Twintipp og himmelblå Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Vi er glad i å spille spill. Hva spiller dere? Vi spiller mye TP, men i det siste har det gått mye i sequence, og skal vi vedde med ungene. Hvilke spill spiller dere?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Ryktet går er gøy :-) Anonymous poster hash: ac855...97e
sug lut Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Vi spiller kort - idiot, vriåtter, jugern, spardame, tikamp. Og Monopol. Og et bokstavspill jeg ikke husker hva heter.. jo, ordskifte! Hvor man trekker bokstaver og stjeler hverandres ord ved å bygge på dem. Ellers er Villkatten morsomt, det er det spillet unger lett slår voksne i.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Tenker du til barn eller voksne? Anonymous poster hash: 6662e...ebc
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2015 Takk for tips!!) Tenkte på begge deler jeg:) både til voksne, og/eller til barn:)
beef sister Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Balderdash, Cranium, Taboo, Scrabble, Pandemics, Trivial Pursuit Med barn spiller vi Rummikub, The Game of Life, UNO (grøss), Trivial Pursuit, Articulate (minner om Alias junior, med noen ulikheter) og Mancala. Vet ikke hva alle heter på norsk, men de aller fleste spill fra kjente brettspillprodusenter pleier å produseres på x-antall språk.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Med gutten (6) spiller jeg mye Carcassonne Junior, den magiske labyrinten og vi har nettopp kjøpt junior versjonen av Settlers of Catan (ikke prøvd). Mannen spiller sjakk med han. Men mannen går det mye i Carcassonne og Catan for voksne, samt Scrabble og Monopol. Vi har også lengre spill som man helst skal være flere for å spille, type Civilisation. Giftet meg med en rollespillende sjakkmester og brettspillnerd. Anonymous poster hash: 22e89...ab7
Mandala Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Monopol, Ubongo, Rummikub, Den forsvunne diamant. Det spillet der man skal finne morderen. Står helt stille for meg nå hva det heter. Risk er den nye favoritten til barna, spesielt Risk ringenes herre. Dette er det jeg husker nå. Endret 10. mars 2015 av Mandala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå