Gå til innhold

Spørsmål om p-pilleslutt

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er helt fersk her, og helt fersk når det gjelder prøving. Jeg har et par spørsmål om p-pilleslutt. Vi har ikke tenkt å prøve før til sommeren, men jeg glemte dem hele tiden de siste månedene så var greit å bare slutte nå. Har gått på pillen så lenge jeg kan huske (omlag 12-13 år), og tok min siste pille forrige fredag - altså for 11 dager siden. Blødningen kom på søndagen, og varte til fredag igjen, men innimellom så kommer det blod fortsatt! Jeg kan gå en hel dag uten å blø, også plutselig kommer det på kvelden når jeg tisser for eksempel. Om jeg gjør nr 2 og må presse litt (Herregud jeg er glad jeg kan være anonym her! :daane: ) så kommer det en god del, men ikke så mye at jeg trenger bind eller tampong. Vil ikke kalle det spotting, for det er ganske mye og ja...ferskt... :rodme:

Hva kommer dette av? Er det syklusen som har oppstartsvansker? :tunge1:  Er det noen andre som har blødd sånn men likevel hatt eggløsning for eksempel? Kjenner en del mensmurringer også, som om den er rett rundt hjørnet igjen hele tiden...

Anonymous poster hash: 1a0c1...f83
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144203832-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-p-pilleslutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...