Gå til innhold

Syklus på bærtur...hjelp (samme som bli gravid)

Anbefalte innlegg

Ok,det startet med at jeg var to uker over IKM, så etter to uker begynner jeg å spotte...over flere dager..aldri skjedd før.. innimellom en og annen stor blodklump på papiret..

Etter at jeg hadde spottet noen dager, så begynte jeg å blø såvidt..men mest svart blod egentlig..og pulverisert så det ut som.. mandag denne uka hadde jeg holdt på en uke..før spotting igjen.. i går hadde jeg tørr truse/truseinnlegg.. men så kjente jeg at noe rant, og hadde en god blodflekk i trusa..

Det skal nevnes at jeg har endometriose, men aldri vært plaget, alltid hatt klokketimet syklus, ikke vært gravid.. ble operert pga mye smerter under mens, i Juni i fjor, men selv etter operasjonen har alt vært normalt..

De siste 3 mnd har jeg gått på sterte smertestillende (paralgin forte og Morfinpreparat) pga gallestein som for en mnd siden ble operert bort.. I tillegg har jeg forsøkt å slutte med andre medisiner jeg har gått på i 4 år..Tror dere det er noen sammenheng med noe av dette? 

Jeg tenker vel endo her...men siden jeg aldri har hatt noe plager med mens før så tror jeg egentlig ikke på det.. hva tror dere?

Anonymous poster hash: e14b5...4e8

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...