GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Har dere noen stmptomer enda, og isÄfall hvilke? Jeg har nesten ingen (5+5 i dag) enda, er veldig trÞtt og litt murringer i puppene/korsryggen innimellom. Men murringer har jeg hatt nÄr jeg ikke har vÞrt gravid ogsÄ.

Merker at dette stresser meg litt men. Skal pÄ tidlig UL neste torsdag 6+6 og hÄper sÄ inderlig jeg fÄr se hjerteslag da. IsÄfall kanskje jeg klarer Ä slappe av litt mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra at jeg er veldig trÞtt ! Har ikke sÄ veldig Þmme pupper heller. Var pÄ tidlig UL i dag og fikk se hjertet slÄ!:) sÄ alt var bra her og det er det sikkert med deg ogsÄ. SÄ lenge man ikke blÞr eller har vondt sÄ er nok alt i skjÞnneste orden:) jeg er forresten 6+4.

Endret av MissFebruary
Skrevet

Jeg har ingen symptomer og er 6+4 . Bare litt Ăžmme

Bryst Vorter ... Ellers ingenting ! Skal pÄ ultralyd om en uke , gleder meg ... SÄ

Stas Ă„ se et bankende hjerte 😊

Skrevet

Missfebruary ; 6+4 idag ? Men du var satt deg pÄ

7 nov pÄ

Terminliste? Har jeg regna feil? Jeg er 6+4 idag og har fÄtt 2

Nov som termin pÄ kalkulator ..?

Skrevet

Jeg var visst lenger pÄ vei enn jeg trodde iflg den tidlige ultralyden jeg var pÄ i dag:)

Skrevet

Aha ... Skjþnner 😊 Trodde kanskje jeg hadde gjort feil ... Men da har vi begge termin 2 nov da 😊👍

Skrevet (endret)

Ja det har vi :D

Endret av MissFebruary
Skrevet

Murringer, stikking i brystene og dessverre - kvalme! Er bare 6+2 og kvalmen kom for en uke siden. Var ikke sÄnn i min forrige graviditet aÄ nÄ fÞler jeg pÄ hvor vanskelig det kan bli Ä skjule det pÄ jobben en stund til.

Skrevet

Flere her som er ekstremt oppblÄste ?? Det er sÄ ille at jeg faktisk kan vÄkne om natten av mageknip. Ser ut som jeg er gravid i 6 Mnd selvom jeg bare er 7+5. Spiste fiberknekkebrÞd i gÄr og i dag og det har hjulpet litt. Er fortsatt ikke kvalm da sÄ jeg skal vel ikke klage for mye.

Skrevet

Hei! 

Postiv test i dag, er sÄnn ca 5+1. Har i en ukes tid hatt litt murringer som har kommet og gÄtt. Brystene har i en uke kjentes Þmme og brystvortene har blitt sterkere i fargen. Ekstremt trÞtt i over en uke nÄ, lagt meg mellom klokken 18:00 og 20:00 nesten hver dag! MagetrÞbbel hver morgen. Og vÊrt skikkelig frysepinn i ca en ukes tid. Kan virke som om de fleste av mine symptomer startet ved ikm. 

Jeg er noe oppblÄst ja. 

Skrevet

Jeg har hatt Þmme bryst siden egget festet seg. Ellers en del murringer, litt oppblÄst men ellers helt fin!:) 6+5 i dag

Skrevet

Er 8+1 i dag og er ekstremt sliten. PÄ kvelden i gÄr klarte jeg nesten ikke Ä stÄ oppreist. Gleder meg til 2.trimester og hÄper det stemmer for min del at man blir bedre da:) kjedelig Ä vÊre sÄ trett og sliten hele tiden

Gjest jippi85
Skrevet

Hei alle og gratulerer med termin i November! 

Jeg er 5+2 og utenom det obvious (4 tester og ingen mens) har jeg svÊrt fÄ symptomer, kun Þmme bryster og oppblÄsthet i tide og utide. 

Det skal virkelig bli godt Ä fÄ det bekreftet hos legen. Jeg klarer ikke helt Ä tro pÄ det fÞr den tid sÊrlig siden dette er min fÞrste gang og alt er nytt og overveldende.. Flere som bÊrer pÄ sin fÞrste? 

Gleder meg til Ä fÞlge dere alle pÄ denne reisen!

Skrevet

Jeg er ogsÄ i gang med nr 1:) begynner Ä fÄ litt kvalmelignende fÞlelser om dagen. Hatt to runder i dag, en fÞr lunsj og en fÞr jeg skulle legge meg.

TrÞtt, oppblÄst og fÞler meg veldig aleine om dagen, og spesielt pÄ jobb! Har sÄ lyst Ä bare skrike det ut til alle:):)

Skrevet

Jeg hadde i tiden rundt ikm stikninger i korsryggen, murringer, vondt i hodet og veldig trĂžtt. NĂ„ (5+6) er jeg veldig trĂžtt, tisser ofte og brystvortene begynner Ă„ bli relativt Ăžmme!

