr over sÄ fort? Er dette normalt tro?
mrs sparrow Skrevet 10. april 2015 #19 Skrevet 10. april 2015 Har svart fra fĂžr, men oppdaterer.  Er nĂ„ i uke 8+4:  Konstant kvalme fra slutten av uke 5, den er her fortsatt og er ekstrem nĂ„r jeg er sulten.  Brystene ble stĂžrre og stĂžrre fra uke 6, har vel gĂ„tt opp to cup-stĂžrrelser allerede. Har ogsĂ„ ilinger i dem av og pĂ„.  Magen har begynt Ă„ bli synlig. Jeg er hĂžy og tynn til vanlig, nĂ„ har jeg en fast bulk pĂ„ magen.  TrĂžtt som om jeg har underskudd av sĂžvn, har sovet ekstra fra uke 5, spesielt i uke 6 og 7 var jeg ekstremt trĂžtt. NĂ„ begynner det Ă„ stabilisere seg litt, men sover fortsatt mer enn fĂžr.  Gratulerer til alle november mammaer ja, nĂ„ er vi godt inne i fĂžrste trimester, noen av oss snart over i andre!Â
Gjest jippi85 Skrevet 13. april 2015 #20 Skrevet 13. april 2015 Hei ladies! Hvordan gÄr det med dere?  Jeg er ihvertfall oftere kvalm, med mindre jeg spiser annenhver time blir jeg uvel. Noen som kjenner seg igjen?
Shep Skrevet 13. april 2015 #21 Skrevet 13. april 2015 Her gĂ„r det... Greit. MĂ„ spise litt, tt par Ritzkjeks eller noen fruktbiter hver time for Ă„ ikke bli hemmende kvalm, sĂ„ jeg har alltid en kjekspakke pĂ„ kontoret, alltid beredt!  Noen tips til tĂžrr kjeks jeg kan bytte til nĂ„r jeg nĂ„ begynner Ă„ bli litt lei?Â
mrs sparrow Skrevet 13. april 2015 #22 Skrevet 13. april 2015 Jeg spiste litt Ritz til jeg leste innholdsfortegnelsen -palmeolje og dĂ„rlig fett  SĂžstrene Grene selger Ăžkologiske grisini som fĂžrst smaker litt rart og sĂ„ rett etterpĂ„ blir de veldig gode. TĂžrre og salte. Ellers kanskje sĂ„nne riskaker med salt smak?  Kvalmen blir bare verre her... hĂ„per sĂ„ det gir seg snart!Â
MissMj Skrevet 13. april 2015 #23 Skrevet 13. april 2015 Hei jeg er faktisk veldig lite kvalm i dette svangerskapet. Kastet opp hver dag forrige gang, nÄ er jeg litt uvel bÄr jeg stÄr opp, men det fÄr over etter frokost. Jeg fÄr bul pÄ magen nÄr jeg har spist meg mett og jeg er vanligvis hÞy og slank. Er ekstremt trÞtt og tisser hele tiden.
Shep Skrevet 13. april 2015 #24 Skrevet 13. april 2015 Jeg spiste litt Ritz til jeg leste innholdsfortegnelsen -palmeolje og dĂ„rlig fett  SĂžstrene Grene selger Ăžkologiske grisini som fĂžrst smaker litt rart og sĂ„ rett etterpĂ„ blir de veldig gode. TĂžrre og salte. Ellers kanskje sĂ„nne riskaker med salt smak?  Kvalmen blir bare verre her... hĂ„per sĂ„ det gir seg snart! Haha! Det forklarer en del!  Da skal jeg teste de forslagene sporenstreks, takk!  HĂ„per ogsĂ„ kvalmen gir seg snart, og trĂžttheten! Har mĂ„ttet lukke kontordĂžra og sette meg henslengt over stolene noen minutter pĂ„ slutten av dagen!Â
Amlille Skrevet 14. april 2015 #25 Skrevet 14. april 2015 Samme her ! SmĂ„kvalmen hele dagen , sĂ„ topper det seg om jeg ikke spiser hver andre time ! GĂ„r mye og brekker meg đ ellers er jeg suuuuuper sliten , ikke bare trĂžtt men hele kroppen er skikkelig sliten! Som om eg skubsprunge maraton đ puppene er heldigvis ikke sĂ„ Ăžmme lenger đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