Gå til innhold

Søsken med samme forbokstav?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes ikke det gjør noe :) hvis jeg hadde fått ei jente en gang hadde hun het Eva Josefine, min sønn begynner på E også

Så du innrømmer at sønne din heter Emil Mathias og at du er elskerhøsten?

Anonymous poster hash: 7b0c6...f64

synes ikke det gjør noe :) hvis jeg hadde fått ei jente en gang hadde hun het Eva Josefine, min sønn begynner på E også

Så du innrømmer at sønne din heter Emil Mathias og at du er elskerhøsten?Anonymous poster hash: 7b0c6...f64

Det har hun da innrømmet før. Hun trenger ikke å angripes hele tiden.

Så du innrømmer at sønne din heter Emil Mathias og at du er elskerhøsten?

Anonymous poster hash: 7b0c6...f64

Har det vært hemmelig noen gang?

Anonymous poster hash: 91aee...fed

Annonse

Før mente jeg at man ikke skulle ha samme forbokstav, at hvert søsken bør få sin egen. Så har jeg ombestemt meg, og synes det er litt koselig å ha samme forbokstav. Men viktigst er vel at man velger navn man liker:) En ting mener jeg, da, og det er at hvis du har tre barn med samme forbokstav, så bør den siste også få det -så ikke han/hun føler seg utenfor. Hvis man har to med samme, er jeg litt usikker, jeg ville kanskje valgt samme da også.

Det eneste negative jeg ser nå, er at det er litt upraktisk i forhold til merking av klær og liknende, når alle har like initialer. Og i vitenskapelige artikler..;) Man kan jo ha to fornavn, der navn nummer to har unike forbokstaver, men det er jo ikke alle som ønsker mer enn ett fornavn.

Anonymous poster hash: 37449...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...