Honningbien1991 Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Ifølge kalenderen på mobilen hadde jeg eggløsning for 5 dager siden. Syklusen min har vært litt rar, i og med at jeg har hatt en cyste, som ble borte i Januar. Men i går når jeg var på jobb, kom det syyyykt lite rosa på papiret. Når jeg kom hjem på kvelden var det mer rødt. Men fortsatt lite! Og i dag er det rød\brunt. I går hadde jeg litt mens murringer også, pluss at jeg kjente noen stikk på høyre side nederst i magen. Er det for tidlig å ha festesmerter\festeblødning nå? Vi prøver å bli gravide! Kom gjerne med historien deres, hvis dere har opplevd dette!
FruMille Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jeg hadde ikke smerter, men 6 dpo så merket jeg et stikk i siden og litt ned mot skambenet, varte vel ca 1 minutt vil jeg tro kan god være det kalles festesmerter for jeg var gravid
Honningbien1991 Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg hadde ikke smerter, men 6 dpo så merket jeg et stikk i siden og litt ned mot skambenet, varte vel ca 1 minutt vil jeg tro kan god være det kalles festesmerter for jeg var gravid Men blødde du ? = )
FruMille Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Jeg hadde ikke smerter, men 6 dpo så merket jeg et stikk i siden og litt ned mot skambenet, varte vel ca 1 minutt vil jeg tro kan god være det kalles festesmerter for jeg var gravid Men blødde du ? = ) nope
Krumelur Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Hadde det samme som deg, Fru Mille :-) Ingen blødning.
FruMille Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Det som er morsomt med det hele, er at jeg sto og bakte bakte boller da det skjedde
Honningbien1991 Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2015 Jeg blør fortsatt :/ men bare pittelitt lysbrunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå