Gå til innhold

Fall i trapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt ned en trapp i dag. Slo meg mest på rumpa rett ved siden av halebenet. Har en blå-svart stor blåkul.

Jeg holdt på å besvime rett etter, men tror det var kroppen som var i sjokk.

Det gjorde ganske vondt med en gang etterpå, men det har blitt vondere og vondere.

Tror ikke jeg kan ha brukket noe. Jeg skal på jobb i morgen og slik det er nå klarer jeg nesten ikke verken å gå eller sitte. Jeg har en veldig aktiv jobb så er usikker på om jeg greier å gå på jobb.

Ville dere gått til legen i morgen om det er verre da?

Anonymous poster hash: 05f55...f79

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, ta en tur til legen. Kan være et stabilt bekkenbrudd.

"Bare" å være forslått med stor kul kan jo også gi store smerter, spesielt om du får press fra hevelsen mot halebenet. Men er det like ille eller verre i morgen, så ta deg en tur til legen.

Anonymous poster hash: 02681...7b7
Skrevet

Au au. Har like vondt i dag pluss at det har begynt å verke litt på andre steder på kroppen også. Har sovet dårlig i natt da jeg har våknet hver gang jeg måtte snu meg.

Tror jeg bare har slått meg kraftig, så vet ikke om det er vits å gå til legen.

Men vurderer å bruke en egenmeldingsdag da jeg ikke er i form til å utføre mine arbeidsoppgaver. Går som en gås og greier nesten ikke å sitte.

Hi

Skrevet

Bestill deg en time til legen. Det er bedre å bruke enn egenmeldingsdager.

God bedring.

Anonymous poster hash: 34962...3ec

Skrevet

Da har jeg bestilt time hos legen. Satser på at han finner ut at jeg "bare" er kraftig forslått.

Hi

Skrevet

Var hos legen. Han mener det ikke er brudd, men at jeg hadde slått meg kraftig. Fikk smertestillende og sykmelding ut ukem.

Håper bare tabelettene virker raskt.

Hi

Annonse

Skrevet

Får håpe det! Men tom du røntgen?

Anonymous poster hash: f3b2f...b82

Skrevet

Tok ikke røntgen. Legen mente det ikke var nødvendig. Men jeg skulle ta kontakt om jeg ikke ble bedre utover uken.

Hi

Skrevet

Tok ikke røntgen. Legen mente det ikke var nødvendig. Men jeg skulle ta kontakt om jeg ikke ble bedre utover uken.

Hi

Undersøkte han deg med provokasjonstester for bekkenet? (la press på bekkenet)

Skrevet

Nei han undersøkte ikke bekkenet. Men han underaøkte skulder og arm ved å holde igjen, så skulle jeg ta i.

Hi

Skrevet

Nei han undersøkte ikke bekkenet. Men han underaøkte skulder og arm ved å holde igjen, så skulle jeg ta i.

Hi

Den testen hadde ikke slått ut på meg da jeg hadde bekkenbrudd. Legen måtte ta provokasjonstest av bekkenet - da greide jeg knapt å komme meg gjennom resten av dagen. Resultatet var så tydelig at han umiddelbart konkluderte med brudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...