Gå til innhold

Navlepiercing og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste på en blogg at noen fikk strekkmerker rundt navlen av å ha piercing, stemmer dette? om det er sant vil jeg gjerne fjerne min før det er for sent, er i uke 18.

Anonymous poster hash: 9d14f...bbf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt piercingen i navlen siden jeg var 18 år - er nå 36. Er i mitt 3 sv.skap. Ikke fått strekkmerker der. Jeg tar ut barbellen når mageskinnet blir for stramt (har ikke tatt den ut enda, og er i uke 25 - har fortsatt mye å gå på, så jeg tenker det forsvinner ut om 1-2 mnd) og så setter jeg den i når jeg kommer hjem fra sykehuset :)

Men en venninne av meg fikk det (hun var veldig overvektig i utg.punktet, jeg er slank). 

Anonymous poster hash: 21e50...675
Skrevet

Jeg kjøpte sånne gravid-piercing, men måtte ta den ut fordi jeg rett og slett var redd den skulle sprikke! :-S Jeg tok min piercing hjemme, så om du har tatt den i studio ligger den kanskje litt lengre inni huden eller hvordan jeg skal forklare det. Men nå når jeg setter i piercing i hullet så er huden så tynn akkurat der, så jeg ser at stangen kun er ett par mm. under skinnet. Har ikke fått strekkmerker eller noe enda (er i uke 32). 

Skrevet

Jeg har fått ett lite strekkmerke rett over "utgangshullet" over navlen. 

Skrevet

Hva er en gravidpiercing??

Anonymous poster hash: f22d6...413

Skrevet

Jeg har ingen strekkmerker noe sted på magen. 2 barn + en på vei

Har noen svake på puppene..

Piercingen tok jeg ut da jeg var gravid første gang, kan tenke ca 5-6.mnd.

Tok den aldri i igjen,

Skrevet

Jeg tok ut min navlepiercing årevis før jeg ble gravid. Har alikevel to små strekkmerker over det øverste hullet, sånn at navlen ser ut som en playboy bunn 😂 det vet jeg flere som har. Har ingen strekkmerker forøvrig så hadde nok sluppet hadde det ikke vært for navlepiercingarret 😕

Anonymous poster hash: 2bc47...92a

Skrevet

Gravidpiercing er en ekstra lang piercing med plast mellomlegg i stedet for feks stål. Fikk beskjed av jordmor om at hvis jeg skulle ha piercingen i så fikk jeg kjøpe meg en sånn, for ingen jormødre likte de vanlige :-)

Skrevet

Jeg har fått ved hullet på "overdelen" av navlen. Det er det eneste merket jeg har fått, og jeg har termin på fredag. Hadde nok ikke kommet om det ikke var pga piercingen, for det er fra hullet og oppover.

Anonymous poster hash: 3f7c8...186

Skrevet

Min sitter i fortsatt etter 2 barn. Tokk den ut da jeg fikk epidural under første fødsel. Under fødsel nummer 2 rakk jeg aldri å tenke på den en gang så den ble hvor den var. Ingen strekkmerker.

Er nokk sant jordmødre ikke liker navlepiercinger. Fikk en del kjeft pga den under fødsel nummer 1 😄 Men under nummer 2 var det som sagt Ingen som hadde tid til å bry seg.

Skrevet

Jeg tok ut min navlepiercing årevis før jeg ble gravid. Har alikevel to små strekkmerker over det øverste hullet, sånn at navlen ser ut som en playboy bunn det vet jeg flere som har. Har ingen strekkmerker forøvrig så hadde nok sluppet hadde det ikke vært for navlepiercingarret

Anonymous poster hash: 2bc47...92a

Som hun sa :) Men jeg har i tillegg en tatovering ved siden av navlen. Også inni den har jeg fått strekkmerker. Resten av magen har ikke et eneste strekkmerke! Jeg har noen helt nederst på magen, som gir et bittelite "heng". Men det er langt under (min) trusekanten. Så ikke noe sammenheng for øvrig. Disse kom forresten ETTER fødsel. Tok også ut piercing før jeg ble gravid.

Anonymous poster hash: e9dc2...187

Skrevet

Jeg tok den ut noen få måneder før termin, fikk ikke strekkmerker. Og jeg fikk en helt enorm mage. Og selvfølgelig kom alle strekkmerkene mine på termindagen, våknet med en mage som ikke så ut. Babyen kom 10 dager etter.

Anonymous poster hash: 1dc87...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...