Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Hvordan likte de bodyen? Min liker den virkelig ikke, hun klarer ikke å gå ordentlig i den ser det ut som. Må hun virkelig ha den på seg hele tiden i ti dager?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Jeg klipte til en nylonstrømpebukse til min. Det gikk mye bedre. Så lenge vi var inne og jeg så henne fikk hun gå uten. Men hun var ikke så veldig interessert i såret uansett. Anonymous poster hash: 85a38...a5e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Hun likte den ikke noe særlig, men gikk med den i rundt 7 dager. Hadde plaster under og det satt godt på i 10 dager. Ville ikke riskere betennelser, infeksjoner eller at stingene ble revet i. Anonymous poster hash: e0836...8c4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Den likte ikke bodyen. Men hey, heller det enn et revnet og betent operasjonssår og en katt om sakte blør ihjel eller dør av blodforgiftning......... Anonymous poster hash: 943dc...119
skjotta Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Jeg klipte til en nylonstrømpebukse til min. Det gikk mye bedre. Så lenge vi var inne og jeg så henne fikk hun gå uten. Men hun var ikke så veldig interessert i såret uansett. Anonymous poster hash: 85a38...a5e Poenget er også at de ikke skal kunne gå ordentlig, så ikke de klarer å hoppe. Anonymous poster hash: 943dc...119
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret. Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret.Hvordan forhindret du at katten hoppet? Anonymous poster hash: 943dc...119
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Det gikk seg til etter noen dager. Tok den av for tidlig så såret åpnet seg så måtte inn å sy på nytt. Katten lider ikke, men noe ubehagelig er det nok. Anonymous poster hash: 5078d...1ef
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2015 Ja, hun får heller plages av bodyen enn å få komplikasjoner, men det er trist å se på når jeg ikke kan fortelle henne at det ikke er for alltid Forrige gang jeg steriliserte tror jeg bare såret ble plastret, og ikke noe mer. Men det er noen år siden. Mulig hun hadde krave i tillegg noen dager?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Ja, hun får heller plages av bodyen enn å få (..)Det trenger du ikke å tenke på Anonymous poster hash: 943dc...119
skjotta Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret. Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret.Hvordan forhindret du at katten hoppet? Anonymous poster hash: 943dc...119 Det regulerte hun jo helt fint selv. Gjorde det vondt hoppet hun ikke og når det var grodd og ikke vondt var det ikke noe problem at hun hoppet. Har aldri sett en sterilisert katt med "body" på jeg?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret. Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret.Hvordan forhindret du at katten hoppet?Anonymous poster hash: 943dc...119 Det regulerte hun jo helt fint selv. Gjorde det vondt hoppet hun ikke og når det var grodd og ikke vondt var det ikke noe problem at hun hoppet. Har aldri sett en sterilisert katt med "body" på jeg? De skal ikke kunne regulere det selv, siden det å hoppe ligger i kattens natur. Min katt gjorde mye selvom det gjorde vondt, når katfen hopper kan såret revne, derfor har man på body. Anonymous poster hash: 943dc...119
Mumua Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Min fikk ikke body da den ble sterilisert, men måtte ha det ganske lenge etter en brokk-operasjon. Hun taklet det faktisk veldig fint og så rettelig så lekker ut i den grønne bodyen sin. Du får bare kose ekstra og skjemme henne litt ekstra bort så kanskje det går seg til Det er heldigvis ikke så lenge det er snakk om
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #14 Skrevet 7. mars 2015 hun hopper jo med bodyen på også, opp og ned av sofa og stoler. Men heldigvis så er det ikke snakk om så lenge nei
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #15 Skrevet 7. mars 2015 De to her ble barbert mye på magen og fikk ett stort kompress på magen istede. Under det store så var det ett mindre som sikkert var det som skulle til for såret og det andre for litt ekstra beskyttelse for kattens slikking. Det har fungert helt utmerket. Det store datt av ette en uke og det andre uka etterpå. De slikkey ikke mye der utover når de vasket resten av kroppen. Katten jeg hadde når jeg bodde hjemme hos mine foreldre fikk slik body. Den rev den seg ut av dagen etter, så helt umulig å få den på igjen. Katten var ikke opptatt av såret så vi gjorde ikke noe. Vi hadde en slik "lampeskjerm" liggende om vi trengte. (Pus fikk koldbrann i halen når den var liten, og vi sparte da på lampeskjerrmen) Anonymous poster hash: ccfb7...ae5
skjotta Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret. Brukte ikke noe. Hun var pent sydd og fikk smertestillende. Brydde seg ikke noe særlig om såret.Hvordan forhindret du at katten hoppet?Anonymous poster hash: 943dc...119 Det regulerte hun jo helt fint selv. Gjorde det vondt hoppet hun ikke og når det var grodd og ikke vondt var det ikke noe problem at hun hoppet. Har aldri sett en sterilisert katt med "body" på jeg?De skal ikke kunne regulere det selv, siden det å hoppe ligger i kattens natur. Min katt gjorde mye selvom det gjorde vondt, når katfen hopper kan såret revne, derfor har man på body. Anonymous poster hash: 943dc...119 Vel, mine to har regulert det selv og sårene har grodd fint uten å trenge hverken body eller krage. Den ene fikk et svært sår bak ved halen en gang og ville ikke slutte å slukke. Da hadde hun krage på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå