Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Del Skrevet 9. mars 2015 Hei... Jeg har slitet med depresjon siste ett år etter at jeg mistet i uke 6.. Vet ikke helt grunnen men hatt en hard begynnelse på ekteskapet, og var i ung alder... Er lykkelig nå og med to barn på 6 og snart 5 år... Vi har to gutter og venter en baby til om 7 uker... Den eldste gutten min har alltid vært så snill og så klok og flink til det meste... Etter at jeg fikk depresjon føler jeg at han og har forandret seg... Han har blitt mer rampete og er ikke sjenert slik som han var før, han kan slå lillebror og plutselig bli veldig sint. Andre dager er han helt snill... Han vil ikke høre etter, og er helt umulig... Jrg blir også fort sliten når han oppfører seg sånn og jeg tror det blir bare verre. De dagene han er litt sånn syntes jeg han ser litt annerledes ut rundt øynene også, Jeg jobber med klistremerker for de dAgene dem er snille og hører etter og dem får premie etter 10 stjerner... Dem kan krangle over barnesete i bilen, plass, hvem som skal ha den ene capsen, hvem som skal være først i all spill... Og storebror kan bli sint hvis ikke lillebror hører etter noe han vil fortelle. Dem kan løpe som galinger blandt folk, og jeg må be dem sliutte å oppføre seg sånn, slik at folk ikke tror dem er uoppdraget... Er det noen som kan hjelpe meg? Er det normalt at barna blir litt sånn i 6 års Alderen? Jeg elsker dem overalt og ønsker oss ett fint rolig liv med snille barn... Hvordan kan jeg gjøre livet bedre for oss alle? Jeg tror jeg blir fort stresset og irritert... Hadde vært fint med noen gode råd å få.... Anonymous poster hash: 8197e...c7b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144203518-hjelp-ang-barna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glupsk Skrevet 9. mars 2015 #2 Del Skrevet 9. mars 2015 Du må rett å slett komme deg til lege å få behandlet depresjonen din. Barna fortjener en glad mamma med overskudd. Av erfaring blir barn mer utagerende og "trasigge" når foreldre ikke har det bra er stresset og slitne. Kanskje den elste bare har behov for litt oppmerksomhet, barn kan bruke negativ oppførsel til å skaffe dette. Du må rett å slett ta tak i dette å få hjelp til å få det bedre med deg selv, så har jeg troen på at du vil bli mer tålmodig og barna vil også få det bedre med deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144203518-hjelp-ang-barna/#findComment-147069134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå