Gå til innhold

Har du hatt festesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge kalenderen på mobilen hadde jeg eggløsning for 5 dager siden. Syklusen min har vært litt rar, i og med at jeg har hatt en cyste, som ble borte i Januar. 

Men i går når jeg var på jobb, kom det syyyykt lite rosa på papiret. Når jeg kom hjem på kvelden var det mer rødt. Men fortsatt lite! Og i dag er det rød\brunt. 

I går hadde jeg litt mens murringer også, pluss at jeg kjente noen stikk på høyre side nederst i magen. 

Er det for tidlig å ha festesmerter\festeblødning nå? Vi prøver å bli gravide!

Kom gjerne med historien deres, hvis dere har opplevd dette! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke smerter, men 6 dpo så merket jeg et stikk i siden og litt ned mot skambenet, varte vel ca 1 minutt vil jeg tro :) kan god være det kalles festesmerter for jeg var gravid ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke smerter, men 6 dpo så merket jeg et stikk i siden og litt ned mot skambenet, varte vel ca 1 minutt vil jeg tro :) kan god være det kalles festesmerter for jeg var gravid ;)

Men blødde du ? = ) 

Skrevet

Men blødde du ? = )

nope ;)
Skrevet

Hadde det samme som deg, Fru Mille :-) Ingen blødning.

Skrevet

Det som er morsomt med det hele, er at jeg sto og bakte bakte boller da det skjedde :P

Skrevet

Jeg blør fortsatt :/ men bare pittelitt lysbrunt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...