Gå til innhold

jenta mi på 8 år har så fett hår :-(kan noen hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som skjer :-(Lille skjønne jenta mi har halvlangt hår.. Nå blir håret hennes fett rett etter at hun har gått ut av dusjen. Det ser rett og alett grusomt ut :-( Hun har pleid å.vaske håret.sitt selv,så jeg trodde at det kanskje kunne være at hun ikke fikk ut alt såpen. Men det er ikke det heller,hun så like ille ut etter at jeg hadde vasket de. Det ser seriøst ut som at det ikke har vært vasket på over 1uke.Hun bruker vanlig sjampo for tynt nordisk hår..har ikke råd.til å investere i dyr frisør sjampo dessverre :-(

Anonymous poster hash: a25f6...649

Fortsetter under...

Skrevet

Prøv å bytte shampoo,noen ganger hjelper det. Og kjøp en tørrshampoo også. Jenta di nærmer seg nok puberteten.

Anonymous poster hash: e25ed...d08

Skrevet

Jeg har hatt slik hår helt siden 7-8 års alderen, er nå i midten av 30 årene. Har prøvd det aller, aller meste inkl råd hos hudlege. Løsningen min har blitt kort hår, lettere å style slik at det ikke ser fett ut. 

Anonymous poster hash: 35b3e...8db
Skrevet

Min datter på 8 har også fett hår. Hun må vaske det minimum annenhver dag for at det ikke skal se helt ille ut. Det har blitt sånn det siste halvåret. Jeg hjelper henne med å skylle så og si hver gang pga det du nevnte, men ingen endring. Har prøvd ulike sjampoer. Håper noen har tips til oss :)

Skrevet

Håret blir fett fordi_du_bruker_sjampo!

Annonse

Skrevet

Som gale damen skriver. Håret blir fett av å bruke sjampo. Noen har fett hår fordi de vkser håert for ofte og andre må rett og slett kutte ut bruken av sjampo helt.

Skrevet

Hva skal man bruke da for og få håret rent?

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Håret blir fett fordi jenta har fått en masseproduksjon av talg som tyter ut av hårsekkene hennes og gjør håret fett. Jeg fikk også fett hår i den alderen og har hatt det siden, og løst det som ei annen her oppe skriver, snasent og kort hår.

Define sin nye rensesjampo er fin og ikke så dyr heller, kanskje dere kunne prøve den. Og ja, hun er nok prepubertal, og dere ser de første tegnene.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Håret blir fett fordi_du_bruker_sjampo!

ja, mmmm, og månen er en gul ost.

Skrevet

Frisøren sa en vask med zalo og deretter skifte shampo. Skjer det igjen,ny vask m zalo😆funket her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...