Gå til innhold

Når pynter dere til påske og hva har dere som påskepynt? U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2021c...46a

Skrevet

Pynter til palmehelgen. Har ikke så mye pynt at det gjør noe

Har noen påskekyllinger i keramikk, så blir det vel gule kubbelys og gule/påskeaktige brikker/løpere. og gule eller hvite blomster

Anonymous poster hash: 70cf6...25a
Skrevet

Pleier ikke å pynte til påske.

Anonymous poster hash: 5306c...94e

Skrevet

Pynter i palmehelga. Har heller ikke så mye pynt. Må nok kjøpe litt. har noen påskekyllinger. Litt gule lys.

Gøy å pynte. Tenkte å få ungene til å male egg da, så skal vi finne gåsunger som vi skal henge de på. :)

Anonymous poster hash: 3810b...757
Skrevet

Fire høner og en gul duk, og kanskje en potte påskeliljer ;) Pynter til helga før påskeuka.

Skrevet

Pynter fredagen når skolen tar ferie. Er å finner gåsunger sammen med barnet noen dager før det igjen- setter det litt varmt så spretter de mer;-)

De pyntes med fjær og egg. Ellers kommet det litt pynt her og der. Noe hjemmelaget, noe fra bhg/ skole og noe kjøpt. Kommet påskeduk på kjøkkenbordet og på bordet på tvstuen.

Er blitt veldig glad i påsken etter jeg fikk barn. Mange dager med masse utelek, avslapping, en sol som begynner varme( bor i nord og den tiden er bare herlig), bål osv. Håper på masse sne og full smelting og vår rett etterpå;-))

Anonymous poster hash: d741a...c79

Skrevet

Pynter dagen før palmesøndag.

Har bjørkeris som vi pynter med fjær og egg som guttingen har malt. Noen påskeduker, noen kyllinger, høner og påskeharer, gule lys. Kjøper inn ei påskelilje eller 2. Snur ikke huset opp ned for påsken her akkurat.

Pynter mest for guttungen sin skyld og fordi mamma alltid pyntet hjemme.

Anonymous poster hash: ca3d6...c3c
Skrevet

4-åringen elsker påske.. Har gledet seg siden påsken i fjor 😳 så vi skal pynte masse - maler egg vi henger opp, lager påskekyllinger, gule lys osv

Men har ikke noe pynt annet enn det barna lager!!

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er jeg som pynter lite til påske.

Fyller en gjennomsiktig vase med gule fjær og setter en kvast oppi som jeg henger pynteegg på. Men tenker nok det blir noe mer pynt med kyllinger og harer siden ungen begynner å bli stor nå, for å gjøre litt mer ut av det.

HI

Anonymous poster hash: 2021c...46a

Skrevet

Pynter med det gutten har laget selv og ikke noe mer. Tar det ut ila uken før påskehelgen.

Vi er ikke spesielt påskeglad.

Anonymous poster hash: 6075a...258

Skrevet

Har aldri pyntet til påske. Kommer fra et hjem det heller aldri ble gjort.

Men i år synes jeg det er så mye fin pynt i butikken, så kanskje jeg skal skape en ny tradisjon?

Anonymous poster hash: 31ab9...661

Skrevet

Tror ikke vi har noe påskepynt annet enn noen egg de små har malt på. De tar vi frem og ellers er det gule servietter og lys. Påskegult er en veldig synlig farge så det holder for min del:)

Skrevet

Jeg har en gul duk som legges på stuebordet, et påskeegg som fylles med godt, 5 - 6 kyllinger, egg på blomsterpinne som er malt, noen gule lys og kanskje noen gule servietter.

Pleier å kjøpe en bukett med noe gult som jeg deler opp og plasserer rundt, jeg synes det er så koselig med gule friske blomster.

Anonymous poster hash: ec2c4...3e8
Skrevet

Jeg har en gul duk som legges på stuebordet, et påskeegg som fylles med godt, 5 - 6 kyllinger, egg på blomsterpinne som er malt, noen gule lys og kanskje noen gule servietter.

Pleier å kjøpe en bukett med noe gult som jeg deler opp og plasserer rundt, jeg synes det er så koselig med gule friske blomster.

Når er påsken forresten?

Skrevet

Pynter i Palmehelgen. Har tidligere ikke hatt annen pynt enn det ungene har laget i barnehagen + påskeservietter og påskelinjer. Flyttet inn i nytt hus, og tenker kanskje å pynte litt mer i år, men usikker på med hva. Får se om jeg plukker opp noen tips på denne tråden ;)

Skrevet

Når er påsken forresten?

Palmehelgen er i uke 13, dvs 29. mars er palmesøndag.

Skrevet

Pynter kun på hytta. For det er der vi er i påska. Palmesøndag den 29.mars.

Skrevet

Når er påsken forresten?

Palmehelgen er i uke 13, dvs 29. mars er palmesøndag.

Takk :)

Skrevet

Vi pynter vanligvis på palmesøndag. Har kun påskepynt som barna har laget og svært lite ellers. I år skal vi på hyttetur I påska så jeg pakker med plastegg til å henge på kvistbukett, påskeliljer og gule lys. tenker det blir mer enn bra nok.

Skrevet

Jeg pynter skjærtorsdag morgen. Da er det gule blomster på bordet, påskeservietter, småkyllinger og diverse ut over bordet og barnas påskepynt alle vegne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...