Skrevet

Har ikke hatt et symptom siden jeg hadde voldsomme murringer rundt ikm, men i dag kom kvalmen đŸ˜·đŸ˜° MĂ„tte det gĂ„ fort over, for dette er travelt med to smĂ„ i hus..(og en pappa som er pĂ„ jobb)

Skrevet

Var veldig svimmel rundt uke 5, det har heldigvis gÄtt over, men kvalmen har for fullt tatt over! GÄr og er smÄdÄrlig hele tiden, veldig vanskelig Ä skjule graviditeten pÄ jobb nÄ. Er 7+4 i dag, sÄ har planer om Ä vente litt til fÞr jeg sprer nyheten der :)

Ellers sÄ har jeg murringer, Þmme bryst selv om de er pÄ langt nÊr like vnde som de var for ett par uker siden, heldigvis! :)

Og sÄ er jeg veeeeeeeeldig trÞtt!! 

Skrevet

Jeg er 7+1 i dag. Har veldig Þmme pupper og mÄ oftere pÄ do! I uke 5-6 var jeg ogsÄ veldig kvalm og oppblÄst i magen men dette har forsvunnet litt nÄ!

Fleresom har opplevd at kvalmen gÄr over sÄ fort? Er dette normalt tro?

Skrevet

Har svart fra fÞr, men oppdaterer.  Er nÄ i uke 8+4:

Konstant kvalme fra slutten av uke 5, den er her fortsatt og er ekstrem nÄr jeg er sulten. 

Brystene ble stÞrre og stÞrre fra uke 6, har vel gÄtt opp to cup-stÞrrelser allerede. Har ogsÄ ilinger i dem av og pÄ.

Magen har begynt Ä bli synlig. Jeg er hÞy og tynn til vanlig, nÄ har jeg en fast bulk pÄ magen. 

TrÞtt som om jeg har underskudd av sÞvn, har sovet ekstra fra uke 5, spesielt i uke 6 og 7 var jeg ekstremt trÞtt. NÄ begynner det Ä stabilisere seg litt, men sover fortsatt mer enn fÞr. 

Gratulerer til alle november mammaer ja, nÄ er vi godt inne i fÞrste trimester, noen av oss snart over i andre!  :hjerte:

Gjest jippi85
Skrevet

Hei ladies! Hvordan gÄr det med dere?

Jeg er ihvertfall oftere kvalm, med mindre jeg spiser annenhver time blir jeg uvel. Noen som kjenner seg igjen?

Skrevet

Her gÄr det... Greit. MÄ spise litt, tt par Ritzkjeks eller noen fruktbiter hver time for Ä ikke bli hemmende kvalm, sÄ jeg har alltid en kjekspakke pÄ kontoret, alltid beredt!  :tongue:

Noen tips til tÞrr kjeks jeg kan bytte til nÄr jeg nÄ begynner Ä bli litt lei? 

Skrevet

Jeg spiste litt Ritz til jeg leste innholdsfortegnelsen -palmeolje og dÄrlig fett :fise: SÞstrene Grene selger Þkologiske grisini som fÞrst smaker litt rart og sÄ rett etterpÄ blir de veldig gode. TÞrre og salte. Ellers kanskje sÄnne riskaker med salt smak? 

Kvalmen blir bare verre her... hÄper sÄ det gir seg snart! 

Skrevet

Hei :) jeg er faktisk veldig lite kvalm i dette svangerskapet. Kastet opp hver dag forrige gang, nÄ er jeg litt uvel bÄr jeg stÄr opp, men det fÄr over etter frokost. Jeg fÄr bul pÄ magen nÄr jeg har spist meg mett og jeg er vanligvis hÞy og slank. Er ekstremt trÞtt og tisser hele tiden.

Skrevet

Jeg spiste litt Ritz til jeg leste innholdsfortegnelsen -palmeolje og dÄrlig fett :fise: SÞstrene Grene selger Þkologiske grisini som fÞrst smaker litt rart og sÄ rett etterpÄ blir de veldig gode. TÞrre og salte. Ellers kanskje sÄnne riskaker med salt smak? 

Kvalmen blir bare verre her... hÄper sÄ det gir seg snart! 

Haha! Det forklarer en del!  :plystre:  Da skal jeg teste de forslagene sporenstreks, takk!  :D

HÄper ogsÄ kvalmen gir seg snart, og trÞttheten! Har mÄttet lukke kontordÞra og sette meg henslengt over stolene noen minutter pÄ slutten av dagen!  :sleeping:

Skrevet

Samme her ! SmĂ„kvalmen hele dagen , sĂ„ topper det seg om jeg ikke spiser hver andre time ! GĂ„r mye og brekker meg 🙈 ellers er jeg suuuuuper sliten , ikke bare trĂžtt men hele kroppen er skikkelig sliten! Som om eg skubsprunge maraton 😝 puppene er heldigvis ikke sĂ„ Ăžmme lenger 😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...