Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Kjøpe Floydbukser for til 3000,- til sammen her om dagen. Største frykt var at de skulle bli slappe i rumpa, men personalet forsikret seg om at det ikke skjedde. Kunne deponere på dem i 8 dager og prøve å gå med en noen timer for å se om jeg ble fornøyd. Nå har buksa blitt slapp! Finnes det noen gode triks? Vil ikke bruke belte. Er bukser med ekstrem stretch og fikk den minste størrelsen de hadde. Likevel blir den slapp. Har vanlig/slank rumpe og lår. Hvor kan man kjøpe bukser som IKKE blir slappe i rumpa? :-( *fortvilet*. Anonymous poster hash: 2dd62...a01
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Spørs hva du mener med slapp 😨😨 Har ikke skjedd med meg Anonymous poster hash: be323...fef
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 H&M sine slim et eller annet er jeg veldig fornøyd med. De har også bukser som er mer dongeri og ikke så stretchy.. Anonymous poster hash: 76a99...c04
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 HI. Slapp i rumpa, slik at man ser ut en gutt bakfra eller at man bruker bleie. Har HM high waist? Anonymous poster hash: 2dd62...a01
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Om buksene dine får sæggeræv etter få timer vil jeg foreslå rumpetrening. Jeg har en hypotese om at ræva di sægger ned bukseræven. Anonymous poster hash: 37284...0fb
It's all about me Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Dra på Carlings og kjøp Diesel. De holder fasongen time etter time, dag etter dag. Slik de sitter i butikken, slik forblir de. Og nei, bare så det er sakt, jeg jobber ikke på Carlings, he he.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Om buksene dine får sæggeræv etter få timer vil jeg foreslå rumpetrening. Jeg har en hypotese om at ræva di sægger ned bukseræven. Anonymous poster hash: 37284...0fb HI. Har nå en stram og fin rumpe, så er nok ikke der det ligger :-( Anonymous poster hash: 2dd62...a01
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Om buksene dine får sæggeræv etter få timer vil jeg foreslå rumpetrening. Jeg har en hypotese om at ræva di sægger ned bukseræven. Anonymous poster hash: 37284...0fb HI. Har nå en stram og fin rumpe, så er nok ikke der det ligger :-( Anonymous poster hash: 2dd62...a01 Fornektelse er en fin bil! Anonymous poster hash: 37284...0fb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Om buksene dine får sæggeræv etter få timer vil jeg foreslå rumpetrening. Jeg har en hypotese om at ræva di sægger ned bukseræven. Anonymous poster hash: 37284...0fb HI. Har nå en stram og fin rumpe, så er nok ikke der det ligger :-( Anonymous poster hash: 2dd62...a01 Fornektelse er en fin bil! Anonymous poster hash: 37284...0fb Hehehe, jeg er en ung kvinne på 23 år, som trener fitness 5 ganger i uken. Tør å påstå at jeg har en meget pen og spretten rumpe :-) Må jo være grusomt å ha såpass dårlig seltvillit at man ikke må hakke ned på andre for å føle seg vel. Mvh HI. Anonymous poster hash: 2dd62...a01
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Kanskje du har kjøpt de litt for store? Og husk at du aldri skal bruke skyllemiddel på bukser med stretch. Jeg vasker mine floyd bukser med milo på ull program. De holder både farge og fasong. Og jeg har ikke en super-fit rumpe 😜😜 Anonymous poster hash: 75006...a0d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Kanskje du har kjøpt de litt for store? Og husk at du aldri skal bruke skyllemiddel på bukser med stretch. Jeg vasker mine floyd bukser med milo på ull program. De holder både farge og fasong. Og jeg har ikke en super-fit rumpe 😜😜 Anonymous poster hash: 75006...a0d Så nå at du hadde den minste str 😃 Anonymous poster hash: 75006...a0d
Hjertersmå Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Da er buksene for store for deg. Floyd buksene har ekstremt mye stretch så de fleste går ned 3 str ift hva de vanligvis bruker. Buksene går ned til str 23, er det det du har? I så fall bør du heller prøve et annet merke 😊 Alternativt finnes samme modellen i jeans, den er på langt nær så stretchy som den sorte, og holder seg mye bedre. Hilsen Floyd ansatt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå