GĂ„ til innhold

Omgangssyken 😭

Anbefalte innlegg

SĂ„ ligger jeg her i sengen da. FĂ„r ikke i meg noen ting. Har spydd i ett siden kl.12.00. Drikker en del mellom dogĂ„ingen rett og slett fordi jeg ikke vil bli dehydrert pga lille i magen. GĂ„r i eplejuice og farris. Kjenner jeg fĂ„r mer kynnere av dette her, sĂ„ hĂ„per ikke det bikker over til rier! (Uke 34 sĂ„ vil ha henne inne litt lengre). Unner virkelig ikke min verste fiende en gang Ă„ fĂ„ spysyken som hĂžygravid! Helt grusomt! Dagens syteinnlegg, bare mĂ„tte fĂ„ det ut 😝

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144203477-omgangssyken-%F0%9F%98%AD/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

FÞler med deg, akkurat ferdig her. Fikk jaggu to strekk merker av de dagene ogsÄ, da magen var kronisk hard pga kynnere og stÞlhet i magen. Roet seg nÄ, sÄ hÄper det gjÞr det for deg Ä. Best at dem er inne litt til. Jeg er pÄbegynt i uke 37 nÄ

Heldigvis gav det seg etter ett dĂžgn. Men er fortsatt litt redusert av hele greiene. Kan ikke se at det har poppet opp nye strekkmerker hos meg av spyingen. Men var i uke 37 jeg fikk strekkmerkene med fĂžrstemann sĂ„ dukker nok opp noen nye her og etterhvert 😉 NĂ„ fĂ„r vi holde oss friske frem til fĂždselen 👍 Ikke lenge igjen til du skal ha nĂ„, kan jo i teorien skje nĂ„r som helst 😃

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...